Τετάρτη, 28 Μαΐου 2008

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.........

Εχετε παρατηρησει οτι ολες οι συνμπλοκεριστριες εδω και καιρο σταματησαμε να ασχολουμαστε με τις βελονες μας??????????
Με μια εξαιρεση της Ευας που μας ταραξε με τις κοτσιδουλες κατα τα αλλα τιποτα.
Ρε μπας και μας ματιασανε?????
Μπας και ειναι δαχτυλος των αντιπλεκτριων?????
'Η μηπως φταιμε εμεις??????
Αντε κορες πιαστε τις βελονες σας γρηγορα κι αρχιστε να μετρατε ποντους.....
μια καλη μια αναποδη.
Αντε οργανωστε και κανεναν καφε??? τι θα γινει ετσι θα βγαλουμε το καλοκαιρι βρε????
Εγω τον καφε μου με τις μαμαδες τον ηπια.........!
με τις πλεκτριες ποτε θα τον πιω?????????????

3 σχόλια:

twinkle είπε...

Καλημέρα!
Λοιπόν, εγώ πλέκω αλλά δεν θα σας το δείξω ακόμα....Βρήκα ένα απλό σχέδιο για μια καλοκαιρινή αμάνικη μπλούζα και πήρα ένα ωραίο πράσινο. Η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες ημέρες το έχω αφήσει λόγω πανελληνίων, αλλά θα τελειώσει σύντομα.
Επί τη ευκαιρία, αναζητώ σχέδιο για πλεκτό τύπου φανελάκι ή κάτι παρόμοιο. Αν έχεις τίποτα....
Ευχαριστώ.
Όσο για τον καφέ, θα το κανονίσουμε..

πουαντερι είπε...

Μπραβο κοριτσαρα μου να πλεκεις να πλεκεις, αντε βρε κι ας μην το δειχνεις ακομα...
οσο για σχεδιο, εδω ειμαι εγω, κατι θα γινει ρε τσαμπα τρωω ωρες στο ιντερνετ??????

creationsbyeve είπε...

για τον καφέ μέσα είμαι κορίτσια!!!
Το καλοκαίρι είναι αλήθεια ότι δεν τραβιέται τόσο πολύ το πλέξιμο με τόση ζέστη!!φιλιά