Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΑΛΤΣΟ ΙΣΤΟΡΙΕς Νο 3.........


Τι κολημμα εχω τωρα και εγω με τις καλτσες;
Δεν εχει χειμωνιασει ακομα και δεν μπορω να πλεξω τιποτε αλλο πιο μεγαλο ετσι το εχω ριξει στις καλτσες..... ε! ειναι και κατι νεο για μενα ..........
τις πλεκω με δυο βελονες κυκλικες και τις δυο μαζι ταυτοχρονα και με εχει ενθουσιασει αυτο.
Το νημα ειναι πολυ ωραιο καθως πλεκεται και ανοιγουν οι διαφοροι χρωματισμοί που κανει.
Μ'αρεσει, μ'αρεσει!!!!!
το μονο που με κολλάει καπως ειναι οτι δεν αρχιζουν και τα δυο κουβάρια απο την ιδια απόχρωση, αλλά δεν πειράζει, μαλλον θα ειναι πιο προτοτυπο ετσι..!!!


Αυτο το πολύχρωμο ειναι το νημα που σας λεω, το οποιο στο κουβαρι δεν δειχνει τοσο οσο οταν το πλεκεις.
Πολυ σουπερ!!!!!!!!!!

-#-

19 σχόλια:

creationsbyeve είπε...

πολύ ωραίο αυτό το πολύχρωμο νήμα!!! στο τέλος θα ανοίξεις μαγαζί με κάλτσες χαχαχα!!!!!
φιλιά

Lily είπε...

Καλτσούλεςςςςςς!
Πλέξε παιδί μου, πλέξε!
Καλή σου μέρα και καλή παραγωγή!

elie είπε...

Θα γίνουν τέλειες! Μπράβο!

αχτίδα είπε...

Είσαι απίθανη που μπορείς και κάνεις κάλτσες, είναι πολύ δύσκολο νομίζω, όσο για τα χρώματα αυτή είναι η ομορφιά τους ,διάφορα.Φιλάκια!

πουαντερι είπε...

@ευα:
αχ βρε μου ειχε γινει εμμονη ιδεα να μαθω να τις πλεκω και τωρα που εμαθα;!.......ποιος με ΠΙΑΝΕΙ.



@lily:
τι θα γινει; θα μαθεις και συ να πλεκεις;αντε ντε!!!!


@elie:
ευχαριστω βρε! καλα εισαι;

πουαντερι είπε...

@ΑΧΤΙΔΑ:
Πολυ χαρηκα με το τηλεφωνημα σου!!!!
εσυ λες για τις καλτσες μου και εγω ζηλευω τα χερια σου που βγαζουν τετοια πραγματα!!!!!!!!!!!

eirini είπε...

Πουαντέρι εδώ χειμώνιασε!!! Άρχισε να πλέκεις γιατί θα μας χρειαστούν!
Δεν έχει φαγητό σήμερα;!!!

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη:
Αντε επιτελους να χειμωνιάσει βρε παιδι μου γιατι βαρεθηκα!!!!
θα σου στειλω καλτσες βρε!!!!

Μιλησα με την μαμα;!!!!!!!!!!
σουπερ μαμα με σουπερ κορες!!!

LIA είπε...

Πουαντερί, καλησπέρα!
Έρχομαι κι εγώ να σου κάνω παρέα να πιούμε μαζί τον καφέ,εκεί... στο παγκάκι της Ειρήνης, με τα πεσμένα φύλλα και τη φθινοπωρινή ομορφιά, που υπάρχει γύρω. Να πούμε τα νέα μας, να πούμε για τα πλεκτά μας.Εγώ, βέβαια, δεν ξέρω να πλέκω κάλτσες, αλλά θα με μάθεις.Πάντως, είναι πολύ ωραίες οι καλτσούλες που πλέκεις.
Καλό σου βράδυ

maria είπε...

εδώ κάνει κρύο! πολύ κρύο! και φυσάει! φυσάει φυσάει! καιρός γι αγκαλίτσες και χουχούλιασμα μπροστά στη τιβι με κουβερτούλα!
ωραίες οι κάλτσες σου, η γειτόνισσα στο χωριό η θεία Γιαννούλα, πλέκει τέτοιες κάλτσες αλλά όχι με πολύχρωμα νήματα. αλλά αν της πάω κανένα κουβάρι, δε θα μου χαλάσει χατήρι. πραγματικά το σκέφτομαι!

αν σου πω πως κι εγώ ξέρω να πλέκω? όχι κάλτσες ακόμη, μα κανένα κασκόλ, κανένα πουλοβεράκι που είναι πιο απλή η πλέξη, θα το καταφέρω. έχω κάνει 3 κασκόλ (το πρώτο ήταν.. για γάτες!) και 1 μπλούζα την οποία τελειοποίησε η μαμά μου. ακόμη τη φοράω.

άντε και εις ανώτερα!

Χελώνα είπε...

πολύ καλές, άντε βάλε και καμιά φουντίτσα, κουμπάκια πρωτότυπα,Α! είχα πάρει κάτι πλεχτές κρεμ με χοντρό νήμα , ξέρεις τα λέμε παραποδάκια ή τιρλίκια, λοιπόν ήταν κρεμ και έιχαν κέντημα με πούλιες.Δε δου λέω τίποτα.Πολύ γκλάμουρ τιρλίκι!:))

πουαντερι είπε...

@ΛΙΑ:
ναι ναι ελα να τα πουμε ,κερναω εγω τον καφε στο παγκακι και θα περασουμε πολυ ωραια!!
Αλωστε αμα εχεις καλη παρεα αυτο ειναι σιγουρο.



@Μαρια:
Μωρε που εισαι και κανει κρυο; εδω τωρα αρχισε να δροσιζει.
Βεβαια το πρωι που σηκωθηκα(6,30) εβαλα ζακετακι για να πιω τον καφε μου στο μπαλκονι αλλά μετα ε! ζεστανε.
Χαιρομαι που πλεκεις ειναι το παθος μου, ολο το σπιτι ειναι γεματο βελονες και νηματα...!


@χελωνιτσα: και μεις τερλικια τα λεμε στο Μεσολόγγι αλλά να βρεις και με πουλιες;!
ΘΕΑ ΣΕ ΕΚΑΝΑΝ(κατα τον Ψινακη).

maria είπε...

εγώ βρήκα τερλίκια με τον Άη Βασίλη επάνω κεντημένο τρισδιάστατο! θα τα βγάλω φωτό να τα δείτε να γελάσετε!

κι εμείς τερλίκια τα λέμε εδώ επάνω (Σαλόνικα πουαντερί μου, Σαλλλλλόνικα!!)

kiki είπε...

Να σου πω κατιτίς; Έχω πλέξει κι εγώ στο παρελθόν δεκάδες πράγματα. Πολλά, αλλά όχι κάλτσες! Ωραίες είναι όμως!

πουαντερι είπε...

@Μαρια:
εμ!!! γιαυτο λες για κρυο βρε! καλα ειναι εκει εδω τωρα αρχισε η ψυχρα.
Στειλε φωτο τον Αη Βασιλη να το δω!! υπερπαραγωγη πρεπει να ειναι αυτο.


@ΚΙΚΙ:
βρε Κικη μου αφου εχεις πιάσει βελονες τοτε θα σου ειναι ευκολο να κανεις καλτσες.!
εχουν πλακα μεσα στο σπιτι ασε που ειναι και ζεστουλες.

kiki είπε...

Θέλει ειδικές στρογγυλές; Σαν εκείνες για λαιμόκοψη;

πουαντερι είπε...

@ΚΙΚΙ:
ναι ειναι αυτες που ειναι ενωμενες με το "καλωδιο".
σαν αυτες της λαιμοκοψης...σωστα!

kiki είπε...

Ώρα είναι να ξαναπιάσω τις βελόνες!!! :-)))

πουαντερι είπε...

@ΚΙΚΙ:
Αντε αντε τι το λες και δεν το κανεις;!
ευκολο ειναι κι αν εισαι και κοντα μου θα συναντηθουμε μια μερα για καφε να σου δειξω οτι θες.