Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2008

Γ Υ Ρ Ι Σ Α!!!!!!!!!!!!!!!!


Αγαπες μου γυρισα........!
Μου λειψατε ολες και δεν βλεπω την ωρα να ξαναμαζευτουμε παλι.
Καποιες ακομα λείπετε διακοπες αλλά σας το συχωρώ που δεν είσαστε εδω.

χρονια πολλα σε οσους δεν ειπα γιατι δεν ξερω τα ονοματα τους!
Ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου ολες οσες με θυμηθήκατε και ευχομαι να εισασαστε παντα εδω να με θυμαστε γιατι το εχω αναγκη.
Περασα υπεροχα-τελεια-φανταστικα!!!!
Και του χρονου να ειμαστε ολοι καλα και να περναμε ωραια.



4 σχόλια:

faraona είπε...

Πουαντερι μου χρονια πολλα και καλα.
Ευτυχισμενη και υγιης ευχομαι παντα.
Τα φιλια μου!

creationsbyeve είπε...

Καλως μας ήρθες!Άντε βρε και με έφαγε η μοναξιά!
Πολύχρονη!Να'σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τον καλό σου και τα παιδάκια σου :)

Dina είπε...

Kalws tin :)

Xronia sou polla panta eytixismena!

πουαντερι είπε...

@faraona: καλη μου φαραονα σε ευχαριστω πολυ.Να εισαι καλα.

@ΕΥΑ: Να χαιρεσε αυτους που αγαπας, σε ευχαριστω πολυ.

@dina: Που χαθηκες βρε παιδι μου εσυ; σε ευχαριστω για τα χρονια πολλα να περνας καλα και να μην μας ξεχνας, μας λειπει η καλημερα σου!