Κυριακή, 1 Ιουνίου 2008

Ράβε ξήλωνε...........

Καλα το θυμάστε αυτο το περιβόητο πουλοβερ??????
Τρεις φορες το ξήλωσα η ερημη... ειχα την φαεινή ιδεα να το πλεξω κυκλικά χωρις ραφες και δεν μπορουσα να υπολογίσω σωστα τους ποντους.
Την μια μου εβγαινε φαρδυ την αλλη στενο....τριτη κι η φαρμακερη του, το πετυχα.
Εχω δωσει μια κλιση κλείνοντας καθε 5 γυρους απο εναν ποντο κι απο τις δυο πλευρες για να εχει καλύτερη εφαρμογη.
Ελπιζω να γινει ωραιο..................
Οσο για τον πινακα που κεντούσα,δεν τον ξεχασα αλλά ειπα να τελειώσω τον φοντο σε πιο ζεστες μερες που δεν μπορω να πιασω το πλεκτό.
μάλλον στο καμπινκ θα τον τελειωσω κι αυτον, εξαλλου δεν εχει πολύ δουλειά, λιγο εμεινε.
ΑΑΑ! πηρα ενα νεο μετρητη σειρων(ετσι λεγεται) τον οποιον δεν ξερω ακομα να τον χρησιμοποιω καλα αλλά που θα μου παει θα το μαθω.

4 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

ράβε ξήλωνε δουλειά να μην σου λείπει....
χα χα

καλό μήνα!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Ζαχαρουλα@ επισης επισης!!!!!!
Περασα απο την παραλία σου και σε ζήλεψα, να εισαι καλα.

creationsbyeve είπε...

χαχαχα ποιά πλέκτρια δεν το έχει πάθει αυτό? εγώ πολλές φορές!!! και τις περισσότερες γιατί από την ανυπομονησία μου (τοξότης γαρ) δεν κάνω σωστό δείγμα για τις διαστάσεις!
Αυτό το εργαλειάκι που πήρες είναι πολύ χρήσιμο! πλέκεις ένα κομμάτι για δείγμα, το απλώνεις και βάζεις επάνω αυτό το πλαίσιο. Το τετράγωνο που σχηματίζεται στην εσωτερική μερία είναι 10χ10 εκατοστά, οπότε μετράς τις θηλιές και τις σειρές που είναι μέσα στο πλαίσιο και έχεις το δείγμα σου!

πουαντερι είπε...

Ευα: Χα χα μεχρι εκει το καταλαβα κι εγω, αλλά πως δουλεύουν αυτοι οι αριθμοι κατω στο πλαισιο που κινείται ξερεις???