Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2008

ΤΑΣ ΚΕΜΠΑΠ........!!!!!!!!!!!! ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΣΜΑ........!!!!!!!


Σημερα εκανα κλασική συνταγή.....
ΤΑΣ ΚΕΜΠΑΠ με ΑΡΑΒΙΚΟ ΠΙΛΑΦΙ, το συνόδευσα και με μια καλη χωριάτικη και τα 7 κιλα σιγουρα θα εγιναν 8..!!!!!!!!!!!!
Αλλά μου αρεσει πολύ αυτο το φαγητό καθως και στα παιδια κι ετσι εκανα το κορόιδο στην δίαιτα
Άλλωστε έχουμε πολλες Δευτέρες μπροστα μας......ΧΑ!ΧΑ!
Το πιλάφι αυτό το είχε μάθει η μαμα μου απο μια γειτόνισσα πολυ καλη μαγείρισσα, καταγόταν απο την ΠΟΛΗ.

Σας δίνω την συνταγη του, για το μοσχαρι δεν νομιζω να την θελετε;! ολες σίγουρα το φτιάχνετε!
Λοιπον εχουμε και λεμε, λεμε και εχουμε..............

ΥΛΙΚΑ:
1 μερος ρυζι κιτρινο
2 μερη νερο ζεστο
ελαιολαδο
2 φωλιες φιδε σπασμενο
1 κυβο λαχανικων

ΠΩΣ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ:
βάζουμε σε βαθιά κατσαρολα το λαδι με τον φιδε και το τηγανίζουμε μεχρι να παρει σκουρο χρωμα(νομιζεις οτι εχει καεί).
Μετα ριχνουμε το ρυζι και το φερνουμε δυο βολτες ισα-ισα να βραχει στο λαδι και αμεσως ριχνουμε το νερο και τον κυβο.(προσοχη την ωρα που ριχνετε το νερο να μην καείτε).
Το αφηνουμε να βρασει μεχρι να πιει το ζουμι του και αμεσως το βγαζουμε απο την φωτια βαζουμε μια πετσετα πανω στην κατσαρολα και το κλείνουμε με το καπακι της.
Το αφηνουμε ετσι μεχρι να το σερβιρουμε.
Δεν μπορω να πω οτι δεν παχαινει, αλλά μια φορα στο τοσο αξιζει να το δοκιμασετε γιατι ειναι πολυ ωραιο στην γευση.





9 σχόλια:

neni είπε...

Γλυκιά μου,χάθηκα από τον χωματόδρομο αλλα οι υποχρεώσεις είναι πολλές!
Σε παρακολουθώ όμως γιατί είσαι και αγαπημένη όπως και να το κάνουμε!
Καλή εβδομάδα αν και άργησα!
Είδα τις φωτογραφίες όλης της οικογένειας...είσαστε όλοι υπέροχοι!
Φιλάκια πολλα!

πουαντερι είπε...

@neni:
καλη σου εβδομαδα, σε ευχαριστω για το "αγαπημενη", να εισαι καλα και να προσεχεις τον εαυτο σου.!
Πολλά φιλακια κι απο μενα.

faraona είπε...

Γιαμ γιαμ Πουαντερι μου.
Μεχρι να παχυνεις εσυ θα μας εχεις παχυνει εμας διαδκτυακως δλαδη!

φιλια

πουαντερι είπε...

@Φαραονα:
σιγα μην παχυνεις εκει στην θάλασσα που είσαι;
ασε με εφτασα δοξα το θεο 67 κιλα και με υψος 1.58 σαν κολοτουμπα ειμαι χα!χα!

πουαντερι είπε...

@Φαραονα:
ξεχασα να σου πω..!
πολυ με προβλημάτισες με αυτο το πως το λενε; στην αναρτηση σου.
Δεν το πολυκατάλαβα γιαυτο και δεν το σχολιασα αλλά ....μαυρες τρυπες....

dromaki είπε...

Κι εγώ έχω τα παχάκια μου και τα χαίρομαι.Δεν έχω κανένα κόμπλεξ.Αλλωστε οι παλιές έλεγαν ότι ένα κομμάτι κρέας κρύβει εκατό κουσούρια.Να τις ακούς τις παλιές.
Οσο για το πιλάφι έτσι ακριβώς το κάνω κι εγώ απλά αντί για φιδέ βάζω μέτριο κριθαράκι.
Το δαφνόφυλλο όλα τα λεφτά:))
Kαλή σου μέρα κορίτσι μου.

πουαντερι είπε...

@δρομακι:
Μπα ουτε εγω τα κρύβω, πλα μερικες φορες θα ηθελα να μην τα ειχα για να φορεσω κατι που μου αρεσει αλλά δεν με καίει κιόλας.
Με κριθαρακι δεν το εχω φαει! θα το δοκιμασω μια μερα...

creationsbyeve είπε...

αυτή η συνταγή με το πιλάφι μου φαίνεται καταπληκτική και επειδή είμαι πολύ του πιλαφιού, μόλις τελειώσω την δίαιτα θα την δοκιμάσω (την έγραψα κιόλας ;)
φιλιά!!!!!!

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ:
ειναι πολυ ωραιο αλλά δεν μπορω να πω οτι ειναι και διαιτης;!
Βλεπεις εχει το λαδακι του και περναει και απο το σωταρισμα...αλλά δοκιμασετο θα σου αρεσει!
Εγω την αλλη φορα θα το κανω με κριθαρακι οπως μου ειπε το "δρομακι" θα ειναι επίσης νοστιμο πιστευω.