Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2008

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τι φάτσα ειναι αυτή που εχω;;;;;
πρεπει να παω οπωσδήποτε κομμωτήριο!!!!!!!!!!!!!!!!


Ε!!!!!!!!!!!
ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!!!!
Σουλουπώθηκα λιγο........ εγινα σκυλος βρε παιδι μου!


φτου μου μη με ματιάσω!!!!!!!


Καλά μετά απο τόση ταλαιπωρία και κούραση που τράβηξα στο κομμωτήριο δεν θα με κερασουνε κι εμενα κατι απο εδω πανω;;;;
εχει πολλά ωραια εδω....καραμελιτσες βλεπω, καφεδακι βλεπω....τιποτα δεν μου δίνουν εμενα!

Α! τωρα καταλαβα γιατι με πηγανε κομμωτηριο;!
Καλε εχω γενεθλια!!!!!!!!!!!!!!! Γιαυτο εγινα τοσο ομορφη!!!!!!!!!!!!!!

ΜΟΛΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΧΡΟΝΟ!!!!!!!!!!!!!




5 σχόλια:

neni είπε...

Χρόνια πολλά Μιλού μας!
Να τα χιλιάσεις..κούκλα έγινες..φτου φτου να μην σε ματιάσω!

πουαντερι είπε...

@νενη:
Καλε γιαυτο εφτιαξα το γλυκο!!!!!!
για τα γενεθλια της...!!!!!

eirini είπε...

Χρόνια Πολλά Μιλού πανέμορφο σκυλάκι!!!!!! Πουαντέρι μου να την χαίρεσαι και να την αγαπάς πάντα τόσο πολύ!!!!!!!!!

creationsbyeve είπε...

Χρόνια πολλά στο κορίτσι μας που έγινε και κουκλάρα!!

πουαντερι είπε...

@ΚΟΡΙΤΣΙΑ σας ευχαριστω για τα χρονια πολλά, περαστε να κεραστείτε! εχουμε και κοκκαλακια για τους τετραποδους.....