Πέμπτη, 4 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΓΑΣΤΡΑ!!


ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ
4 μπουτακια κοτοπουλου χωρις πετσα, καθαρισμενα
1 κιλο φασολακια φρεσκα
1 κιλο πομοντορια(ντοματακια) κομμενα σε φετες
1 κρεμυδι ξερο, 2πιπεριες πρασινες κομμενες φετες
αλατι,πιπερι,παπρικα γλυκια.


ΠΩΣ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ
Προθερμαινουμε τον φουρνο στους 200
Περναμε απο το τηγάνι ελαφρα ολα τα υλικα διαδοχικα και τα στρωνουμε ωραια στην γαστρα.
Απο πανω βαζουμε και το κοτοπουλο πασπαλιζουμε την παπρικα και το βαζουμε στον φουρνο με σκεπασμενη την γαστρα για 1/2 ωρα, μετα το ξεσκεπαζουμε και ψηνουμε για αλλη 1/2 ωρα.
Στο πιατο πασπαλιζουμε απο πανω και λιγο τριμμενο ρεγκατο ή κεφαλοτυρι.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

12 σχόλια:

eirini είπε...

Το πώς το φτιάχνουμε...άδικα το βάζεις! Στείλε ένα πιάτο κατευθείαν! Πάντως ο άντρας σου πρέπει να σ'έχει στα όπα-όπα! Τέτοια μαγείρισσα, από τις λίγες!

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη:
βρε Ειρηνη μου δεν το καταλαβες;
την συνταγη την βαζω για την Αχτιδουλα(οχι πως την εχει αναγκη δηλαδη) για να το ετοιμασει να περασεις να το παρεις;!
Παντως στο εχω ξαναπει, θα υπαρχει παντα ενα ακομα πιατο ,ετσι για τον περαστικο που θα σταθει.
Καποτε ο "Β" με ειχε στα οπα-οπα για να μην με παρει απο κατω οταν μαθαινα να μαγειρευω και τα εκανα ολα μανταρα.... τωρα μαλλον με εχει στα οπα-οπα για να μην βαρεθω να μαγειρευω.
Γιαυτο λες μου φερνει τα δωρακια;;;
Ρε να ειμαι στην κουζινα συνεχεια!!!

Natassa είπε...

συνεχώς πέφτω πάνω σε νοικοκυρές ....και ω! πόσο βαριέμαι τα οικιακά ...μόνο κανένα γλυκάκι, άλλωστε μου είπε και ο γιος μου το μεγαλειώδες
" μαμα μην μαγειρεύεις γιατί εγώ μονο από της γιαγιάς μου το φαι θέλω " ....

Μπορμπότσαλο είπε...

Εάν είναι αλήθεια πως ο έρωτας περνάει από το στομάχι που λένε τότε έχεις έναν πολύ ερωτευμενό μαζί σου άντρα στο σπίτι!
Και όλα τα δωράκια του κόσμου τα αξίζεις πραγματικά!

faraona είπε...

ΒΡΕ ΣΥ ΜΕ ΞΕΛΙΓΩΣΕς ΒΡΑΔΥΝΙΑΤΙΚΑ .α! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΦΑΓΗΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ.

πολλα φιλια φιλεναδα μου

neni είπε...

μιαμ..!
Φιλί και καληνύχτα "μαμά":

πουαντερι είπε...

@νατασσα:
καλωσόρισες στο σπιτικό μου!
σε εχω δει κανα δυο φορες και σε ζηλευω για το μερος που ζεις, Κρητη δεν εισαι; η μηπως κανω παλι λαθος;



@μπορμποτσαλο:
Ολες μας αξιζουμε ενα δωρακι και δεν ενοω κατι ακριβο παντα, φτανει ενα φιλι, ενα χαδι ξεκουρασης, ενα λουλουδακι...

@φαραονα μου:
Ελα να σου κανω το τραπεζι...εχω και ωραιο κρητικο κρασι ροζε.

@neni:
καληνυχτα Jonn boy.......

αχτίδα είπε...

Φαγητό για τον άνδρα μου που τα θέλει ζουμερά ,εγώ αγαπώ το κοτόπουλο όπως και να το κάνεις, σήμερα κάνω μανιταρόπιτα ,έλα αύριο για συνταγή αν σε ενδιαφέρει.

αχτίδα είπε...

Δεν ξέρω τι συμβαίνει ,γράΦΩ ΣΧΌΛΙΟ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΊΖΕΤΑΙ!!! Λέω οτι ο άνδρας μου λατρεύει τα φαγητά ζουμερά σαν κι αυτό, έλα αύριο για μανιταρόπιτα.

cook είπε...

MMMM...τι ωραια ιδέα...συνηθως κανω τα φασολακια σκετα...έτσι θα είναι ακόμη πιο νοστιμα!

creationsbyeve είπε...

κοτόπουλο με φασολάκια?δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, ωραία ιδέα, θα την δοκιμάσω μήπως φάει και κανένα φασολάκι ο γιος μου!
είσαι άπαιχρη μαγείρισσα!
σε φιλώ :)

πουαντερι είπε...

@EYA:
Αμ εγω γιατι νομιζεις δοκιμαζω τετοιες συνταγες;;;;
Κολπα των μαμαδων για να φανε τα παιδια λαχανικα.........!!!!
Καλη σου νυχτα.