Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2008

ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΑΙΜΑ!!!!!!!

Εκτος απο την πιο πανω ταινια που ειχα δει καποτε και μου άρεσε φοβερά(αξεχαστη μουσικη) λατρευω και τις φραουλες.
Με τρελαίνει το χρωμα τους το αρωμα τους και φυσικα η γευση τους.
Γιαυτο κι εγω έφτιαξα λιγη μαρμελαδα για να εχουμε οταν δεν θα υπαρχουν φραουλες(αν επιζησει μεχρι τον χειμωνα το βαζο).
Οι δοκιμες αρχισαν απο το ιδιο κιολας βραδυ........
πριν προλάβει να κρυωσει καλα-καλα.
Η συνταγη βεβαια απο την Ζαχαρουλα μας(απο τον ειδικό).
Απλα εγω δεν εβαλα την μεντα εν όψει των παιδιων που ισως τους έπεφτε λιγο δυσκολη η γευση.

4 σχόλια:

neoinileias είπε...

ωραίο γλυκό

twinkle είπε...

Kαλημέρα! Η μαρμελάδα σου φαίνεται πολύ γαργαλιστική!
Χαίρομαι που λύθηκε και το πρόβλημα του blog σου.
Πολλά φιλιά

"ζαχαρούλα.." είπε...

εγώ πάντως δεν βλέπω να μένει για τον χειμώνα... βασικά δεν βλέπω να βγάζει το καλοκαίρι!!!

χα χα!! φιλάκια!

πουαντερι είπε...

Αχ Ζαχαρουλα μου ετσι νομιζω και εγω, αλλα ευτυχώς εχει ακομα ωραιες φραουλες και ετσι θα εφοδιαστώ.