Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου 2008

ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ

*


ΣΠΑΓΓΕΤΙ ΜΕ ΤΟΝΟ!


Μετα την κρεπαλλη του Σαββατου ειπαμε να φαμε κατι ελαφρυ...
ετσι για αποτοξίνωση.
Σημερα μαγείρεψα σπαγγετι με τονο και λαχανικα.

ΥΛΙΚΑ

2 κουτια τονο σε νερο,
6 ντοματες ξεφλουδισμένες και τριμμένες χοντρα
1 κουπα αναμεικτα λαχανικα
πιπερι,(οχι αλατι),μαιντανο
3 σκελιδες σκορδο και 1 κρεμυδι τριμμενο
λιγο ελαιολαδο
1 πακετο μακαρονια Νο6


ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σωταρουμε ελαφρα το κρεμυδι και το σκορδο και ριχνουμε τις ντοματες να βρασουν και να φυγουν ολα τα υγρα τους.
Ριχνουμε επειτα τα αναμεικτα και περιμενουμε να παρουν 1-2 βρασεις.
Οταν ειναι ετοιμα σβηνουμε την φωτια και ριχνουμε μεσα τον μαιντανο και τον τονο και τα ανακατευουμε λιγο να ενωθουν.
Πριν το σερβιρουμε το αφηνουμε λιγο να "σταθει" για να ενωθουν οι γευσεις.
Φυσικα δεν ριχνουμε καθολου τυρι απο πανω γιατι δεν ταιριαζει με τα θαλασσινα(λενε).



Δοκιμαστε το!!!!!!!!!
Ειναι πολυ ευκολο και πολυ νοστιμο!
Καλη σας επιτυχια
και
καλη ορεξη...........
.

4 σχόλια:

cook είπε...

γιαμ γιαμ...το κανω κι εγώ μα βάζω και τριμμενο τυρί απο πανω...αδύνατο να φαω οτιδήποτε χωρίς τυρι...ό,τι και να μου πουν :)
φιλιά!

kiki είπε...

Πολύ καλή η ιδέα με τον τόνο και τα λαχανικά. Αγαπημένη μου κι εμένα!
Καλημέρα!

creationsbyeve είπε...

μμμμμ πολύ νόστιμο φαίνεται και ελαφρύ!!! με ξελίγωσες :)

πουαντερι είπε...

@cook:
κι εγω ειμαι λατρεις του τυριου(μονο φετα και γραβιερα) αλλά εδω τα δοκιμασα χωρις τυρι και πραγματικα ειναι πιο ωραια. Εχουν δικιο.


@kiki:
ειναι ενα ελαφρυ πιατο για οσους δεν μπορουν να αποχωριστουν τα ζυμαρικα οπως εγω που τα βλεπω και στον υπνο μου ακομα.

@Ευα μου να το δοκιμασεις! οι θερμιδες του ειναι πολυ λιγες και ειναι απο τα νοστιμα πιατα διαιτης.
Πολλα φιλια.