Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου 2008

Παιδια θελετε να παμε εκδρομη ολοημερη;;;;




Οσες φωτογραφίες δεν τράβηξα ολο το καλοκαιρι, τις έβγαλα σε μια μερα....
Το Σάββατο πηγαμε εκδρομη στην Εύβοια.



πρωτη μουρη η Μιλου.......


καναμε μια σταση στον Αγιο Ιωαννη να προσκυνήσουμε και να αναψουμε ενα κερακι......


μια βολτα στα τουριστικα......
με το ζορι με τραβηξανε για να μην παρω τιποτα γιατι οπως λενε εχουμε γεμισει στο σπιτι γαστρες και κουπες...
τελοσπαντων τους το συγχωρω...


μετα πηγαμε στην παραλια..........
σε ενα χωριο που λεγεται ΠΗΛΙ.
Ηταν πολυ ωραιο χωριο ήσυχο, με ωραια θάλασσα, ευτυχως δεν ειχε κοσμο τετοια εποχη και ετσι τα παιδια επαιξαν με την ψυχη τους παρεα με την Μιλου.....







η οποια βουτηξε στην θαλασσα και δεν ελεγε να βγει.....







μετα απο πολυ τρεξιμο, κολυμπι και παιχνιδι, ξεθεομενα πια και τα τρια ξαπλωσαν να ξεκουραστουν..............


Αργοτερα αφου πια επαιξαν και κολυμπησαν με τις ωρες πεινασαμε(τι να σου κανουν τα τοστακια και τα φρουτα που ειχα παρει;!)

Πηγαμε λοιπον σε μια ταβερνα :στον ΠΛΑΤΑΝΟ που ενω το μερος ηταν υπεροχο μεσα στα δεντρα δεν μας αρεσε και πολυ το φαγητο, εμεις τους παραγειλαμε αρνακι ενω αυτοι μας εφεραν κατσικακι, ειχε πολυ αλατι,δεν ειχανε ορεκτικα πολλα γιατι λενε περιμενανε μια βαφτηση και δεν θα τους επαρκουσαν, κ.λ.π.
Ασε που εγω εχω την εντύπωση οτι δεν μας ψησανε τα παιδακια στα καρβουνα και δεν μου την βγαζεις απο το μυαλο γιατι δεν ειχανε αναμμένη φωτια να καπνιζει καθολου οπως βλεπουμε σε αλλες ταβερνες και στην κουζινα ηταν μονο μια γιαγιά και η κοπέλα που μας σερβιρισε.
Ε ποιος έψηνε ρε παιδι μου τα παϊδακια;
Παρολο που ο αντρας μου δεν ειναι της φασαριας εγω θα εσκαγα αν δεν τους το ελεγα. Οχι βεβαια οτι κερδισα τιποτα;! αλλά τουλαχιστον το εβγαλα απο μεσα μου γιατι ουτε το παραδεχτηκαν αλλά και ουτε το αρνήθηκαν.
Δεν βαριέσαι ομως....
το απογευμα πια φτασαμε στην Χαλκιδα και σταματησαμε να δουνε τα παιδια την παλίρροια(αλλά δεν ηταν τυχερα, γιατι θα γινοταν στις 12 το βραδυ η επομενη.
Ετσι ειπαμε να πιουμε εναν καφε και να φανε τα παιδια παγωτο.
εδω περιμενουν με αγωνια να ερθει το παγωτο τους.....



το οποιο ηταν τεραστιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
και φυσικα δεν ντραπηκαν καθολου να το φανε μπροστα μου......
την ωρα που εγω επινα ενα ξερο καφεδακι.



και καλα τα παιδια.....
παιδια ειναι!
Αλλά και συ βρε "τεκνον Βρουτε;"




Περασαμε παρα πολυ ωραια και τα παιδια και εμεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 σχόλια:

leonidiog είπε...

ωραιο blog

Μπορμπότσαλο είπε...

Αααααααααχ!!! Υπέροχο ποστ πουαντερί μου! Δροσίστηκα-ή καλύτερα ζεστάθηκα- κι εγώ μαζί σας! Νάσται πάντα καλά και να ζήτε πάντα τόσο όμορφες στιγμές η οικογένειά σου κι εσύ!
Καλημέρα και καλή βδομάδα!

πουαντερι είπε...

@μπορμποτσαλο:
Καλήμερα και σε σένα και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!

Χελώνα είπε...

πολύ όμορφα, όλα.πολύ σας χάρηκα.

πουαντερι είπε...

@χελωνα μου να εισαι καλα.

eirini είπε...

Καλά!!!!! Είστε άπαιχτη οικογένεια!! Πολύ σας γουστάρω!

cook είπε...

α μα τι ωραια που περάσατε καλε...και κάνατε και το μπανακι σας...τώρα γιατί θες να χάσεις 7 κιλά...τι να πω...δεν προκύπτει απο τις φωτο :)
(ωραία η νέα επικεφαλίδα του μπλογκ!)

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη:
καλοι ειμαστε μωρε...μονο μην μας πετυχεις στις στραβες μας
Θα γελας χρονια με τον τροπο που τα χωνουμε ο ενας στον αλλον....
αχα!χα!χα!



@cook:
ναι περασαμε σουπερ!!!!!!!!!!!!
μακαρι να εισαστε ολες εκει με τις παρεες σας, θα ηταν φανταστικα!
Τωρα οσο για τα κιλα, τοσα ειναι δυστυχως απλα ειναι σε μερος που δεν φαινονται βρε!

Lily είπε...

Σας άρεσε η Εύβοια, έστω και σε ..μονοήμερη?
Εμείς έχουμε εξοχικό στα Πολιτικά Ευβοίας, (και ενοικιαζόμενα), και είμαστε συχνά-πυκνά από εκεί (Α. Γιάννη, Πυλί, αλλά και Χιλιαδού και αλλού)...

Μου αρέσει η Β. Εύβοια γιατί έχει αρκετό πράσσινο.

πουαντερι είπε...

@lily:
Αχ Λιλι μου καλωσόρισες απο δω.
Ναι η Ευβοια μου αρεσει πολυ και παμε συχνα εκει αλλά για μπανιο πρωτη φορα κατσαμε.
Εχει φοβερες διαδρομες!!