Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2008

ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ Ο ΚΩΣΤΕΤΣΟΣ!!!!!!!!!!!

Εδω ειναι η φουστα ακομα χωρις τρύπωμα καν.........εχοντας για βοηθο το βιβλιο.
Αυτο ειναι το μπλουζακι.....που με παίδεψε λιγο
μα τελικα το καταφερα.Μου εγινε λιγο φαρδύ και ετσι σκεφτηκα να του κανω μερικές πιέτες.
Φυσικα το στόλισα και με κεντημα(μηχανης)απο αυτα τα "πλακε που διαθέτει η μηχανή μου.
Ε! κι αφου μου περισεψε λιγο υφασμα και λαστιχο εραψα ασορτι και ενα κοκκαλακι για αλογοουρά.

Μπορει να μου πηρε καποιες ωρες αλλά χαλάλι της!!!!!!
Με βοηθο το βιβλιο της burda "ευκολη ραπτικη" και για πατρον ενα παλιό μπουστακι που ειχα εραψα τελικα το συνολακι της Ειρηνης μου.
Για την φουστα δεν ειχα προβλημα γιατι ειναι ευκολο να κανεις μια κλος φουστα χωρις πατρον, αλλα για το μπλουζακι παιδεύτηκα λιγο.
Δεν ειμαι και τέλεια μοδιστρα...οτι ξερω το εμαθα πριν μερικα χρονια απο τα μαθήματα ραπτικης (σε σχολη) επανω σε τεχνικές και πατρον burda μονο.
Βεβαια δεν ήτανε ασχημα γιατι μου εμαθαν πως να κοβω και να ραβω αρκετα ρουχα.
Μεχρι και παλτο μας έδειξαν.
Τελος παντων σημασία εχει οτι εγινε τελικα το σετακι και μαλιστα της "πηγαινει" πολυ.

6 σχόλια:

karmologyclinic είπε...

γεια, πήρα τα μηνύματα σου.
είδες τα κατάφερες τελικά με το ράψιμο, ε; συγχαρητήρια!

πουαντερι είπε...

@karmologyclinic:γεια σου και σενα.
απιστευτο δεν ηξερα οτι τα ειχα καταφερει να λαβεις τα μυνηματα μου.
Χαιρομαι για το μυνημα σου και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια....
αλλά μωρε γραψε και τιποτα στα Ελληνικα στο blog σου,δεν καταλαβαινω τιποτα...!

twinkle είπε...

Συγχαρητήρια!!
Δεν ξέρεις πόσο σπουδαίο είναι να μπορείς να ράβεις, το ξαναείπαμε!!!
Η μικρή είναι αστεράκι!
Πάντως, μπράβο σου που ορμάς σε όλα.
φιλιά

πουαντερι είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΕς twinkle καλημερες.
Τι να κανω βρε αφου ξερω γιατι να μην τα ραψω?
που να βρω εγω η μανα το ιδιο χρωμα ρουχα στις βιτρινες????
Εχει δυσκολα γουστα η μικρη.

creationsbyeve είπε...

Mπράβο σου καταπληκτικό το συνολάκι της μικρής!! και η μικρή μοντελάκι!! να την χαίρεσαι!!

πουαντερι είπε...

creations: ευχαριστω και που να δεις την καλτσα που επλεξα.
Ειχα καλη δασκαλα βρε......!