Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου 2008

ΟΛΙΓΟΝ ΑΠΟ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ!!!!!


Το βραδινό μας απόψε ειναι απλό στην παρασκευή του αλλά πολυ νοστιμο..
Μαγείρεψα κριθαράκι με κρουστα τυριών στο φούρνο.

ΥΛΙΚΑ

1 πακετο κριθαρακι χοντρο
1 κρεμμυδι και 2 σκελίδες σκορδο τριμμένα
1 κιλο ντοματες τριμμενες και ξεφλουδισμενες
αλατι, πιπερι, ριγανη
1/4 φετα και 1/4 ρεγγατο τριμμενα
1 αυγο χτυπημενο
ελαιολαδο και
λιγη ζαχαρη.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σωταρω λιγο το κρεμμυδι και το σκορδο και αφου μελωσουν ριχνω τις ντοματες και τα υπολοιπα υλικα εκτος απο το κριθαρακι και τα αφηνω περιπου 10' να βρασουν.
Μετα ριχνω και το ζυμαρικο και τα βραζω ολα μαζι μεχρι να ειναι ετοιμα.
Τα ριχνω σε ενα πυρεξ, ριχνω απο πανω τα τυρια και το αυγο και τα ψηνω στο γκριλ μεχρι να λιωσει το τυρι και να κανει κρουστα.

Σας δινω το λογο μου πως αν το δοκιμασετε θα δειτε ποσο ευκολο και νοστιμο γινεται.

9 σχόλια:

twinkle είπε...

Θα δοκιμάσω οπωσδήποτε τη συνταγή σου!!!
Με εντυπωσιάζει το αυγό!;

Τρελαίνομαι για ζυμαρικά. Μπορώ να τα τρώω κάθε μέρα. Πολλές φορές - ιδίως τα βράδια - προτιμώ αντί για φαγητό να κάνω κριθαράκι με ένα κύβο και ντοματούλα ή χωρίς....

Πολλά φιλιά

Καληνύχτα

πουαντερι είπε...

θηρια είμαστε... τετοια ωρα ξυπνιες για να σερφαρουμε.
Εγω ακομα κραταω!!!

Χελώνα είπε...

Ωραία μου φαίνεται η συνταγή, θα την δοκιμάσω.

neni είπε...

Θα το δοκιμάσω και εγώ!
"Μπαμπά αύριο θα φάμε το φαγητό της φίλης μου πουαντερις!!"
Μα καλά τι λες παιδί μου;;;;

Φιλάκια πολλά!!

dromaki είπε...

Καλώς σε βρίσκω στο όμορφο σπιτικό σου.
Σέχω ανακαλύψει εδώ και καιρό μέσα από τα πλεκτά σου αλλά δεν κατάφερα ως τώρα να αφήσω σχόλιο.Πάντα υπάρχει μια αρχή ε τι λες κι εσύ?
Μου αρέσει το σπιτικό σου γιατί είναι αληθινό και ζεστό.Ετοιμάσου τον επόμενο μήνα να μου δώσεις οδηγίες για παιδικά ζακετάκια και καλτσούλες.
Οσο για το φαγητό σου είναι από ταγαπημένα μου εκτός από το αυγό.Βλέπεις δεν μου αρέσει το αυγό εκτός κι αν είναι σε γλυκά..Ούτως η άλλως γίνεται κρούστα με τα διάφορα κασέρια.
Καλό απόγευμα:))

αχτίδα είπε...

Ένα απο τα αγαπημένα του άνδρα μου και το κάνει συχνά με αρνάκι!

πουαντερι είπε...

@χελωνα:
Δοκιμασετην, τελικα εγινε νοστιμο....


@neni:
χα!χα! τουλαχιστον θα το δοκιμασει; η θα τρομαξει ο ανθρωπος αμα του πεις "πουαντερι";


@dromaki:
καλωσόρισες βρε ΔΡΟΜΑΚΙ!
και γω σε εχω δει σε αλλα μπλοκ αλλά δεν σε ειχα επισκεφτεί ποτε δεν ξερω γιατι;!
Αλλά οπως λες ποτε δεν ειναι αργα....
χαίρομαι που σου αρεσει το πλεξιμο και χαιρομαι επισης για τον λογο που θες να το αρχισεις.
Ευχομαι να πανε ολα καλα και να εχεις εναν πονο οπως λενε και οι παλιες,
οσο για τα ζακετακια ενοια σου εδω ειμαι εγω μην σε νοιαζει.
Τις καλύτερες ευχες μου και θα ερθω απο το μπλοκοσπιτο σου μια βολτα να σε δω.


@Αχτιδα:
Εγω οπως και να ειναι το αρνακι το τσακιζω.... μαζι με τον αντρα σου κι εγω!
ΔΑΓΚΩΤΌ το ριχνω...
καλησπερα σου και πολλα φιλια.

cook είπε...

α...κι εχω καιρο να κανω κριθαρακι...το κανω όπως κι εσυ,μα με κιμινο....τωρα ομως θα το δοκιμασω και με τα τυρια στο φούρνο...merci για την ιδεα!

πουαντερι είπε...

@cook:
καλα τα ζυμαρικα εχουν την τιμητικη τους μεσα σε αυτο το σπιτι.
Τα τρωμε σε ολες τις εκδοχες τους αλλά ιδιαιτερα τα μικρα(κριθαρακι,πεπονακι,κοφτο μακαρονακι κ.λ.π.) ειναι ωραια γιατι σε πολυ λιγο χρονο ειδικα το βραδυ εχεις ταεισει τα παιδια χωρις κοπο και εισαι σιγουρη οτι θα τους αρεσει κιολας;!