Σάββατο, 21 Ιουνίου 2008

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!!

Απο τα λιγα πραγματα που ειμαι τυχερη σαν νοικοκυρα και μητερα απο τοτε που σταματησα την δουλεια ειναι οτι μπορω να απολαυσω το καλοκαιρι μακρια.
Φευγω λοιπον για διακοπες στο Δρεπανο.
Θα τα ξαναπουμε μετα απο 1-1.5 μηνα γιατι δεν ξερω ποτε θα ερθω για λιγο και θα ξαναφυγω.

Εκει βεβαια θα ψαξω για ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΦΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΩΡΙς ΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΠΑΡΕΑ ΣΑς.
Ελπιζω να βρω και να τα λεμε που και που.

Σας ευχομαι καλες διακοπες, καλα να περασετε, και το Σεπτεμβη με γεματες μπαταριες θελω πολλα σχεδια και εργοχειρα.
ΠΡΟς ΤΟ ΠΑΡοΝ ΣΑς ΦΙΛΩ ΟΛΕς ΚΑΙ ΣΑς ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

8 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Καλά να περάσεις ,γέμισε τις μπαταρίες σου όσο μπορείς ,κλείσε κινητά ,ξέχνα μας ,εμεις εδώ θα είμαστε και θα χαρούμε να σε ξαναδούμε.

sobraluz είπε...

Καλή αντάμωση, καλές βουτιές και καλό πλέξιμο!

twinkle είπε...

Nα περάσετε πολύ όμορφα και να ξεκουραστείτε. Να είσαι σίγουρη ότι θα μου λείψεις πολύ. Πολλά φιλιά και με το καλό να επιστρέψετε.

creationsbyeve είπε...

Καλές διακοπές και με το καλί να ξαναβρεθούμε!φιλιά πολλά!

twinkle είπε...

Μου λείπεις πολύ Πουαντερί!!!

neni είπε...

Καλό καλοκαίρι!!!Εδώ είμαστε καινούργιες και παλιες όλες σε περιμένουμε!!!Καλά να περάσεις με την οικογένεια σου και την Μιλου!!

αχτίδα είπε...

Ακόμα διακοπές είσαι βρε κοριτσάκι μου; καλά δεν θα φύγω κι εγώ; θα δείτε!

faraona είπε...

Kαλα να περασεις μ ολη την οικογενεια Πουαντερι μου.
Και καλη μας ανταμωση!
πολλα φιλακια