Κυριακή, 31 Αυγούστου 2008

Σχολικες προετοιμασιες!!!!!

Των φρονίμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρεύουν λεει η παροιμια.......
ετσι κι εμεις ειπαμε να κανουμε τις απαραιτητες προετοιμασίες για το σχολειο.
Φετος η Ειρηνη θα παει πρωτη ταξη και καπου πρεπει να γραφει τα πρωτα της γραμματακια,γιαυτο και της πηραμε ενα ωραιο γραφειο με μια βιβλιοθηκη.
Ηθελα να ειναι το δικο της γραφειο πολυ ροζ και κοριτσιστικο.....
γιαυτο και το εψαξα για 2-3 μερες πριν το στησουμε. Επρεπε να ταιριαζει λιγο και με τα υπολοιπα ασε που χωρος δεν υπηρχε και πολυ στο δωματιο....
Τελικα βρηκα κατι που να ταιριαζει καπως στο ΙΚΕΑ και αφου το μετρησαμε και το ξαναμετρησαμε,
καναμε αυτην την κατασκευη δικης μας επινοησης γιατι δεν χωρουσε τιποτε αλλο.


με γρηγορους ρυθμους η συναρμολογηση..........
γιατι η αληθεια ειναι οτι η μικρη δεν κρατιόταν.


οχι δηλαδη πως βοηθησε καθολου.......
απλα περιμενε ποτε θα ερθει η ωρα να καθησει στο νεο της γραφειο και να αρχισει να βαζει επανω ολα αυτα τα ροζουλια πραγματακια.....


φυσικα και η καρεκλα δεν θα μπορουσε να ειναι αλλο χρωμα......


ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.... τελειωσαμε και τωρα εχει το χωρο της.
Αντε και καλη προοδο!!!!!!!!!!!!!!!


εγω ειμαι λιγο πτωμα απο την κουραση αλλά αυτο δεν εχει σημασια...
μου φτανει που η Ειρηνη μου εχει αυτο που της αρεσει.
Να και η καινουρια μας τσαντα και κασετινα....
τα υπολοιπα θα τα παρουμε αφου μας δωσουν τον καταλογο απο το σχολειο.
Καλη αρχη σε ολα τα παιδια και καλη προοδο ..........
ιδιαιτερα στα "πρωτακια".


Ο Κων/νος μου φετος θα παει εκτη.....
μεγαλωσε πια !

13 σχόλια:

Μπορμπότσαλο είπε...

Καλή πρόοδο και στα δύο!
Τελικά έχεις και στην διακόσμηση ταλέντο! Είσαι μερακλού σε όλα σου!
Μπράβο!

neni είπε...

Γλυκιά μου να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου!Είναι υπέροχα και ειδικά η μικρούλα σου φαίνεται τόσο ναζιάρα και τσαχπίνα μέσα από τις φωτογραφίες!Τι να πω για την τσάντα και την κασετίνα,τι να πω και για το γραφείο σας(χαλάλι η κούραση)Μου θύμισες και μένα στα μαθητικά μου χρόνια και τις ημέρες αυτές που μαζεύαμε όλα τα σχολικά τα καινούργια μέσα στο συρτάρι για την πρώτη μέρα στο σχολείο!
Καλή σχολική χρονιά και στα δύο και να μας γράφεις εντυπώσεις!
Φιλάκια στα ζουζουνάκια σου!
Χάρηκα πολύ με την ανάρτηση και μου έφερες και μια νοσταλγία από τα δικά μου χρόνια!
Να είσαι καλά και πάντα δίπλα τους.

cook είπε...

με γεια και καλή αρχή να έχετε...από αύριο κι εγώ σχολειο....

creationsbyeve είπε...

με γειά με γειά!!πολύ ωραίο!
Άντε καικαλή πρόοδο στο πρωτάκι :)

Dina είπε...

Kali arxi kai kali proodo :)

Se tetia fasi eimai ki egw mias kai ksekinisa to Master idi apo tin proigoumeni evdomada kai me epiase enas palipaidismos kai rimaksa ta sxolika idi :P

πουαντερι είπε...

@μπορμποτσαλο:
Σεευχαριστω για τα καλα σου λογια... ευχομαι και σε σενα οτι ποθείς.


@ΝΕΝΗ:
Σε ευχαριστω κοριτσακι μου γλυκο και σου ευχομαι να πανε ολα οπως εσυ θες.!
Στα δικα μου σχολικα χρονια ειχα μια τρελα με αυτη την μυρωδια του καινουριου τετραδιου που μεχρι σημερα με τρελαινει....

@cook:
ευχαριστουμε- ευχαριστουμε βρε...
εσυ γιατι απο αυριο σχολειο; σαν μαθητρια ή σαν δασκαλα;
οπως και ναχει σου ευχομαι και εσενα καλη σχολικη χρονιά.

@αχ ΕΥΑ μου σε ευχαριστω, εχω μια αγωνια για το πρωτακι..;!
αντε να αρχισουν τα σχολεια να μπορουμε να πιουμε και κανεναν καφε βρε παιδι μου...ολο αναβολες παιρνει αυτος ο καφες μας και στην Βραζιλια να πηγαιναμε θα τον ειχαμε πιει τωρα!!!!!!

@DINA:
Μπραβο σου!!!!σου ευχομαι καλη προοδο και να τα πας καλα.
χαιρομαι πολυ που περασες πραγματικα, εγω παιρναω και σε βλεπω συχνα αλλά δεν αφηνω σχολιο γιατι θα ειναι παντα το ιδιο (τι ωραια πραγματα που φτιαχνεις)....

LIA είπε...

Πουαντερί, καλησπέρα

Διάβασα, όσα έγραψες για την κόρη σου και τις ετοιμασίες σας, για το σχολείο. Τι όμορφα! Θυμάμαι κι εγώ για τα παιδιά μου-2 αγόρια- τις γλυκιές, υπέροχες μέρες και νομίζω πως ήταν χθες κι ας έχουν περάσει πολλά χρόνια. Αλήθεια δάκρυσα, διαβάζοντας την ανάρτησή σου. Είναι και το άλλο. Είμαι δασκάλα και πολλά χρόνια δίδαξα στα πρωτάκια. Από τα ωραιότερα χρόνια της ζωής μου. Σαν αγγελούδια ήταν όλοι οι μαθητές μου. Τα λάτρευα και με λάτρευαν. Συνήθως είμαστε μαζί, πρώτη, Δευτέρα και Τρίτη τάξη. Η πρώτη επαφή του παιδιού, με το σχολείο και τη δασκάλα του, είναι πολύ σημαντικά. Μια καλή αρχή, κάνει τα πάντα ευκολότερα και ομορφότερα. Μια κακή, το αντίθετο και δημιουργεί προβλήματα που ακολουθούν το παιδί, σε όλη του τη ζωή. Αυτό εξαρτάται, ΜΟΝΟ από εμάς τους δασκάλους και τους γονείς. Τα παιδιά πάνε στο σχολείο, γεμάτα ελπίδα, χαρά και προσδοκία. Και το πιο "δύσκολο" παιδί, με την ΑΓΑΠΗ, τη ζεστασιά, τον έπαινο και την υπομονή του δασκάλου, γίνεται το καλύτερο παιδί.
Φέτος, δεύτερη χρονιά, είμαι μακριά από το σχολείο και δεν ντρέπομαι να το πω, ότι μου λείπει πάρα πολύ και δεν ξέρω, αν θα συνηθίσω ποτέ στη σκέψη, ότι δεν θα ξαναδιδάξω. Αύριο θα πάω στο σχολείο που υπηρέτησα 15 χρόνια, είναι κοντά στο σπίτι μου, έφτιαξα γλυκά να κεράσω τους συναδέλφους, να τους ευχηθώ καλή σχολική χρονιά και όταν θα φεύγω η καρδιά μου θα είναι γεμάτη παράπονο. Εύχομαι, στην Ειρήνη σου, καλή αρχή με μια δασκάλα, υπέροχο άνθρωπο πρώτα και μετά εκπαιδευτικό, να της ανοίξει την αγκαλιά της και να νιώσει ευτυχισμένη, γιατί τότε το σχολείο θα είναι παράδεισος για το παιδί σου και η όποια, δυσκολία θα γίνεται παιγνιδάκι.
Είμαι η φίλη της Αχτιδούλας, από την Κρήτη και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, για μένα, στο blog της Αχτίδας.
Σου εύχομαι καλό μήνα.
Με αγάπη

LIA είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
πουαντερι είπε...

@ΛΙΑ:
Συμφωνω μαζι σου για τους δεσμους δασκαλου και μαθητη και πραγματικα με συγκίνησες και εμενα.
Ειμαι απο τις τυχερες μητερες γιατι οπως ο γιος μου ειχε μια θαυμασια δασκαλα στα πρωτα του χρονια (πρωτη- δευτερα),που τον αγκαλιασε και τον παρηγορησε αρκετες φορες(ο γιος μου ειχε την ατυχια να ειναι το ψηλοτερο παιδι στην ηλικια του,το παχουλο παιδι και με γυαλάκια),που οπως καταλαβαινεις ηταν το επικεντρο των κοροϊδιών πολλες φορες.
Ηταν ο ψηλεας, ο χοντρος, ο πατομπουκαλος.... καθε φορα που γυριζε στο σπιτι και εβλεπα κοκκινα τα ματια του ηξερα οτι καποιος παλι τον πληγωσε αλλά ηξερα οτι αυτα θα τον κανανε σκληρο και ηξερα οτι η κυρια Ελενη θα ηταν εκει να του σκουπισει τα δακρυα και να τον πλυνει στο πρόσωπο για να μην φαινεται οτι εκλαιγε....ενας υπεροχος ανθρωπος.
Ετσι λοιπον οταν πηγε η κορη μου στο νηπιο(2 χρονιες προνηπιο και νηπιο) επεσε σε δυο υπεροχες δασκαλες που ητανε οι μαμαδες των παιδιων.
Οταν δεν ετρωγε η Ειρηνη(το αντιθετο του γιου μου) αυτες τοτε επειδη την εβλεπαν αδυνατη την ταιζανε λεγοντας της παραμυθια για να την καταφερουν.
Πως μπορω λοιπον εγω να μην ευχαριστω αυτες τις υπεροχες δασκαλες που κανανε τα παιδια μου να περιμενουν με ανυπομονησία να ανοίξει το σχολειο παρολλες τις δυσκολιες που αντιμετώπισαν και θα αντιμετωπίσουν μεσα σε αυτο;!
ΣΕ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!

cook είπε...

χα...πανε τα μαθητικά...ειμαι νηπιαγωγος :)

πουαντερι είπε...

@cook:
Α εχω πολυ καλες αναμνήσεις απο το νήπιο των παιδιων μου και θαυμαζω τις νηπιαγωγούς λιγο παραπάνω γιατι παίρνουν στα χερια τους τα παιδια οταν ειναι ακομα μπουμπουκάκια, κατι που θελει υπομονή και αγαπη για να το κανεις.
Καλη χρονια λοιπον για αλλη μια φορα!!

Δώρα είπε...

Καλά,αυτή η ΙΚΕΑ έχει γεμίσει όλα τα σπίτια!!!
Καλορίζικα τα έπιπλα και καλή πρόοδο στα παιδάκια σου!!

πουαντερι είπε...

@Δωρα:
Τα βρισκω πολυ καλα για λυσεις οχι και τοσο μονιμες οπως το γραφειο της Ειρηνης μου, αλλά και για μια οικονομικη ανανέωση που εχουμε αναγκη πολλες φορες.
Μου αρεσουν πολυ οι προτασεις τους.