Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΜΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;!

Καλησπερα φιλες μου.......
ειχα ενα γεματο αλλά ωραιο ΣΚ.

Αφου ολα μπηκαν σε σειρα με τις αρρώστιες και τα νοσοκομεια ειπα να βαλω μια ταξη και στο σπιτι.
Εκανα τις δουλειές μου και μετα πηγαμε με τον αντρα μου για ψωνια, γιατι δεν ειχαμε τιποτα στα ντουλαπια μας.
Περασαμε και απο τον χασαπη μας για να παρω μοσχαρι για την Κυριακη και ετσι βρηκα πολυ ωραιο συκώτι.
Σκεφτηκα λοιπον αντι να μαγειρεψω κατι προχειρο να τους φτιαξω συκωτι με μια ωραια σαλατα να φαμε ,γιατι οταν παμε για ψωνια αργουμε να γυρισουμε κι ετσι το μενου ειναι γρηγορο.


Εγινε πολυ νοστιμο γιατι το εψησα στο τηγανι χωρις λαδι μονο με λιγο νερο και ετσι ηταν τρυφερο, το συνοδεψα και με μια ρυζοσαλατα και φαγανε τα παιδια ωραια.




το γευμα της Κυριακης ηταν στιφαδο μοσχαρι με σαλατα της ΑΧΤΙΔΟΥΛΑΣ.
Νομιζω πως τωρα που κρυωσε λιγο ο καιρος ηταν οτι επρεπε, ειχαμε και πολυ καιρο να το φαμε και μας αρεσε.
Βεβαια η Ειρηνη ουτε που πλησιασε τα κρεμυδακια σε αντιθεση με τον Κων/νο που αφου εφαγε τα δικα του πηρε και της Ειρηνης.
Η αληθεια ειναι οτι ηταν πολυ γλυκά.....!



Τωρα οσο για την σαλατα ελπιζω να ειναι ιδια με της αχτιδας, το μονο που δεν εβαλα ειναι το μπουκοβο, λογω των παιδιων......
οχι οτι δεν ηταν ωραια ισα-ισα που εφαγε ολη η οικογενεια, αλλά εμενα μου ειχε κατσει η δικη της.




Αχτιδα μου εγω εβαλα οτι υλικα ελεγες... ελπιζω να την πέτυχα!!!!!

*************

4 σχόλια:

creationsbyeve είπε...

μμμμ πεντανόστιμα φαίνονται όλα!!!!Στη σαλάτα τι υλικά έβαλες?για πες :)

Μάτα είπε...

Ψοφάω για στιφάδο!!!!Ζήλεψα καλέ,θα φτιαξω κι εγώ το Σαβατοκύριακο.
Και την "πολίτικη" θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε!

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ:
εκανα ολοκληρη αναρτηση για παρτη σου!!!!!

πουαντερι είπε...

@ΜΑΤΑ:
να το κανεις γιατι ειναι πολυ ωραιο ειδικα οταν κανει κρυο...
καλη επιτυχια και ΚΑΛΗ ΜΑΣΑ!!!!