Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2008

ΜΠΛΟΥΖΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.........


Τελικα αυτη η μπλουζα δεν ειναι γραφτο της να γινει με την μια.
Ολο την ξηλώνω.Μια μου πεφτει φαρδια, μια μου πεφτει στενη...... αμαν.
Δεν θα της περασει ομως! Τωρα το λαθος ειναι στο κοψιμο, εχω κοψει πολυ στην πλατη και εμεινε η μιση....(στραβομαρα ειχα).
Ετσι οπως το παω εγω τα μανικια θα αρχιζουν απο την μεση της πλατης χα!χα!
Αντε παλι ξηλωμα, θα κοψω λιγοτερους ποντους για να γινει σωστη και να αρχισω επιτελους τα μανικια.
Εεεεμ αυτα τραβαει οποιος βιαζεται και δεν κανει σωστη δουλεια. Επρεπε πρωτα να κανω ενα δειγμα και μετα να αρχισω να πλεκω, εγω κατευθείαν στο "ψητο"

12 σχόλια:

creationsbyeve είπε...

χαχαχα κάποιαν μου θυμίζει αυτό!! ;-)

πουαντερι είπε...

ΤΟΞΟΤΕΣ παιδι μου τι περιμενεις;;;;;
Ολα γρηγορα......

daydreamer είπε...

Μηπως να την εκανες...εξωπλατη?

twinkle είπε...

Kαλημέρα!!
Καλώς σας βρίσκω! Μου έλειψε η blogoπαρέα, αλήθεια!

Πού θα πάει, θα τελειώσει η μπλούζα!!! Ράβε-ξήλωνε, δουλειά να μη σου λείπει!!

Διάβασα και τις προηγούμενες αναρτήσεις σου. Μπράβο στο γιο σου, και εις ανώτερα!! Ωραία και η γιορτή.Όσο για τον τύπο που χάθηκε άδικα, κρίμα. Όντως θλιβερό. Πόσοι άνθρωποι γύρω μας χάνονται τσάμπα και βερεσέ...

Καλημέρα και καλή δύναμη!

Πότε αρχίζουν οι διακοπές; Φαντάζομαι τα παιδιά δεν θα κρατιούνται....

"ζαχαρούλα.." είπε...

να μην της περάσει της μπλούζας!!!!! εγώ είμαι μαζί σου!!!!!

φιλάκια!!!

πουαντερι είπε...

@daydreamer: καλωσόρισες, ειχες χαθει ή μου φαινεται; ολα καλα;;
Τωρα παει το ξήλωσα το κομμάτι αυτο και συνεχίζω με πείσμα.
Εγω θα την πλεξω παρολες τις αρνησεις της.....

πουαντερι είπε...

@ζαχαρουλα:
οχι της ρουφιανας, οχι δεν θα της περασει......

πουαντερι είπε...

@twinkle: αστα πολλα γινανε οσο ελειπες.
Τα παιδια οπως ειπα κι αλλού τρώνε τους τοιχους μεχρι να φυγουμε,Οσο για την μπλουζα: χε!χε!
θα την φορεσω την τιμημενη....!

faraona είπε...

Πουαντερενια μου
απο σημερα θα με βρισκεις κι εδω:
HOMEFOOD->blogs->
Τα μυστικα της Φαραωνα
φιλιααα!

sobraluz είπε...

Η ιστορία με το δείγμα με έχει στοιχειώσει από τότε που ξεκίνησα να πλέκω. Όλα τα ξένα περιοδικά ορκίζονται στην αξία του δείγματος. Αλλά αυτοί πλέκουν με απελπιστική προσκόλληση στις οδηγίες. Εμείς πάλι είμαστε απόγονοι του πολυμήχανου Οδυσσέα και κανονίζουμε με το μάτι. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει πλεκτό που να μην έχει φάει το ξήλωμά του, αλλά επιμένω δείγμα να μην κάνω, τις πιο πολλές φορές. Οπότε... κουράγιο.

πουαντερι είπε...

@faraona μου: Φαγητακια μου μυριζουν;
Σιγα μην σταματουσες εσυ για ξεκουραση;;;;
Σου'ρχομαι!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Αχ! sobraluz ποτε οπως λες δεν εκανα δειγμα, το θεωρούσα χασιμο χρονου,οσο για τα ξενα περιοδικα εχουν τις οδηγιες πολυ σωστες στα μετρα, γιαυτο τις ακολουθούν.
Εγω μια φορα ακολουθησα τις οδηγιες απο το "ΕΚΕΙΝΗ" για μια ζακετα και εγινε τεραστια!
Χωρούσα εγω κι αλλος ενας μεσα.....τι να ακολουθησεις;
Με το ματι παιδι μου, με το ματι....!