Σάββατο, 31 Μαΐου 2008

ΩΡΑΙΟΣ Ο ΚΑΦΕΣ!!!!!!!!!!!!!!

Με μερικες βελονιές πουαντερι και με λιγη απο την μαγική σκονη της μαγισουλας(twinkle) περασαμε ωραια σημερα στο ραντεβου.
Ειναι ενας πολυ γλυκός ανθρωπος η μαγισουλα και τα ειπαμε μια χαρα.
Φυσικα μας έλειψες Ευα και συ Στελλα αλλά ελπιζουμε στο επομενο ραντεβου να τα καταφερετε να συναντηθούμε.
Δεν έλειψε απο την κουβεντα μας η καλη μας sobraluz(η πρωτη επισκέπτρια του blog μου),ουτε η γλυκια και λατρευτη μας faraona ,ειπαμε αρκετα για τα ωραια γλυκα που μας κερναει καθε μερα η πατριωτισσα μου η Ζαχαρουλα και ευχηθήκαμε να αυξηθουμε και να πληθύνουμε, γιατι τελικα αν το χειριστείς σωστα το ΙΝΤΕΡΝΕΤ εχει και τα καλα του.

3 σχόλια:

faraona είπε...

Kαλε
ευχαριστω πολυ που μιλησατε και για μενα!!!
Πολλα φιλια σε ολες.

πουαντερι είπε...

Ειναι δυνατον να μην μιλαγαμε για σενα??!!!!
Φιλια και σε σενα faraona μου.

creationsbyeve είπε...

Στεναχωρέθηκα πολύ που έλλειψα από αυτή την πρώτη συνάντηση, αλλά πρώτα έρχεται η δουλειά δυστυχώς! Την επόμενη φορά θα είμαι σίγουρα κι εγώ μαζί σας!