Πέμπτη, 4 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΛΑΙΚΗ!!!!


Μετα απο πολυ καιρο, σημερα ειπα να παω στην λαϊκή..μιας και δεν ειχα βρει ωραια σταφύλια στον μαναβη μας.
Ειχε τοσο ωραια και δροσερα λαχανικα που απο ζηλεια πηρα απο ολα......


και μανιταρια
και ντοματουλες "πομοντορια"

και διαφορες πιπεριες
και κολοκυθακια λαχταριστα ,

και φλασκες μελιτζανες.
Ητανε ομως πολλα και φοβουμενη μηπως μου χαλασουν και δεν τα απολαύσουμε φρεσκα σκέφτηκα να τα κανω ψητα ....

ε! εβρεξα και μερικούς ντακους κατα το κρητικον....
εβαλα και λιγο σαλαμακι, ετσι για να τους ξεγελασω και φαγαμε νοστιμα και πολυ καλοκαιρινά.
Μπορει να με εφαγε το ψησιμο για 1.30 ωρα αλλά χαλάλι.
Μεχρι και η Ειρηνη εφαγε σχεδον απο ολα.
Τωρα βεβαια για αυριο πρεπει να σκεφτώ κατι με κρεας γιατι αρκετά το απέφυγα δεν εχω αλλα περιθώρια.

.

7 σχόλια:

faraona είπε...

Η αγαπη σου εχει την μεγαλυτερη σημασια.Αυτη που μπαινει μεσα στο φαγητο τους αορατα και τους γλυκαινει τη ζωη.
πολλα φιλια

πουαντερι είπε...

Αχ Φαραονα μου
εχεις την τεχνη να φτιάχνεις την διάθεση αυτων που σε ξερουν...
ετσι ειναι η αγαπη μου ειναι καθε μερα και μεγαλύτερη τοσο που καμιά φορα λεω μηπως ειμαι πολυ κουραστικη με το να ασχολούμαι συνέχεια μαζι τους; μηπως δεν τους αφηνω χωρο να ανασάνουν;;
και φυσικα βαζω και τον αντρα μου μεσα γιατι κι αυτον τον πνίγω....ολο ερωτησεις ειμαι:χορτασες; θελεις καφε; γιατι δεν θες καφε; μηπως δεν εισαι καλα; τι εχεις και δεν μιλάς; και αλλα τετοια που δεν ξερω ποτε θα μου πει καμια κουβέντα.
Αλλά εγω απο αγαπη το κανω.

neni είπε...

Τι γλυκιά μαμά που είσαι!
Και η Ειρήνη σου είμαι σίγουρη πως το κάνει για να σε ευχαριστήσει επειδή σ΄αγαπάει πολύ!
Ωραίο τραπέζι μακάρι να είσαστε τόσο ευτυχισμένοι όσο μπορώ να σκεφτώ τους τέσσερις σας στο μεσημεριανό τραπέζι!
Πολλά φιλιά!

πουαντερι είπε...

@neni:
ολοι μαζι στο τραπεζι καθομαστε μονο το καλοκαιρι και στις διακοπες.
Τον υπολοιπο καιρο τα παιδια λείπουν με το σχολειο γιατι ειναι ολοημερο κι ετσι ειμαστε μονοι μας καθε μεσημερι εκτος των Κυριακων.
Αλλά οταν καθομαστε ολοι εχουμε πολυ πλακα γιατι ξερουν πως εγω θελω να μου λενε καθε φορα αν ειναι ωραιο το φαγητο, ακομα και οταν προκειται για ενα αυγο τηγανητο και αυτα τα καθαρματα
σε συνεννόηση με τον μπαμπα(τον αρχηγο της συμμορίας) για να με πειράξουν αρχιζουν:δεν εχει αλατι, θα ηθελε κιαλλο βρασιμο, μηπως το ξεχασες και σου ψήθηκε πολυ;, και τετοια διαφορα.
Εγω σαν πρωταρα στις πλακες τους τσιμπάω αμεσως κι αρχιζω τις ερωτησεις και τοτε αυτοι γελανε και με δουλευουν.
Καμμια μερα θα λενε αληθεια και εγω δεν θα τους πιστεύω, θα δεις;!

Δώρα είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ ζηλεύω αυτά τα πιάτα!!!

cook είπε...

τι μου κανεις πρωι πρωι...ενα ντακο αμεσως!

πουαντερι είπε...

@δώρα! @COOK:

ελατε για μεζε, εχω και μπυρα παγωμενη...αντε κερναω κουνηθείτε....!