Δευτέρα, 26 Μαΐου 2008

ΜΑΓΕΙΡΕΥΩΝΤΑΣ ΞΕΧΝΙΕΜΑΙ

ΠΑΤΑΤΟΣΑΛΑΤΑΑλλη μια σαλατα κρατωντας την υποσχεση μου για καλυτερη διατροφη.
Ειμαι λιγο τυχερη γιατι τα παιδια μου σχεδον τις πιο πολλες σαλατες τις τρωνε ευχαριστα, ετσι που και που βρισκω την ευκαιρια να κανω τις διαφορες προσμιξεις μου (συνηθως με υλικα που εχω πολλα στο ψυγειο ή κινδυνευουν να πεταχτουν) και καθε φορα το αποτελεσμα ειναι διαφορετικο αλλά η οικογενεια δεν με εχει προδωσει ποτε....... τα τιμουν .
Αυτη την φορα σας δινω την συνταγη της πατατοσαλατας και ειμαι σιγουρη πως αμα την δοκιμασετε θα σας αρεσει.....!
ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε ενα μεγαλο και βαθυ μπωλ ανακατεβουμε μαλακά (σαν να πιανουμε μωρο οχι σαν να πιανουμε τον αντρα μας) 1 κιλο πατατες βρασμενες, 4 αυγα σφιχτα βρασμενα,2 αγγουρακια πικλες, 1 πιπερια φλωρινης σε αλμη,λιγο μαιντανο, αλατι και πιπερι.
Σε ενα μικροτερο μπωλ φτιαχνουμε την σως με λιγο λαδι τον χυμο και το ξυσμα απο ενα λεμονι 2 κουταλιες σουπας μουσταρδα και 1 κουταλια σουπας κετσαπ τα χτυπαμε λιγο να γινουν σαν κρεμα και περιχυνουμε την σαλατα μας.
Πριν την φαμε πρεπει να μεινει στο ψυγειο για 1 ωρα περιπου για να "τραβηξουν" τα υλικα.
Μπορει στην οψη να μην λεει και πολλα αλλά απο γευση ειναι πολυ καλη.
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ


Ακολουθωντας την συνταγη της φιλης μας twinkle για το ΜΙΛΦΕΙΓ νομιζω πως το πετυχα.
Εγινε καταπληκτικο δεν σας λεω τιποτα......!!!
Μετα την πατατοσαλατα εγινε στο τραπεζι πολεμος...............
Δοκιμαστε το οπωσδηποτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εδω σας το διχνω σε ολα τα σταδια παρασκευης του ειναι πολυ ευκολο!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ
Καλη μου Ζαχαρουλα θα τιμησω δεοντως την μηλοπιτα σου εννοια σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απλα ηθελα να τους καλοπιασω λιγο με κατι πιο καλοκαιρινο και μετα να τους δωσω και το μηλαρακι τους.

3 σχόλια:

twinkle είπε...

Kαλημέρα!!!
Βλέπω έφτιαξες το γλυκό...Αχ!!!
Η πατατοσαλάτα φαίνεται ωραία και είναι εύκολη. Με την πρώτη ευκαιρία θα τη δοκιμάσω!!!
Φιλιά

πουαντερι είπε...

καλημερααααααααα! οχι μονο το εφτιαξα αλλά το τσακισαμε κιολας......
Να την δοκιμασεις την πατατοσαλατα ειναι πολυ καλη και σε κραταει, δεν πεινας μετα αυτο που το βαζεις;;;;

"ζαχαρούλα.." είπε...

έχω μία συνταγή για μιλφέιγ και εύκολη... αλλά και αυτό που έφτιαξες φαίνεται σούπερ!!!! σλουρπ....