Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2008

ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ.......













7 σχόλια:

Ματα είπε...

Αχ!Πως περνούν τα χρόνια! Τι μου θύμισες τώρα!
Την καλημέρα μου!

πουαντερι είπε...

@ματα:
Αχ βρε Ματα μου περνούν τα ατιμα περνούν...τουλαχιστον να λεμε δοξα το θεο γιατι περνουν καλα παρολες τις δυσκολίες που ειχαμε.

kiki είπε...

Σήμερα βρέχει και δε μ' αρέσει καθόλου!
Καλή εβδομάδα!

Lily είπε...

Καλημερούδιααα!

Ποιό Φθινόπωρο καλή μου? Προς καλοκαίρι πάμε...δεν το βλέπεις?

Καλή σου εβδομάδα, αχ ας δροσίσει λίγο...

eirini είπε...

Εμένα με την ομελέτα κάτω μου πέρασε η μελαγχολία! Δεν έχω φάει ακόμα και η ώρα είναι δύσκολη πουαντέρι μου!
Καλή εβδομάδα!

Πολύ όμορφα βίντεο!

cook είπε...

πολύ αγαπημενα τραγουδια και τα δυο...τα λατρευω... :)

πουαντερι είπε...

@κικι:
ε! σε αυτο δεν ταιριαζουμε γιατι εγω πεθαινω για χειμωνα....


@ΛΙΛΙ:
Σωπα και ερχεται επιτελους!
καλη εβδομαδα και σε σενα!


@Ειρηνη:
αχα!χα! βρε να εισαι καλα!!!!!!!!!
ρε μπροστα στην Αχτιδα φεν πιανω μια εγω....

@cook:
ναι! ναι! της εποχης μου!!!!