Τρίτη, 3 Ιουνίου 2008

ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ

Τα εργα τεχνης μπαινουν στις πινακοθηκες!!!!!!!!!!!

5 σχόλια:

twinkle είπε...

Πολύ ωραίο!!!
Που το βρήκες πάλι, βρε θηρίο;

Δεν ξέρω για τους άλλους, αλλά εγώ τουλάχιστον δεν βλέπω τι γράφεις γιατί εμφανίζονται οι χαρακτήρες ως σχήματα.

faraona είπε...

Που το βρικες καλε αυτο?
Πες και μας να χαρουμε!

πολλα φιλια!

(εγω παλι τα βλεπω ολα μια χαρα εδω)

πουαντερι είπε...

Καλε απο τις πολλες βολτες που κοβω στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ καπου το πετυχα αλλά επειδη αμα δω κατι που μου αρεσει το αποθηκευω μετα δεν θυμαμαι που το βρηκα...!

twinkle είπε...

Καλημέρα!
Μ' αρέσει η νέα σου εμφάνιση!
Εσύ παιδί μου δεν κρατιέσαι!! Έτοιμη για βουτιές!

Φιλιά

πουαντερι είπε...

Καλημερα καλημερα.
Ναι μωρε θελω να φυγωωωωωω! να παω Ναυπλιο!!!!!!!
Εχω παρει μαζι μου ενα σωρο νηματα και βελόνες, θα γινει της κακομοίρας εκει.