Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΣΟΥΠΙΤΣΑ!!!!!!!!!!!




ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.................
ο μπαμπάς μας εχει ρεπο, τα παιδια με τις πυτζαμες τους απολαμβάνουν το κρεβατάκι τους και εγω
μη έχοντας ακομα πολλα μαθηματα
λογω αρχης απολαμβανω το καφεδακι μου.


Ε! ο καιρος τραβαει και ενα αναλογο φαγητο...κοτοσουπα αυγολεμονο!

Επειδη ομως ποτε δεν το τρωμε ολο το κοτοπουλο σκεφτηκα να τους κανω τριπλα το βραδυ και να τους το σερβιρω με διαφορετικο τροπο.



Ετσι λοιπον μαδησα οσο ειχε απομεινει, ετριψα ενα κρεμυδι,μια πιπερια,ενα αγγουρακι πικλα,λιγη καπαρη και λιγο μαιντανο για αρωμα.
Τα ανακατεψα με μια κουταλια μουσταρδα και μια κουταλια κετσαπ, και τα σερβιρησα με φρυγανισμενο ψωμι του τοστ και φρεσκα φυλλα σαλατας "ΛΟΛΑ".


Δεν ημουν σιγουρη αν θα τα φανε αλλά ευτυχως τα τσακισανε.............

.

7 σχόλια:

Χελώνα είπε...

Τίποτα δεν πάει χαμένο.Κι εγω κοτόπουλο είχα χθες με πατατες στο φούρνο και το βράδυ παραλλαγή με τραχανά, σούπερ.

πουαντερι είπε...

@χελωνα:
Αχ και ο τραχανας ειναι πολυ καλος, τον ειχα ξεχασει αλλά τωρα που χειμωνιαζει;! ΘΑ ΤΟΝ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕς ΙΔΕΑ!!!!!!!!!

kiki είπε...

Καλέ κι εγώ τα απομεινάρια απο κοτόπουλο μαγείρεψα με χυλοπίτες!

creationsbyeve είπε...

καταπληκτική ιδέα με το κοτόπουλο!!δείχνει πολύ λαχταριστό!!!

πουαντερι είπε...

@ΚΙΚΙ:
το συνηθίζω και εγω να τους φτιαχνω κατι τις με οτι περισσεύει γιατι δεν λεει να πεταμε το φαγητο, ασε που δεν εχει να χασει σε τιποτα απο γευση.

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ:
δοκιμασε το μια μερα και αν δεν εχεις τα ιδια υλικα δεν χαλασε ο κοσμος νομιζω πως και με αλλα το ιδιο νοστιμο θα ειναι.

cook είπε...

η κοτόσουπα μου κάνει κάτι σε...μπλιαχ(παιδικό κατάλοιπο!) μα το κοτοπουλο σερβιρισμενο...ευφάνταστο!