Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2008

ΤΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ.....


Ετοιμο και το γλυκο σταφύλι.............
εγινε πολυ ωραιο!!!!!!!!!!!!



και φυσικα η πρωτη δοκιμη εγινε και μάλιστα σε φρυγανισμένο ψωμακι με λιγο βιταμ......!!!!!!!!!!!!!!!!


Τελείωσα και το δεύτερο ζευγαρι καλτσες.........


μονο που σε αυτες επλεξα λιγο υπερυψωμένο το πισω μερος για να δω πως θα ειναι.
Το αποτελεσμα μου αρεσε και νομιζω πως θα ειναι καλες για το σπιτι, αντι για παντοφλες.!



Ενας τελευταίος ποιοτικός έλεγχος και απο την Μιλου και είμαστε εντάξει.
.

16 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλησπέρα!!
το γλυκάκι..φαίνεται μούρλια!!!

τα καλτσάκια θεικά!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλάκια καλή μου!!!!!!!

neni είπε...

Υπέροχες οι καλτσούλες!
Να δοκιμάσω γλυκό;

faraona είπε...

Πουαντερι καλησπερα!
Καλα πως γινεται αυτο ?
Χρησιμοποιει και την φωτογραφια σου?
Πες που ακριβως εγινε αυτο καλε να παω να το δω!
Τι ειναι αυτα τα πραγματα...αλλη δουλεια δεν εχουν?
Μη χειροτερα.

πουαντερι είπε...

δεν ξερω πως το κανουν; δες στο "εχω μηνυμα" το δικο μου καποιος απανταει στην φιλη μου Βασω με το δικο μου ονομα, και σε καποιο blog που λεγεται φιλια κεικ και συμπαθεια, θα το δεις στο "αρωμα ελλαδος" ενω ειμουν μεσα στην κοπελα και χαζεβα τις συνταγες της εστειλε μηνυμα"καλη ορεξη" που εδειχνε πως εφυγε απο μενα αυτο το μυνημα...
Βεβαια υποψιαζομαι ποιος ειναι αλλά δεν μπορω να πω με σιγουρια.

πουαντερι είπε...

@ζαχαρουλα:
Ελα να σε κερασω γλυκακι και να σου δειξω πως να πλεκεις καλτσακια..ειναι πολυ ευκολο θα σου αρεσει και που ξερεις μπορει να σε κολλήσω το μικροβιο του πλεξίματος.
Σε ευχαριστώ πολυ για τα καλα σου λογια.
Σε φιλω με αγαπη.



@νενη:
Γεμισα ενα βαζο με γλυκο ειδικά για εσενα.



@φαραονα μου
δεν εχει μονο τα καλα του το διαδίκτυο...;!

faraona είπε...

πουαντερι μου
καλημερα κι απο δω.
Κοιταξε οι ανοιχτες ακροασεις εχουν κινδυνους.Γιατι δεν μιλατε εσωτερικα?Υπαρχει καποιος λογος να βλεπουν ολοι τι λετε?
Μπητε στο ΜSN και μιληστε οσο θελετε με ασφαλεια βρε κοριτσια.
Τωρα βεβαια εγω δεν ειμαι σιγουρη οτι κατι κακο συμβαινει ,πιστευω περισσοτερο στα μπερδεματα αυτων των συστηματων και θα ελεγα να μην δωσεις εκταση στο γεγονος.Προφυλαξου με τον τροπο που σου λεω και θα εχεις ησυχο το κεφαλι σου.
Πολλα φιλια καλη μου

Χελώνα είπε...

Αχ βρε πουαντερί τι τέλειες καλτσούλες.Προτείνω να δείχνεις σχέδια για να παραγγείλουμε να μας στείλλεις.Μιλάω σοβαρά.Είναι ότι πρέπει για το Χειμώνα αντι για παντόφλες.Και το γλυκάκι μούρλια.Στεναχωρέθηκα με τα μηνύματα.Γιατί δεν μας αφήνουν ήσυχους?Τι τους πειράζουμε?Εμείς λέμε τις συνταγές μας, τα νέα μας, αυτοί τι θέλουν?

elie είπε...

Καλοφάγωτο το γλυκάκι και... καλοφόρετα τα καλτσάκια!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Έλεος! Με τίποτα άλλο δεν έχουν να ασχοληθούν;
Ωραία τα καλτσάκια, είναι και στο αγαπημένο μου χρώμα..
Όσο για το γλυκό, πεινάω!!
Καλημέρα!

kiki είπε...

Φτιάξατε κι εσείς σταφυλάκι;
Μην ανησυχείς για τα μηνύματα. Όσοι σε ξέρουν, ξέρουν τον τρόπο που γράφεις. Από ηλίθιους, δόξα το Θεό ο κόσμος γεμάτος...

αχτίδα είπε...

Απο που να πρωταρχίσω.. αρχίζω απο τον Μιλού( αδυναμίες είναι αυτές) είναι κούκλος, θα έκαμνε καλή παρέα με τη δική μου, τα καλτσάκια .. απιθανα, αγοράζω τέτοια, όσο για το σταφύλι γλυκό .. δεν αντέχω άλλα ,έχω τον άνδρα μου που κάνει συνέχεια με συνέχεια μαρμαλάδες, δεν έχω άλλα βάζα του λέω και π΄ήγε και αγόρασε πέντε.Χθες που του έφεραν ... κυδώνια ,μάλιστα κυδώνια , που τα βρήκαν , μου έκανε 5 βάζα κυδώνι γλυκό και μαρμελάδα.Έλεος παιδιά , πόση μαρμελάδα να χαρίσω η καημένη.

Δώρα είπε...

Τέλειο το γλυκό σταφύλι,έφτιαξα κι εγώ!!
Επίσης οι κάλτσες σου είναι άλλο πράγμα!!!Χαρά στο κουράγιο σου!!

eirini είπε...

Πουαντέρι μου!!!!! Ποιός σε σύγχυσε έτσι;!!!!!!!!!!!! Καλά, πώς το κάνει αυτό; Δεν το έχω καταλάβει! Πολύ μου άρεσε η ανακοίνωσή σου!!!
Μην συγχύζεσαι! Έχεις εμάς μαζί σου!
Τώρα... πώς αντιστέκεται κάποιος στην πανέμορφη φετούλα της φωτογραφίας...μου λές;!!!!!!!
Τα καλτσάκια σου είπα και την προηγούμενη φορά είναι άπαιχτα! Μην μου στεναχωριέσαι! Όποιος κάνει κάτι τέτοιο είναι άθλιος.... για να μην πω κάτι άλλο!

creationsbyeve είπε...

κράτα και για μένα καλέ μια κουταλιά να δοκιμάσω!!!!
οι κάλτσες καταπλητκικές και αυτές!!!
καλά του τα είπες όποιος κι αν είναι για το τι να παίξει χεχεχε

Μπορμπότσαλο είπε...

Δουλειά δεν έχει ο διάολος...
Είναι πολλοί οι τρελλοί πουαντερί μου αλλά είναι σκόρπιοι και δεν μπορεί να τους μαζέψει όλους μαζί ο μπόγιας.

Τα καλτσάκια είναι γλυκύτατα και για το γλυκάκι δεν θα πω τίποτα γιατί από τα σάλια που μου τρέχουν δεν μπορώ να μιλήσω!

πουαντερι είπε...

@ΦΑΡΑΟΝΑ:
Εχεις δικιο με τους υπολοιπους μιλαμε ετσι, αλλά η κοπέλα αυτη δεν μπορει και ετσι αστιευομαστε που και που απο εκει.
Δεν περιμενα ομως κατι τετοιο, παντως με εκανες και πηρα τα απανω μου να εισαι καλα!!!!!


@χελωνα:
Αχ χελωνιτσα μου τι να πει κανεις για το μυαλο μερικων;
Τωρα μου περασε ο θυμος αλλά δεν το ξεχναω.
Τις καλτσες θα σου δειξω να τις πλεκεις ειναι ευκολες.....
σε ευχαριστω πολυ εισαι πολυ γλυκια.


@elie:
καλοσορισες και σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.


@γυαλινο δακρυ:
Τι πεινας καλε; ελα απο δω να σου βαλω να φας οσο θες! μπα σε καλο σου;!
Σιγα μην εχουν; αν ειχαν στο ιντερνετ θα ηταν τετοια ωρα; να ασχολουνται μαζι μας;


@ΚΙΚΙ:
Καλε εχει πολλούς τρελούς εκει εξω!!!!



@Αχτιδουλα μου:
Δεν ειναι ο Μιλου, ειναι Η Μιλου κοριτσακι και η δικια μου, αλλά θα εκαναν σιγουρα καλη παρεα.
Αφου κανουμε εμεις μπορουν και τα σκυλακια μας γιατι οπως λενε "ο σκυλος κατα ενα ποσοστο ειναι επεκταση δικη μας,και αντικατοπτριζει τον εαυτο μας"
Το κυδωνι μου αρεσει και εμενα γιατι μου θυμηζει τα παιδικα μου χρονια που το εφτιαχνε η γιαγια μου με αμυγδαλο καβουρδισμενο.
Καλα κανει ο αντρα σου....!


@ΔΩΡΑ:
αχ να εισαι καλα!!!
οι καλτσες δεν ειναι δυσκολες!!!!
ελα να πλεξουμε....


@Ειρηνη:
Ποιος αλλος; ο τρελος του χωριου(ολα τα χωρια εχουν και τον τρελο τους).
Το ξερω οτι εχω εσας που εισαστε η παρεα μου και οι φιλες μου και δεν σκαω πολυ, αλωστε τωρα μου εφυγε ο μεγαλος θυμος....
Πολλα πολλα φιλια.....


@ΕΥΑ:
κραταω για σενα ενα βαζο και να εισαι σιγουρη πως οταν συναντυθουμε για καφε θα στο φερω.
Τωρα θα πλεξω κι αλλες..την ξερεις την παροιμια"ειπαν του τρελου να χεσει κι αυτος ξε....." εγω το εκανα.
οσο για τον φιλο/η μαλλον θα ακουσε την συμβουλη μου και γιαυτο μας αφησε ήσυχες(ελπιζω).


@μπορμποτσαλο:
...πηδαει τα παιδια του... ετσι λεμε εμεις.
Σε ευχαριστω για τα καλτσακια! εσυ εκει που εισαι σιγουρα θα εχεις δει πολλα και καλυτερα γιατι στο εξωτερικο και πλεκουν πολυ και ωραία νηματα και βελονες εχουν.
Εμεις ειμαστε πισω ακομα σε αυτον τον τομεα.