Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2008

ΣΟΦΗ Η ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!

Ειναι μεγάλη αμαρτία
να πετάς το φαγητό που εμεινε,
οσο εύκολα σου το χαριζει ο Θεος
το ιδιο εύκολα μπορει να σου το στερήσει.........
ελεγε η γιαγια μου, και καπου ειχε δικιο
"Θεος σχωρεστη ".

Ειναι κατι που ασπάζομαι και εγω, το θεωρώ μεγαλη αμαρτία και πρόκληση να πεταω φαγητο, οταν την ιδια στιγμη καπου αλλού ο κοσμος πεινάει και τα παιδια βγαινουν στο δρομο για λιγο ψωμί.
Ετσι σημερα μαγείρεψα οτι μου ειχε μείνει απο χθες. Αυτα τα μπιφτεκια ειχαν περισσέψει και σκέφτηκα να φτιαξω μια σαλτσα απλη με λιγο μοσχοκάρυδο και ενα πουμαρο και να τα ριξω μεσα να παρουν μια βραση για να ζεσταθουν και να δωσουν την νοστιμιά τους.
έβρασα και λιγα κοχυλάκια που αρεσουν στα παιδια και.................



βγήκε ενα πολυ ωραίο και νόστιμο φαγακι.
Νομιζω πως δεν εχει να ζηλέψει τιποτα απο τις αλλες μακαρονάδες που συνήθως μαγειρεύουμε...

.

9 σχόλια:

neni είπε...

Και εγώ νομίζω πως πρέπει να μου κάνεις και μαθήματα μαγειρικής!
Αυτά τα κοχυλάκια και μένα μου αρέσουν πολύ..όταν ήμουν πιο μικρή έπαιζα με το σχήμα τους,ξεχνιόμουν και τα μετρούσα!
Φαντάζομαι χαρά τα ζουζουνάκια με ένα τόσο νόστομο φαγητό ε;
Να μου τα φιλήσεις!

πουαντερι είπε...

@ΝΕΝΙ:
Εγω παλι μικρη ξετρελαινόμουν για το αστεράκι που μου το έφτιαχνε η μαμα μου σούπα για να ζεσταθούμε τον χειμώνα.
Ελα μωρε τι μαθήματα να σου κανω;! ολες οι συσκευασίες εχουν επανω τις συνταγές, άλωστε δεν σε κόβω και για τελείως άσχετη.
Νομιζεις εγω απο που τα εμαθα;;;
Ασε που αν το κανεις καθε μερα εχεις μετα την πείρα και δεν σου κανει και μεγαλη εντύπωση.....
Βιαζεσαι να γινεις "Μαίρη Παναγιωταρα;" καλα δεν εισαι;;;!!!

neni είπε...

Μ΄αρέσει η ιδέα της οικογένειας η αλήθεια είναι αλλά δεν βιάζομαι.Επειδή η μαμά μου δουλεύει μια ζωή από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου όλα μαζί τα κάναμε και πάντα μου τα έδειχνε όλα πως να τα κάνω με πολύ αγάπη.Δεν είμαι τελείως άσχετη.Ξέρω να κάνω αρκετά φαγητά σε αντίθεση με άλλες κοπέλες της ηλικίας μου που δεν ξέρουν ούτε πως να βράσουν ένα αυγό ή να φτιάξουν μια μακαρονάδα.
ΑΛΛΑ...θέλω να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερη!
Αλλιώς δεν έχει νόημα..

Annita είπε...

Αχ τέτοια μας δειχνεις και μας ανοιγεις την ορεξη! Και μετα να δω ποιά Δετέρα θα αρχίσω δίαιτα!;;;

cook είπε...

συμφωνω απολύτως με τη γιαγια κι εσενα...δυστυχώς οι πλειοψηφία σήμερα δε νοιάζεται για το φαΐ που πετιέται,μα ούτε και την απασχολούν εκείνοι που πεινούν....
(ωραία! φθινοπωριασατε κι εσεις εδώ!)

eirini είπε...

Πουαντέρι μου γλυκοτρελλούτσικο καλησπέρα και καλό μήνα! Πολύ καλά έκανες με το φαγητό που σου περίσσεψε! Εγώ έχω καθιερώσει μια φορά την εβδομάδα την μέρα "του θα φάμε ότι έχουμε"! Μ' αυτόν τον τρόπο φροντίζω να μην πετάω!
Χάθηκα αυτές τις μέρες γιατί είχα πολλές δουλειές, οπότε μια και πεινούσα λέω δεν πάω στην φιλενάδα μου για κάνα μεζέ...και πέτυχα διάνα! Βάλε και μένα ένα πιάτο από τα περισσευούμενα! Πολλά πολλά φιλάκια!

πουαντερι είπε...

@neni:
Μια χαρα εισαι και μην ανησυχείς θα γινεις καλυτερη με τον καιρο......
κοριτσακι μου εσυ!!!!!


@annita:
καλωσόρισες!!
Ασε.....θα την αρχισεις μαζι μου κι εσυ... την Μεγαλη Δευτερα!!!
χα!χα!


@Ειρηνη μου
Εχω και εγω μια τετοια μερα, την Παρασκευη γιατι τοτε δεν παιρνουν τα παιδια την επομενη φαγητο στο σχολειο (ειναι ολοημερο βλεπεις)και ετσι εχουμε την λεγομενη "σκουπα".
Καλα κανεις και περνας απο δω για μεζε.....
θα βαζω παντα ενα πιατο και για σενα βρε.


@cook:
Πραγματικα κάποιες φορες οταν κλείσουμε την πορτα μας δεν σκεφτόμαστε τι γινεται εκει εξω δυστυχώς.

creationsbyeve είπε...

σοφή η γιαγιά!κι εγώ έτσι μεγάλωσα, να μην πετιέται τίποτα και να μην μένει μπουκιά στο πιάτο!! Και προσπαθώ όσο μπορώ να τα καταναλώνουμε όλα τα φαγητά! κι επειδή τα αγόρια είναι λίγο μυστήρια με το χθεσινό φαί, έχω το κόλπο της κατάψυξης΄;)

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ μου σοφες οι παλιές!!!!
το κολπο της καταψυξης καλοοοο!