Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2008

Μια βροχη...μια βροχη θα μας σωσει......

Αχ μάταια περίμενα την βροχη.....
δεν εγινε τίποτα, έφτιαξα και γω η κακομοίρα μια διπλη κουπα ελληνικο καφε έπιασα θεωρείο στο μπαλκονι, και δεν κουνιομουνα για τιποτα.
Να-να ελεγα του αντρα μου, τωρα αρχιζει, σε λιγο θα δυναμωσει και θα το ευχαριστηθουμε βρε περιμενε.......
Μετα απο 1,30 ωρα και αφου εχω πιει ολο τον καφε ε! το πηρα αποφαση! Βροχη δεν θα δω!!
Οχι τιποτε αλλο μετα δεν με κολαγε υπνος, εχει παει η ωρα 2 (νυχτα) και τιποτα, να βολοδερνω στο κρεβατι μου αδικα! και οσο σκεφτομουνα οτι το πρωι πρεπει να σηκωθω 6,30 τοσο ανχωνομουνα και δεν κλεινανε τα ματια μου.....
Τι να πω;!
Περασε και αυτο, αντε να δουμε σημερα τι θα γινει;

***

16 σχόλια:

kikitri είπε...

Καλέ Πουαντερί, μήπως τάγραψα εγώ όλα αυτά και δεν το κατάλαβα;;;
Μόνο η cook μου φαίνεται ευχαριστήθηκε νεράκι.
Τέλος πάντων τάπες όλα όσα μου συνέβησαν και μένα χθες βράδυ, μόνο που εγώ τα έπαθα χωρίς καν να πιω καφέ!
Καλημέρα.
Πάει η βροχή πάει και το σύννεφο πέρασε...

πουαντερι είπε...

@kikitri:
καλημερα απο νερο τιποτα, λυσεμου ομως μια απορια βρε;!
απο που γραφεις;
δεν σε βρισκω....

αχτίδα είπε...

Ζουλεύετε καλέ!!! χθες έρριξε καρεκλοπόδαρα σε μας και τώρα συννεφιά έχει.

πουαντερι είπε...

@ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ:
Μωρε στην αρχη σε ζηλεψα αλλά μετα που ειδα ειδησεις στεναχωρηθηκα για τις καταστροφες που εκανε αυτη η βροχη στην βορεια Ελλαδα.....

eirini είπε...

Εχθές πουαντέρι μου εδώ έγινε το σώσε! Μέχρι να έρθω από την δουλειά έγινα παπάκι! Και 'σύ μου στήθηκες στο μπαλκόνι με καφεδάκι; Δεν λέει!
Πολλά πολλά φιλάκια πουαντέρι μου!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Για να λες ότι περίμενες τη βροχή από το μπαλκώνι σου.. σίγουρα θα έχεις υπέροχη θέα!Εγώ προσωπικά αυτό ζηλεύω!

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη:
τελικα οτι δεν εχουμε αυτο θελουμε... δεν το ξερεις;!

cook είπε...

ελα!...δεν εβρεξε καθολου;
και σημερα παλι πήραμε μια δοση...κατα το βραδακι...
(κικιτρι ειναι η Κικη με τα αλμυρογλυκοξινο...κλπ φαγακια της!)

πουαντερι είπε...

@απο μικρο...:
σιγα την θεα που εχω....απλα εγω για να μην βλεπω εξω εχω κανει δικη μου τεχνητη θεα με λουλουδια και περγκολες και ετσι βλεπω αυτα και οχι τα φορτηγα......

ΥΣ. μην φανταστεις οτι εχω και κανενα τεραστιο μπαλκονι;! μικρο ειναι αλλά οταν καθομαστε η οικογενεια μας φτανει.

πουαντερι είπε...

@cook:
καλε μονο σταγόνες.....ισα-ισα που τα πασάλειψε.
Τωρα καταλαβα πια ειναι αλλά αφου εχει blog γιατι δεν ανοιγει οταν πατω το ονομα της;(ασχετη η δικια σου).

creationsbyeve είπε...

και γω περίμενα πως και πως μια ωραία βροχούλα και λίγη δροσούλα!!! Αλλά τίποτα, μόνο λίγες ψιλές ίσα ίσα για να βραχώ την ώρα που έβγαινα από το σ/μ με τα ψώνια φορτωμένη :((
είναι που θα έπεφτε η θερμοκρασία έως και 10 βαθμούς!!!!

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ:
ασε ασε ισα που ήπια τον καφε και τεντωσε το ματι......

kikitri είπε...

Καλημέρα everybody...
@ Πουαντερί
Με την τεχνολογία δεν τα πάω καθόλου καλά, δεν ξέρω τι να κάνω για να βγαίνει το ονοματάκι μου με λινκ (; καλά τα λέω;) Ισως φταίει που δεν είμαι στο blogspot (δηλαδή εκεί ξεκίνησα και μετακόμισα) αλλά στο wordpress. Αν ξέρετε τι πρέπει να κάνω μου λέτε!
Οσο για τη βροχή: Μπορεί να μην έβρεξε αλλά δρόσισε κι εδώ στο κέντρο της Αθήνας. Και σας γράφω τώρα με τις μπαλκονόπορτες ανοιχτές για να μπαίνει το αεράκι μαζί με τον υπονομευτικό ήχο του κομπρεσέρ που σκάβει 3 μέρες τώρα μπροστά από το σπίτι μου και μου έχει κάνει τα νεύρα κρόσια

foodamentaltherapy είπε...

το βρήκα;;;;

πουαντερι είπε...

@kikitri:
Ναι-ναι τωρα μπορω και απο τα δυο να παω κατευθειαν στην δικη σου σελιδα... ωραια τα καταφερες!!!!
Αλλά για να μην νομιζεις οτι σου κανω την πονηρη ουτε εγω ξερω τιποτα απο αυτα, απλα με τον καιρο και κανοντας αμετρητα λαθη τα ψιλοεμαθα.
Να φανταστεις οτι το πρωτο blog που εκανα εμεινε ετσι γιατι δεν ηξερα να μπω και να κανω αναρτησεις χα!χα!χα! τοσο τουβλο ειμαι...

foodamentaltherapy είπε...

Πλάκα έχεις, κι εγώ έκανα κατά λάθος ένα με το τεράστιο όνομά μου, μετά έκανα ένα άλλο με το παρατσούκλι μου το κικιτρι, που είναι πιο εύκολο να το θυμάται κάποιος αλλά ακόμα δεν ξέρω πώς να τα κουβαλήσω -όλα μαζί εννοώ- γιατί ένα ένα τα θέματά μου δε λέει.