Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2008

ΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ???


Καλημερα!
Σημερα εχω πολλες δουλειες και αρχισα απο ενα γευμα σχετικα ευκολο.
Θα φαμε σημερα Σεσκουλα με ξυδακι και σκορδο & πατατες με λουκανικο γαλοπουλας στο φουρνο.
Ευκολο και απλο φαγητο γιατι εχω πολυ ραψιμο..!
Πρεπει να ραψω της κορης μου τα ρουχα(φουστα και μπουστακι) για την γιορτη του σχολειου που ειναι την Δευτερα,
επισης μια κουρτινα για το παιδικο πιο σκουρα για να κραταει τον ηλιο,
να κοντύνω το παντελονι μου γιατι ειμαι πρωτο μποϊ.....
και να ραψω ενα τραπεζομαντηλο για το μπαλκονι μου κοκκινο πιο μεγαλο απο αυτο που εχω.
(φωτο των ρουχων θα σας βαλω αργοτερα γιατι τωρα φορτιζουν οι μπαταριες της φωτο μηχανης).
Εχω επισης να ετοιμασω τα πραγματα μας γιατι αυριο θα παμε Ναυπλιο!!!!!!

Και για να μην λετε οτι τεμπελιαζω εκανα και δοκιμη να πλεξω καλτσες με τις οδηγιες της Ευας.
Μπορω να πω οτι τις καταφερα.......... δειτε και μονοι σας για να μου πειτε την γνωμη σας.

2 σχόλια:

creationsbyeve είπε...

Άξια άξια!!!!

πουαντερι είπε...

Ποια μου έδειξε ομως???????
Αμα ειναι η δασκαλα καλη ειναι και η μαθητρια.