Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2008

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΡΥΖΟΣΑΛΑΤΑ

ΥΛΙΚΑ:

ρυζι κιτρινο βρασμένο οπως το συνηθίζετε
1 κουτι φασολια αμερικανικα (κοκκινα)
1 κουτι καλαμποκι
μια ΛΟΛΑ(σαν μαρουλι κοκκινο σγουρο) κομμένη
μια ψιλοκκομενη πιπερια φλωρινης σε αλμη
2 μεγαλα αγγουρακια πικλες
3 κουταλιες ελαιολαδο και 2 κουταλιες βαλσαμικο ξυδι.
Αλατι δεν θελει γιατι εχουν τα τουρσια.....

τα ανακατευετε και τα αφηνετε στο ψυγειο 1 ωρα πριν τα σερβιρετε.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΑΧΑΝΟΣΑΛΑΤΑ
(λεμε τωρα)

ΥΛΙΚΑ
λαχανο κομμενο ψιλο
2 καροτα τριμμενα στο τριφτη του κρεμυδιου
1 μηλο τριμμενο
1 πιπερια φλωρινης ψιλοκκομενη
2-3 κλαδια σελλερυ
2 σκελιδες σκορδο
λαδι και λεμονι

Τα ανακατευουμε και τα αφηνουμε και αυτα 1-2 ωρες πριν τα σερβιρουμε.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ

20 σχόλια:

eleni είπε...

Πουαντερί,πολύ ωραίες σαλάτες,τους έχω μια αδυναμία.Μπορώ να τις φάω και σαν κύριο γεύμα.Το μόνο που δε μ΄αρέσει είναι οι πίκλες.

XRYSOULA είπε...

Φαίνεται νοστιμότατη! Θα την φτιάξω στα ζουζουνάκια μου για αύριο και ελπίζω να την τιμήσουν.Εγώ παντως θα το κάνω.
Χάρηκα !!

creationsbyeve είπε...

Φίλη μου σ'ευχαριστώ!!!Θα την φτιάξω την Κυριακή!!! φιλιά πολλά!!!

twinkle είπε...

Πολύ ωραίες και οι δυο σαλάτες!
Ειδικά το λάχανο που είναι και της εποχής!
Καλό μήνα!

αχτίδα είπε...

Λατρεύω τις σαλάτες, εκείνη με το ρύζι ωραία μα δεν θα έβαζα φασόλια ,δεν τ' αγαπώ στη σαλάτα!

sobraluz είπε...

Ξυπνάς τη νοικοκυρά μέσα μου. Θα το δοκιμάσω. Τι πλέκουμε, όταν δε μαγειρεύουμε:

πουαντερι είπε...

@Ελενη:
και εμεις πολλες φορες για βραδυνο τις τρωμε σαν κυριο πιατο.
οι πικλες αυτες δεν ειναι οπως τα αλλα τουρσια, ειναι γλυκιες να τις δοκιμασεις.

πουαντερι είπε...

@Χρυσουλα:
Χαρηκα και εγω για την γνωριμια και σε ευχαριστω για την προηγουμενη αναρτηση.
Αυτη η σαλατα με το ρυζι ειναι πονηρη για τα παιδια γιατι τρωνε λαχανικα που σε αλλες περιπτώσεις δεν θα πλησιαζανε καν!!!

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ:
σου απαντησα στο προηγουμενο θεμα αλλά τωρα θα το ξαναπω......
για παρτη σου μια ολοκληρη αναρτηση.

πουαντερι είπε...

@twinkle:
καλο μηνα και σε σενα!!!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

@Αχτιδα:
εγω παλι τα βαζω οπου νανε γιατι μου αρεσουν παρα πολυ.
Καλο σου μηνα!!!!!!!

πουαντερι είπε...

@sobraluz:
καλε δεν ειδες τα νεα μου επιτεύγματα;;;
εμαθα να πλεκω καλτσες....και εχω καλτσώσει ολο τον κοσμο.

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλό μήνα γλυκιά μου!!!!

μπήκα στην σωστή ανάρτηση ε?

eirini είπε...

Πουαντέρι μου μ'έπιασε μια λόρδα αμέσως μόλις έγινα καλά και είπα να περάσω να τσιμπήσω κάτι!!!
Όπως πάντα με τα ωραία σου φαγητά!
Βάλε μου καλέ ένα πιατάκι!!!

Ελπίχω να είστε όλοι καλά! Σε φιλώ γλυκά!

faraona είπε...

Kαλο μηνα Πουαντερι μου

κι ευχομαι ολα να πανε καλα απο δω και περα.
Ομορφα φαγητακια και σαλατουλες βλεπω.
Φιλια πολλα

πουαντερι είπε...

@ζαχαρουλα μου καλημερα και καλο μηνα και σε σενα(αργοπορημενα).
Τι εγινε τελειωσαν οι χαρτουρες;
αντε να μας μαγειρεψεις και τιποτα; στερεψαμε απο ιδεες, ολο τα ιδια και τα ιδια φτιαχνω ντε....

πουαντερι είπε...

@Ειρηνακι μου αντε βρε σιδερενια και τωρα που εγινες καλα να τρως για να δυναμωσεις.
Γιαυτο κι εγω σου εβαλα φαγακια...

Εμεις δοξα το Θεο τωρα ειμαστε ολοι καλα!

πουαντερι είπε...

@faraona μου ηξερα οτι σου αρεσουν οι σαλατες γιαυτο και τις βαζω τωρα τελευταια συχνα.
Καλο σου μηνα και εσενα και αλλα κακα να μην μας βρουν.

dromaki είπε...

Εγώ προτιμώ την πολίτικη λαχανοσαλάτα πουαντερί μου.Μεσημέριασε κιόλας και είναι ότι πρέπει.
Νάσαι καλά κοπέλα μου:))

πουαντερι είπε...

@ΔΡΟΜΑΚΙ:
και σε μενα αρεσε πιο πολυ η πολίτικη γιατι ειχε το σκορδακι και της πηγαινε πολυ....
Φιλακια πολλά.