Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2008

ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αγαπημενοι μου φιλοι γεια σας!!
Έλειψα αυτες τις μερες γιατι ειχα τρεχάματα με πολλους και πολλα.

Θα τα παρω απο την αρχη.......
αλλά καταρχήν ειμαστε ολοι καλυτερα.

Θυμάστε που σας ελεγα για τον μπαμπα μου και την απλη λαπαροσκοπηση που θα εκανε; ε! τελικα την εκανε και δεν ηταν τοσο απλη οσο περιμεναμε γιατι εκτος απο την πετρα στην χολη ειχε και πολλες φλεγμονές που χρειάστηκε ο γιατρος δυο ωρες χειρουργείο για να τις καθαρισει.
Μπηκε στο χειρουργείο στις 12 και με την προετοιμασια και τα αλλα διαφορα που κανουν ξαναβγηκε στις 4.
Φανταζεστε τωρα την δικη μας αγωνια που δεν ξεραμε τι συμβαινει εκει μεσα και ενω μας ειχαν πει οτι δεν κραταει παραπανω απο 20 λεπτα, ειχαν περασει τοσες ωρες;
Δοξα το Θεο ομως ολα πηγαν καλα και τωρα απλα ειναι στο νοσοκομειο μεχρι να καθαρίσουν οι εσωτερικές πληγες που εχει.
Φανταστείτε ομως απο το πρωι στις 8 μεσα σε ενα νοσοκομειο να περιμενουμε τι παθαμε;
Ξεχασα να πω πως εχει και καποια δυσφορία που μας ειπε ο γιατρος οτι οφείλεται στον αερα που βαζουν για να μπορουν να εισχωρήσουν λαπαροσκοπικα στο σημειο αυτο που θελουν.
Τι να πω; οτι μας ειπανε οι γιατροι λεω και εγω.....

Κι αφου εχουν παει ολα καλα και γυριζω στο σπιτι για να δω κι αυτα τα παιδια μου τι κανουν απο το πρωι ,να διαβασουμε, να γραψουμε και να τακτοποιησω και το σπιτι μου λιγο ..........
βλεπω τον γιο μου με δακρυα να μου λεει οτι ποναει πολυ η γλώσσα του και το στομα του και δεν μπορει να ακουμπησει τιποτα.
Ε καλα του λεω δεν θα ειναι τιποτα κατσε να δουμε τα μαθηματα και θα το δω και το στομα σου.
Και συνεχεισα εγω χωρις να παρω ειδηση να διαβαζω μαζι του το μαθημα.
Σε καποια στιγμη ομως ειχα και το νου μου και του λεω να μου δείξει που ποναει....
Τρομαξα!
Ειχε βγαλει σε ολο το στομα κατι μεγαλες πληγες και στο πισω μερος της γλωσσας του ειχαν πεταχτει μεγαλες "καντυλες".
Τον πηγα στον γιατρο και μου ειπε οτι ειναι μια ιωση που λεγεται "ουλοστοματιτιδα" και φερνει εκτος απο αυτα τα συμπτωματα που ειχαμε εμεις πυρετο και διαροια.
Δεν εχει φαρμακο παρα μονο παυσιπονο για να μην ποναει και ενα στοματικο διαλυμα που ετοιμαζει ο φαρμακοποιος και κανει πλυσεις με αυτο.
Θελει ομως μεγαλη προσοχη γιατι μπορει να του φραξει τον λαιμο και να μην μπορει ουτε νερο να πιει.
Καταλαβαινετε τωρα την αγωνια μου μεχρι να δω το πρωι οτι ηταν καλυτερα....

Ευχομαι να ειναι περαστικα και στους δυο και να τελειωσει η περιπετεια εδω.


Τωρα που ηρεμισα λιγο και ξεκουραστικα ειπα να μπω να δω τι κανετε και εσεις και να σας πω τα νεα.
Αυριο το πρωι εχω βαρδια στον μπαμπα μου και θα την βγαλω στο νοσοκομειο.
Δεν ξερουμε ποτε θα βγει αλλά ελπιζω να ειναι καλυτερα
και αυτες οι αρυθμιες που τον πιανουν να περασουν γρηγορα.

11 σχόλια:

Κατερίνα είπε...

Καλησπερα. Ευχομαι περαστικα για το μπαμπα σου,και αλλη περιπετεια υγειας να μην εχει. Για το λεβεντη σου περαστικα,και νομιζω οτι με ενα γλυκακι απο τα χερακια σου θα γιανει πολυ πιο γρηγορα.Ευχομαι και παλι περαστικα απο καρδιας και στους δυο. Και σε σενα καλή δύναμη.
Κατερινα.

LIA είπε...

Πουαντερί μου, καλησπέρα!

Περαστικά στον μπαμπά σου και στο παιδάκι σου.Καλή υπομονή στην αυριανή σου βάρδια στο νοσοκομείο.
Ό,τι περνάει, όσο κι αν μας ταλαιπωρήσει, σε λίγο το ξεχνάμε.
Εύχομαι όλα να πάνε καλά και γρήγορα να ξεχαστούν.
Ξέρω και τα διαβάσματα, ειδικά στα πρωτάκια, μέχρι τα Χριστούγεννα κυρίως, έχουν πολύ άγχος.Καλή υπομονή και προπαντός ηρεμία με την Ειρήνη, το πρωτάκι σου.
Σε φιλώ

Μπορμπότσαλο είπε...

Περαστικά σε όλους τους δικούς σου πουαντερι μου. Με υπομονή και κουράγιο όλα θα περάσουν. Φιλάκια!

twinkle είπε...

Να είναι όλα περαστικά!!!

Καληνύχτα

Χελώνα είπε...

Αχ βρε πουαντερί μου περαστικούλια σε όλους τι περιπέτειες περνας?Γίνονται αυτά για να εκιμάμαι τη ρουτίνα μας.Μούρο (από τα μουρα)γιατροσόφι της γιαγιάς για στοματίτιδες και σόδα φαγητού απο μένα.

"ζαχαρούλα.." είπε...

ρε συ ανατρίχιασα με το παιδί!!!!
τι να πω..? ελυχομαι ταχεία ανάρρωση και στους δύο!!!

σε φιλώ και σε σκέφτομαι!!!

elie είπε...

Πω πω περαστικά και στους δύο. Καλά λένε ότι μια άσχημη κατάσταση φέρνει πίσω της άλλη μία...

Lily είπε...

Περαστικά μάτια μου σε όλους!!!
Ο Θεός να σου δίνει δύναμη! Είναι δύσκολη αποστολή η οικογένεια, αλλά και τόσο απαραίτητο να μπορέσουμε να την κρατήσουμε ενωμένη και ευτυχισμένη...
Σε φιλώ και εύχομαι να έχεις ένα καλό ΣΚ!

faraona είπε...

Περαστικα να πω και στους δυο και κουραγιο σε σενα.
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

eleni είπε...

Πουαντερί,εύχομαι περαστικά στο μπαμπά σου και στο παιδί σου!
Υπομονή με τη μικρή σου και όλα θα πάνε καλά(ποπό!μου θύμισες τις δικές μου αγωνίες,όταν είχα τις κόρες μου μικρές-μες στο άγχος ήμουν,όχι ότι τώρα μου λείπει).

πουαντερι είπε...

@κατερινα:
να εισαι καλα Κατερινα μου σε ευχαριστω πολυ.



@ΛΙΑ:
Αχ Λια μου σε ευχαριστω, ειναι καλυτερα τα πραγματα κι ετσι παιρνω και εγω δυναμη.
Οσο για την μικρη μου ευτυχως τα πηρε με καλο ματι κι ετσι το κοριτσακι μου δεν με ταλαιπωρεί πολυ.


@μπορμποτσαλο:
Σε ευχαριστω πολυ!!!!!

@ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑ:
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,το ιδιο ευχομαι και για την θεια σου.
ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ MAIL.

@χελωνα:
Για την σοδα το ηξερε και η μαμα μου και του το εκανα,εχει αποτελεςσματα τελικα!
Πραγματικα αυτα σε κανουν και αναθεωρεις πολλα πραγματα.

@Ζαχαρουλα:
Αχ εγω να δεις τι επαθα οταν το ειδα....το μυαλο μου πηγε στα χειροτερα.


elie:
πραγματικα αυτο το εχω παρατηρησει κι εγω, ολα τα κακα μαζι βρε παιδι μου....


@Lilly:
Εχεις απολυτο δικιο αλλωστε η οικογενεια φαινεται σε τετοιες στιγμες.


@faraona:
σε ευχαριστω πολυ, οι ευχες σας ειναι βαλσαμο.


@eleni:
Σε ευχαριστω να εισαι καλα, οσο ειμαστε γονεις αγωνιες και αγχος θα εχουμε οσο κι αν μεγαλωσουν τα παιδια μας.
Να ειναι μονο καλα και να περνουν ευτιχισμενα!