Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2008

ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!





ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ!!!!!!!!!!!!!!!

Ολα ειναι καλύτερα τωρα.
Μετα απο μια δυσκολη εβδομαδα αρχισαν να φαινονται καλυτερα τα πραγματα.
Ο πατερας μου παει καλα και συντομα θα βγει απο το νοσοκομειο, ο γιος μου ειναι καλυτερα χωρις αλλα συμπτωματα και ευτυχως αρχισε να φευγει αυτο το πραγμα απο την γλωσσα του.

Θελω να σας πω ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την συμπαρασταση σας και το κουραγιο που μου δωσατε.
Πραγματικα ηταν μεγαλη υποθεση για μενα.
Τωρα εχει ανασκουμπωμα..... με αυτα κι με κεινα αφησα τις δουλειες μου και τωρα οπως καταλαβαινετε πρεπει να μαζεψω το σπιτι που τοσες μερες ηταν παρατημενο, να κοιταξω τις ελειψεις και να παω να ψωνισω και να δω τα μαθηματα των παιδιων.
Αλλά ολα αυτα δεν μου λενε τιποτα.
Η σωματικη κουραση δεν με ενοχλει καθολου, η ψυχικη ηταν αυτη που με εβαλε κατω.

Να ειναι καλα ο αντρας μου που η βοηθεια του ηταν τεραστια.
Αν δεν ειχα κι αυτον δεν ξερω τι θα γινοτανε, ετρεχε να παρει τα παιδια απο το σχολειο, να τους φτιαξει κατι να φανε (εστω προχειρο),να μαζεψει τα κρεβατια και να αερισει τα δωματια γιατι ξερει οτι αυτο θα με ξεκουραζε και ειχε και την ενοια του να ερθει να παρει εμενα απο το νοσοκομειο, να παει την μαμα μου στο σπιτι, να ερθει να μου φερει καφε και να με παιρνει συνεχεια τηλ. μηπως θελω κατι.

Ηταν μεγαλη η βοηθεια του! να ειναι καλα !!!!!!!!!


8 σχόλια:

eirini είπε...

Πουαντέρι μου περαστικά σε όλη την οικογένεια!!!! Αυτές τις μέρες επειδή και εγώ είμαι άρρωστη -με γρίππη- δεν πέρασα να δω τί κάνεις, οπότε σήμερα έμαθα τα νέα σου! Τί να πω; Ελπίζω όλα να περάσουν και άλλο κακό να μην σας βρει!
Πολλά φιλάκια και καλό κουράγιο!!!

Lily είπε...

Μπράβο του! Και σε εκείνον και σε εσένα!
Έτσι είναι, τα ζευγάρια πρέπει να δουλεύουν μαζί και να αλληλοσυμπληρώνονται για να προχωρήσει η ζωή.
Ο Θεός να σας δίνει πάντα δύναμη και αγάπη.
Καλό ΣΚ να έχετε!

cook είπε...

αχ πουαντερι μου..όλα μαζί...τώρα μολις έμαθα τα βασανά σας...ευτυχώς ολα πηγαν κατ'ευχή...
οι λαπαροσκοπησεις με τη χολή τα εχουν αυτά...εχω κάνει κι εγώ,ήμουν τυχερή,χωρις φλεγμονή,μα η κουνιαδα μου ταλαιπωρηθηκε σαν τον μπαμπα σου και χειρότερα...
ευτυχώς που περασε και η στοματιτιδα...εδώ ενα σπυρακι εχω εγω και με τρελλαινει...απο τι ήταν;κατι μολυσμενο;

creationsbyeve είπε...

Δυο μέρες έκανα να μπω και έπαθα μόλις διάβασα τα νέα σου!!! Εύχομαι περαστικά και στους δυο φίλη μου!!!! φιλιά

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη μου περαστικά και σε σενα.
Ευτυχώς ειναι ολα περαστικά δοξα το θεο.!


@ΛΙΛΥ:
να εισαι καλα!!
καλο ΣΚ και σε σενα.



@cook:
ναι ρε παιδι μου ατιμο πραμα η χολη, για μια μερα μπαινεις και σου βγαινει αλλιώς.... τι να πω;!
Η στοματιτιδα δεν ηταν απο μολυνση αλλά απο καποια ιωση, τι περιμενεις πια με αυτον τον καιρο ολο ιωσεις...


@ΕΥΑ μου σε ευχαριστω βρε να εισαι καλα, και μη χειροτερα να λεμε.

neni είπε...

Καταιγίδα ήταν και πέρασε!
Καλή ανάρρωση τώρα και καλή ξεκούραση σε σένα.
Μπράβο και στον άνδρα σου που τα κατάφερε τόσο καλά!
Φιλιά πολλά φίλη μου και ηρεμία..όλα καλά θα πάνε είμαι σίγουρη!

kiki είπε...

Τέλος καλό, όλα καλά! Περαστικά!

XRYSOULA είπε...

Είσαι πολύ τυχερή που έχεις τέτοιο στήριγμα.
Να είναι όλα περαστικά .