Κυριακή, 31 Αυγούστου 2008

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΓΕΥΜΑ!!!!!!!!!!!!!!

Σημερα ηταν αλλο ενα υπεροχο Κυριακατικο γευμα!!!!
Ειπα να φτιαξω μπιφτεκακια ψητα με σαλατα χωριατικη και ριζοτο με λαχανικα......
ετσι ειπα εγω! αλλά οι υπόλοιποι ειχανε καλυτερη ιδεα.
Ακους FARAONA;;;;; εγω θελω να αγιασω και δεν με αφηνουν. Μου λεει λοιπον ο γιος μου" ρε μαμα αφου θα κανεις που θα κανεις τον κοπο δεν αφηνεις το πιλαφι και να μας τα κανεις τα μπιφτεκια σουβλακια; ξερεις με πιτες με σαλτσα και γιαουρτοσκόρδιον να το ευχαριστηθούμε;
Ε! δεν ηθελα και εγω πολυ για να ψηθω .....
εκανα λοιπον κανονικα τα σουβλακια μου, τους τα τυλιξα και με λαδοχαρτο οπως στα σουβλατζιδικα και τα εβαλα στην πιατελα μου έχοντας υπόψιν να βγαλω και μια φωτογραφια για να σας τα δειξω.....
ελα ομως που πεσαμε με τα μουτρα και δεν ελεγε η μια μπουκια συγνωμη στην αλλη και αφου τα τσακισαμε, ο αντρας μου με υφος καπως περιπαιχτικο μου λεει:Πως και δεν τα εβγαλες μια φωτογραφια ΓΙΑ ΤΟ BLOG σου;;;;
Τοτε μου ηρθε στο μυαλο............. βλεπετε επεσα και εγω ηρωικα μαχομενη στα κεμπαπ τι να κανω;!
Α! ξεχασα να σας πω οτι εφαγε μαζι μας και το κοριτσακι μου η Πενουλα μας (ανηψια και βαφτιστηρα μου).
Εχω ομως φωτογραφια απο το γλυκακι που εφτιαξα....αυτο το προλαβα και το θυμήθηκα.



Ειναι κατι αναμεσα σε τουρτα και τζιζ-κεικ.
Δεν ειχα τα απαραιτητα υλικα για ενα γλυκο με κανονικη συνταγη και ετσι ειπα να αυτοσχεδιασω.....
και τελικα βγηκε καλο.
ΥΛΙΚΑ
(για την βαση)
1 πακετο πτι-μπερ
2 κουταλιες βιταμ και 2 κουταλιες γαλα
1 κουβερτουρα.
(για την κρεμα)
1 δοση κρεμα ζαχαροπλαστικης και 1 ermol
και για γαρνιρισμα μαρμελαδα φραουλα που ειχα φτιαξει πριν απο καιρο.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Τριβουμε στο μουλτι τα μπισκοτα και ολα μαζι ( τα υλικα για την βαση)τα βαζουμε σε μπαιν μαρι μεχρι να λιωσει η σοκολατα και να γινει ενα ομοιομορφο μειγμα. Το αδειαζουμε σε ταψι με σουστα που ανοιγει στο πλαι και μεχρι να φτιαξουμε την κρεμα το βαζουμε στο ψυγειο να σταθεροποιηθεί.
Αφου κρυωσει και η κρεμα κτυπαμε το ermol και το ανακατευουμε στην κρεμα με προσοχη.
Το ριχνουμε πανω στην βαση και απο πανω στρωνουμε την μαρμελαδα αφου την ζεστανουμε πρωτα λιγο μαζι με ενα κουταλακι κονιακ.
Το αφηνουμε στο ψυγειο για κανα 2-3 ωρες να παγωσει και αφου το ξεφορμαρουμε σε μια πιατελα,
και...........
του αλαζουμε τα φωτα...........


Σας προτεινω να το δοκιμασετε γιατι τελικα εγινε παρα πολυ ωραιο.



ΑΣΧΕΤΟ!!!!

Αυτα ειναι τα νεα νηματα που πηρα για τις καλτσες που θα πλεξω....
τα εβαλα για την φιλη μου την TWINKLE ......

7 σχόλια:

neni είπε...

Τώρα γιατί μου το κάνεις αυτό βραδυάτικα με τα σουβλάκια και την τούρτα;;
Θα σε μαλώσω!!

πουαντερι είπε...

@neni:
Ελα μια Κυριακη να σου κανω το τραπεζι!!!!!!!
αν μενεις κοντα μου μιλαω σοβαρα...

cook είπε...

ουου...θα την φαω όλη!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

με λίγωσες...........................................

καλό μήνα!!!!!!! φιλάκια!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

@cook: χαλαλι σου!!!!
ελπιζω να σε γλύκανα κάπως μετα την πρώτη σου μερα στο σχολειό.


@ζαχαρουλα:
καλο μηνα!
που εισαι παιδι μου εσυ; Ειδα ειδα πηγες θεατροοοο!
σε ζηλευω βρε.

twinkle είπε...

Πουαντερί μου, δεν ήξερα ότι υπάρχει ειδικό νήμα για κάλτσα και ότι ο Σωτηρίου έχει! Ευχαριστώ για τη διαφώτιση! Θα σπεύσω!!!!

πουαντερι είπε...

@νεραιδουλα μου εγω τοσο καιρο τα εβλεπα και δεν ειχα σκεφτεί οτι ειναι για καλτσες, τωρα που εμαθα να τις πλεκω τους εδωσα και την ανάλογη σημασία.... Εχει κατι χρώματα........θα πάθεις πλακα.
Πήγαινε, πήγαινε.