Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου 2008



ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΚΑΙ
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!




8 σχόλια:

Χελώνα είπε...

Καλημέρα!!!Καλή βδομάδα.Αντε αρχίζουν και τα σχολεία, ετοιμάσου.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλημέρα! Καλή βδομάδα!

πουαντερι είπε...

@XΕΛΩΝΑ:
Απο το στομα σου και στου θεου το αυτι.
Αντε να ανοιξουνε............

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλή εβδομάδα αγαπημένη μου..........

eirini είπε...

Καλή εβδομάδα πουαντέρι μου! Τί σούπερ φωτογραφία έβαλες επάνω! Είπα να περάσω να φάω τίποτα... αλλά έπεσα στην αποτοξίνωση κάτω! Δεν πειράζει... και αυτό το τρώω!

αχτίδα είπε...

Καλέ τι όμορφη φωτογραφία, βλέπω η κόρη μου με πρόλαβε.

cook είπε...

καλή εβδομάδα και καλή αρχή στο σχολείο :)

πουαντερι είπε...

@γυαλινο δακρυ:
Καλημερα και σε σενα καλοσορισες απο τα μερη μας...
να περνας να τα λεμε.


@Ζαχαρουλα:
αγαπημενη και σε μενα, καλημερα σου ειχα καιρο να σε δω;! ολα καλα ε!!!!


@Ειρηνη:
Καλε απο ενα παραμυθι της κορης μου ειναι...
εχει κι αλλες ωραιες αλλά νομιζω πως αυτη μου ταιριάζει λογω πλεξίματος....


@Αχτιδα μου
σε προλαβε, σε προλαβε.
Ειρηνη δεν την λενε; Το εχει το ονομα γρηγορες σε ολα τους......


@COOK:
Καλησπερα σου και
καλη αρχη σε ολους μας, να εισαι καλα.