Δευτέρα, 26 Μαΐου 2008

ΠΩ!ΠΩ! ΕΧΩ ΞΕΜΥΑΛΙΣΤΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!!!!!!!!!

Καθε βραδυ πεφτωντας για υπνο δινω υποσχεση στον εαυτο μου.....
αυριο δεν θα πλησιασω καθολου τον υπολογιστη και θα κατσω να τελειωσω τις δουλειες μου.
Μπαααααααααααααα εγω το λεω εγω το ακουω.
Δεν ειναι δουλεια αυτη, πρεπει να πλεξω λιγακι, να τελειωσω τα ραψιματα που εχω αφησει στη μεση, να αμπαλαρω τα νεα καλοκαιρινα νηματα που θα παρω μαζι μου στο Ναυπλιο και γενικα να κανω κατι εκτος απο το να τρωω τις ελευθερες ωρες μου σε υπολογιστη και Ιντερνετ.
Αμαν πια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

..καλέ εσύ είσαι χρυσοχέρα!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

που το ειδες βρε Ζαχαρουλα μου ολα στη μεση τα εχω γιατι χαζολογαω στο ιντερνετ, μάρεσει που βαζω χερι στον γιο μου και ειμαι χειροτερη εγω...
Ευτυχως που δεν το εχει παρει ειδηση να μου την πει και θα εχει και δικιο.