Τετάρτη, 21 Μαΐου 2008

Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α!! Κωνσταντινε.......

Χρονια πολλα σε ολους οσους γιορταζουν σημερα!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΝΟ ΜΟΥ !!!!!!!!!!
Ελατε να σας κερασω γλυκακι!!!
Γλυκο ψυγειου ΣΕΡΑΝΟ.




Επειδη δεν μπορω να σας αφησω με την γλυκα......... οριστε και η συνταγη.!
ΥΛΙΚΑ
2 κουτια ermol
2 πακετα μπισκοτα σαβαγιαρ
2 κουβερτουρες σοκολλατες
4-5 κουταλιες της σουπας ζαχαρουχο γαλα
λιγο φρεσκο γαλα για να βρεξουμε τα μπισκοτα.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πρωτα απο ολα λιωνουμε σε μπεν-μαρι την σοκολατα για να ειναι χλιαρη.
Χτυπαμε στο μιξερ τις κρεμες (ερμολ) για 10 λεπτα να αφρατεψουν, κατοπιν ριχνουμε το ζαχαρουχο και χτυπαμε αλλα 5 λεπτα.
Προσθετουμε την λιωμενη κουβερτουρα και ανακατευουμε καλα να ενσωματωθει καλα.
Σε ενα πυρεξ ή αλλο ορθογωνιο σκευος στρωνουμε τα μπισκοτα που εχουμε βρεξει στο γαλα, μετα την μιση κρεμα σερανο, απο πανω τα υπολοιπα μπισκοτα και τελειωνουμε με την υπολοιπη κρεμα.
Αν θελουμε το διακοσμουμε με νιφαδες σοκολατας ή καβουρδισμενο αμυγδαλο, ή τρουφα.
Το βαζουμε στο ψυγειο για 3 ωρες τουλαχιστον πριν το σερβιρουμε......
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΡΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

14 σχόλια:

twinkle είπε...

Χρόνια Πολλά και Χαρούμενα!
Να τον χαίρεσαι!

Γεια στα χέρια σου για το γλυκό!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα!!!!!!!!!!!!
βασικά να χαίρεσαι τον άγγελο σου... να μεγαλώσει, να γίνει ότι ονειρεύεται και να αποκτήσει ότι επιθυμεί!!!! και πάντα φουλ από υγεία!!!!!!!!!!

σε ευχαριστώ για την συνταγή... αν θέλεις πίστεψε το .. σεράνο, είναι η αγαπημένη μου γεύση και δεν είχα συνταγή!!!!!

ααααα αντέγραψα στο blog μου και αυτό για τον david santos....!!!!!

σε ευχαριστώ για όλα!!! φιλάκια! να περάσετε καλά!!!!!!!!!!!!

Dina είπε...

Na ton xairesai kai na einai panta kala!

sobraluz είπε...

Χρόνια σας πολλά! Συγγνώμη αν σε έκανα να ανησυχήσεις. Βλέπεις, έχουμε παιδί που γράφει!

faraona είπε...

Πουαντερι
αχ καλη μου τωρα ειδα το μηνυμα σου στην Ζαχαρουλα!
Χρονια πολλα για το αγορακι σου.
Ναναι γερο,γεματο υγεια και τυχερο.
Κι εσυ να το χαιρεσαι παντα και να τον καμαρωνεις.
Σε φιλω.

twinkle είπε...

Καλό μεσημέρι!
Χθες μπήκα και άφησα ευχές για το γιο σου, αλλά δεν εμφανίστηκαν!!!
(Ίσως έκανα κάτι λάθος)
Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!
Φιλιά

creationsbyeve είπε...

Xρόνια πολλά!Να τον χαίρεσαι!! :-)

πουαντερι είπε...

Αγαπημενη μου TWINKLE εσυ καλα το εστειλες....εγω δεν μπορουσα να μπω στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ για να το δω.
Σευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου.
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ σε ευχαριστω και εσενα χαρηκα πολυ που περασες και φυσικα καλα εκανες και αντεγραψες οτι σου αρεσε απο το blog μου...
γιαυτο τα εχω εκει.
Οσο για αυτον τον απατεωνα τον david να το πεις σε ολους να εχουν το νου τους, εγω δεν ξερω τι σημαινει ακριβως spum αλλα σιγουρα δεν ειναι κατι καλο.
ΦΙΛΙΑ να περνας να τα λεμε.

πουαντερι είπε...

ΝΤΙΝΑ ΜΟΥ σε ευχαριστω να εισαι παντα καλα, να κανεις παντα τοσο ωραια πραγματα με τα χερακια σου και εκει που εισαι να διαφημιζεις την Ελλαδα μας.
Πολλα φιλια........

πουαντερι είπε...

Α!!!!!!!!!!!!
Κυρια μου (sobraluz) φυσικα και ανησυχησαμε δεν με ειχες μαθει σε τοσο μεγαλη απουσια βλεπεις.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στο παιδακι σου και με οσο μπορει λιγοτερο ανχος.
Ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να τους δεις οπως θελεις.
Κυριως με υγεια και ολα τα αλλα ειναι δευτερα.

πουαντερι είπε...

Καλη μου FARAONA δεν σε ξερω πολυ αλλα σε θαυμαζω αρκετα.
Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, να εισαι παντα καλα!!!!!
Φιλια μια μακρινη σου θαυμαστρια......

πουαντερι είπε...

Μεγαλη ΤΟΞΟΤΙΝΑ creationsbyeve σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια και τις ευχες σου, να χαιρεσαι και εσυ το αγορακι σου (ενα παιδακι εχεις;!) και να το δεις ετσι οπως επιθυμεις.

Aστερόεσσα είπε...

Nα χαίρεσαι το γιο σου και να τον δεις σαν τα ψηλά βουνά και να τον καμαρώνεις!
Καλή σου μέρα!