Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΜΕ???




Λεει μια παροιμία στο χωριο μου:
Ειπαν του τρελου να χέσει κι αυτος ξ-------κε.
Ετσι εγινε και με την βροχη χθες!!!!!!!!!!


Τι μπορα ηταν αυτη;
Μεσα σε μιση ωρα γεμισαν νερο οι δρομοι, ευτυχως που την προηγουμενη μερα οι υπάλληλοι του δημου ειχαν καθαρίσει τα φρεάτια.....
θα ειχαμε φτασει στην Αιγινα τωρα αν ηταν βουλωμενα.


Παντως κι εγω βρε παιδια χθες ειχα την τιμητική μου......
αφου μαγείρεψα φακές, έψησα και την τυροπιτα, δεν μου εφτανε !!!!
Το βραδακι ηρθε η ανιψιά μου για καφεδακι μιας και η μερα ηταν χάλια και δεν ηθελε να βγει εξω με την παρεα της, σχολασε και ο αντρας μου και αφου τελειωσαν και τα μαθηματα σχετικα νωρις...........
λεω σχετικα γιατι μας πηρε 9.30 να τελειωσουμε.
Απο την μια ελεγα....π & α μας κανει ΠΑ, π & ι μας κανει ΠΙ και απο την αλλη,
τι εγινε κατα την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ στο μαθημα της ιστοριας και για την Γαλλικη επανασταση.
Μεγαλα γλεντια σας λεω....!!!!
Τωρα αν σημερα η Ειρηνη στην δασκαλα της μετα την αναγνωση της πει και για την Γαλλικη επανασταση ;! ε! δεν θα μου κανει εντύπωση, αφου το παιδι το ακουσε 5-6 φορες πρεπει να το εμαθε κι αυτη απ'εξω.














13 σχόλια:

Lily είπε...

Καλημερούδια!
Σας χάρηκα...όλους! Με τα μαθήματα σας, με τις σοκολάτες σας, με τις μπουγάτσες σας, τις παρεούλες σας, με τα όλα σας...

Και ωραίες φότο!!!

Να είσαι καλά και να τους χαίρεσαι όλους!

πουαντερι είπε...

@LILY:
καλημερα και σε σενα!!!!
Τα μαθηματα;;; ολα τα λεφτά, δεν σου λεω τιποτα....

Χελώνα είπε...

Καλέ τι πόζες είναι αυτές?Κόντεψε να σου φύγει το πυρέξ!!

Δώρα είπε...

Χτες το βράδυ ήταν απλά τέλειο!Όλοι θα θέλαμε να είμασταν σπίτι μας και να καθόμασταν στο κρεβάτι με ωραίες λιχουδιές και παρέα.
Πάντως και εκεί που πήγαμε περάσαμε πολύ καλά και φάγαμε ακόμα καλύτερα!!
Σήμερα που έχει ζέστη τα'χω πάρει...

kiki είπε...

Μπουγατσούλα...μμμμ...ταιριάζει με το κρύο!

eirini είπε...

Χαχαχαχαχα!!!!! Που να σκάσεις!!!! Πολύ γέλασα με την ανάρτησή σου!
Κάτσε πουαντέρι, γιατί δεν διευκρίνησες με τί ήταν η μπουγάτσα, με τυρί ή με κρέμα; Μην ξεχνιόμαστε!! θεσσαλονίκη εδώ!!! Αλλά για να αναφέρεις την τυρόπιτα, να υποθέσω ότι την μπουγάτσα την εννοείς με κρέμα! Διότι εδώ ως γνωστόν...άλλο η τυρόπιτα και άλλο η μπουγάτσα με τυρί!!!
Φιλάκια πολλά και θεσσαλονικιώτικα!!!

creationsbyeve είπε...

ωραία ήταν όμως η βροχούλα!!! εγώ την καταχάρηκα (αν είχα και λίγη από αυτή τη λαχταριστή μπουγάτσα που μας δείχνεις, θα την χαιρόμουν περισσότερο)!!! ;) φιλιά

dromaki είπε...

Αυτό είναι ευτυχία.Στα απλά τα οικογενειακά.
Την καταιγίδα την λατρεύω.Μου αρέσει η δύναμη της η ορμή της.Οσο για την τυρόπιτα την έκανα πρωί πρωι για την μεγάλη εγγονή μου να φάει πριν πάει σχολείο(τρίτη δημοτικού)
Νάσαι καλά Μαρία με τα ωραία σου.
Καλή σου μέρα:))

ΛΑΜΠΡΟΣ (Lambros) είπε...

Καλημέρα Μαριτσα !
Πολύ συμπαθητικό το blog σου και πάνω από όλα γεμάτο θετική ενέργεια ... Συγχαρητήρια

ΥΓ. Η μπουγάτσα είναι υπέροχη !!!

witch of daffodils είπε...

καλώς μας ήρθες στο aromacooking!

αναμένουμε ποστάκιον :)

αχτίδα είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό και τσαχπινούλικο, καλά σου λέει η κόρη μου ,μπουγάτσα εδώ λέμε τη γλυκιά με κρέμα και κανέλλα.

πουαντερι είπε...

@χελωνα:
Αφου με ειχε τσακισει το αρωμα.....
δεν εβλεπα την ωρα να την δοκιμασω.


@Δωρα:
κι εσυ περασες ωραια βλεπω.
Σου εκανα επισκεψη και τα ειδα.


@κικι:
ειναι πολυ ωραια μπουγατσα και πολυ ευκολη. Να την δοκιμασεις την εχω βαλει την συνταγη παλια.


@Ειρηνη:
Τωρα εμενα που δεν εχει ακριβως κρεμα αλλά ειναι γλυκια και εχει και κανέλα;!
Πως λεγεται;;


@ΕΥΑ:
θα την φτιαξω μια μερα και θα ερθεις για καφε και πλεκτοκουβεντα. Εισαι;;;;


@ΔΡΟΜΑΚΙ:
Σε ευχαριστω θα ερθω απο κει μια βολτα να δω τα ωραια σου απο το ταξιδι σου.


@ΛΑΜΠΡΟ: απο οτι ειδα εισαι και εσυ καλος μαγειρας αλλά επεσες σε δυσκολες μερες και περασα βιαστικα, γιαυτο δεν σου αφησα σχολιο.
Παντως σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.


@AROMACOOKING:
Καλως σας βρηκα και ευχαριστω για την προσκληση.


@ΑΧΤΙΔΑ:
Βρε αχτιδουλα μου αφου και η δικια μου οπως ειπα και στην Ειρηνη ειναι γλυκια, πως να την λεω;!
Αχ εσεις στην Θεσ/νικη με εχετε μπερδεψει.....

bettyblue είπε...

Καλώς σας βρήκα, αγαπητή! Πήρα κατάλληλες συστάσεις από την τουίνκι!

Η μπουγάτσα φαίνεται πολύ ωραία, πιστεύω όμως ότι το διαφημιζόμενο προϊόν αναδεικνύεται ακόμη περισσότερο από το μοντέλο που το παρουσιάζει!!

Αν αποφασίσετε να σερβίρετε κάθε φορά μπουγάτσα στα ιδιαίτερα, θα κάνετε χρυσές δουλειές.