Σάββατο, 8 Δεκεμβρίου 2007


Με μιά διπλή κούπα ελληνικό καφέ και μερικά τσιγάρα έβγαλα το σχέδιο και τα μέτρα από το δείγμα.
Ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι ωραίο...
Πείτε μου ρε παιδιάααααα...
Ειναι η νεα ζακετα μου, η ετικετα του νηματος ειναι αυτη πιο πανω και επειδη ειναι σχετικα χοντρο πλεκεται και γρηγορα.
Αυτη ειναι η πλατη και στο μπροστινο κομματι σκεφτομαι να βαλω μονο στις τσεπες απο εναν μικρο ρομβο στην καθε μια.
Τωρα τα μανίκια θα τα πλέξω με ρίγες γιατί το νήμα πού έχω είναι σε ίση ποσότητα το καφέ και το τυρκουάζ οπότε δεν έχω άλλη επιλογή από αυτή .
Μόνο έτσι θα μού φτάσει το νήμα γιά να την τελειώσω.


Καλημερα σε οποιον ειναι εδω....
Δεν εχασα την ωρα, απλα για μενα τωρα ειναι πρωί γιατι εχθες ξενυχτησα εως τις 7 το πρωί για να φτιαξω το νεο μου ιστολογιο!!!!!
ΧΑΛΑΛΙ ομως τα καταφερα.
Βεβαια ειναι και καποιες ρυθμισεις που δεν καταλαβα και πολυ καλα και δεν τις εχω κανει ακομα.
Αν καποιος μπορει να βαλει ενα χερακι σ'αυτο καλοδεχουμενος...
ΛΟΙΠΟΝ
Εχω πολλα να σας πω και να σας δειξω.!
Αρχιζω απο το τελευταιο πλεκτο μου που φτιαχνω τωρα,
δεν το εχω τελειωσει ακομη αλλα θα ηθελα και την γνωμη σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: