Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!

*

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!!!!!

Απο που να αρχισω.......
καταρχην ενα μεγαλο ευχαριστω για τα καλα σας λογια και την συμπαρασταση σας που ειχα για το θεμα των μηνυματων!!!



Σας ευχαριστω και εγω για τα γενεθλια μου και τα χρονια σας πολλά!!!!
Πολλα σκυλοφιλακια!!!!!




ΕΓΙΝΕ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

και ηταν ολα τα παιδια μες την τρελή χαρα.....
αρχη βλεπετε! να με ξαναρωτησετε παλι σε κανενα μηνα να σας πω!!!!!!!!


και εμεις ήμασταν ετοιμοι και χαμογελαστοι!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο παλιός που ειναι αλλιώς.....
αλλά και ο νεος που ειναι ωραιος!!!!!!!!!
Κουκλιά και τα δυο!!!!
(εγω η κουκουβαγια.....)

Μαλιστα τα πρωτάκια τα περιμενε και μια ευχαριστη εκπληξη.
Για την πρωτη τους μερα στο σχολειο οι δασκαλοι ειχαν ετοιμάσει μια πολυ ωραια εισαγωγη για να τα καλωσορίσουν και να τα χωρισουν σε τμηματα με εναν πρωτότυπο τροπο...!

Είχαν βάλει ενα κόκκινο πανί(Ουτε τα βραβεια OSCAR να ητανε!!!!!), κατω
οπου εκει επανω καθε παιδακι που ακουγε το ονομα του απο την δασκαλα έπαιρνε μια κορδελα (κιτρινη για το Α1 και πορτοκαλι για το Α2) και προχωρώντας επανω στο κοκκινο "χαλι" πήγαινε κοντα στην δασκαλα που περιμενε κρατώντας επισης και αυτη το αντίστοιχο χρωμα κορδελας.

Χα!χα! εμεις ειμαστε στο Α2 *το καλύτερο*



Αφου τέλειωσε η μοιρασιά των παιδιών,
ο Δήμαρχος μαζι με τους δασκαλους τους μοίρασαν απο ενα μπαλόνι......






που εγραφε .......
ε! βλεπετε τι;



και μια μπλουζα.......
που έγραφε επάνω" Καλως ηρθατε ΠΡΩΤΑΚΙΑ"..... με μια φωτογραφια απο το παλιό αναγνωστικό
(αυτό το αναγνωστικό ειχα και εγω στο σχολείο).


Φυσικά δεν ειναι ανάγκη να σας πω οτι κοιμήθηκε με αυτην!!!!!

Μας συγκίνησε και ο διευθυντής με τα λογια που ειπε για την εκτη ταξη.
Βλεπεις του χρονου θα παμε γυμνάσιο και οσο να ναι εχει αλλα βάσανα και καρδιοχτύπια αυτο.
Το ενα τωρα αρχιζει και το αλλο σε λιγο τελειώνει και φευγει...............
Αχ ποτε μεγαλωσανε;! και δεν το πηρα χαμπαρι;!
τέλος πάντων!!!!!!!!!!!!!!!


Μετα απο τοσο γεματη μερα λιγο παιχνιδι με την Μιλου ειναι οτι πρεπει για να χαλαρώσουμε.......!
Αντε απο αυριο στο καβουκι μας.
Θα αρχισουν παλι τα ξυπνητηρια να βαρανε στις 6,30,
θα αρχισουν τα πηγαινε- ελα και τα διαβασματα....
Ευχομαι σε ολους καλη δυναμη,
καλη χρονια σε δασκαλους και παιδια!!!!!!!!

Καλη δυναμη και σε μας τους γονεις !!!

.*.

15 σχόλια:

faraona είπε...

Βρε Πουαντερι θα με τρελανεις?
Εκει οπου γραφεις ο ρουφιανος ειναι οι διευθυνσεις των μπλογκ της Αχτιδας και της κορης της,
της Ειρηνης.
Δεν καταλαβαινω τιποτα δηλαδη ..τι εγινε?
Για πες.
η γραψε μου μειλ η αν εισαι ξυπνιτη μπες στο gmail θα σε κανω τσατ να μιλησουμε

Κατερίνα είπε...

Σας ευχομαι καλη χρονια να τα χαιρεστε και να καμαρωνεις.(Ολες οι μαμαδες κουκουβαγιες ειμαστε.)
Κατερινα.

πουαντερι είπε...

@κατερινα:
ναι συμφωνω και σε ευχαριστω! εισαι κλειστη και δεν ουτε σαιτ ουτε mail;

πουαντερι είπε...

@φαραονα:
το προγραμματακι αυτο απλα δειχνει ποια σαιτ εχω επισκευθει εγω ή ποιοι εχουν επισκευθει εμενα γιαυτο και το αποκαλώ ρουφιανο χαριτολογώντας.
Αλλά τωρα του εσβησα το ονομα για να μην παρεξηγηθω οπως πολυ σωστα λες.
Να εισαι καλα με βοήθησες για άλλη μια φορα.
Φιλακια και καληνυχτες!

twinkle είπε...

Καλή μου Πουαντερί,
δυο-τρεις μέρες δεν μπήκα κι έχει γίνει ο χαμός!
Έχω χάσει επεισόδια, που λένε...

Καταρχάς, χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου....Σόρρυ, δεν το πήρα πρέφα...Να είσαι πάντα γερή και δυνατή, χαρούμενη και ευτυχισμένη με τα αγαπημένα σου παιδάκια και τον άντρα σου, δημιουργική και γεμάτη ιδέες και όρεξη για ζωή!

Καλή χρονιά και καλή πρόοδο στα παιδάκια σου. Όντως, καταπληκτική υποδοχή!!!
Εγώ θα είχα ξετρελαθεί. Μπράβο στους δασκάλους, αλλά και στο δήμαρχο. Το μπλουζάκι είναι τρέλα!!! Όλα υπέροχα, καλή μου "κουκουβάγια" !!!

Όσο για την ανάρμοστη συμπεριφορά που περιγράφεις στην ανακοίνωσή σου, τι να πω...Όλα στο πρόγραμμα είναι στο ίντερνετ..για να είμαι ειλικρινής, δεν εκπλήσσομαι...

Λοιπόν, επειδή φέτος τα πρωινά κάθομαι, όποιο πρωί κατέβεις Πειραιά και έχεις χρόνο, πάρε τηλ να πιούμε καφέ στο γνωστό μέρος. Σάββατο δεν μπορώ λόγω άλλης υποχρέωσης.

Φιλιά!

Lily είπε...

Καλημερούδιααααα!

Τι ωραία ανάρτηση είναι αυτή? Εμένα η αντίστοιχη είναι πιο απλή, ίσως γιατί έχουμε ... παραμεγαλώσει, χεχε!

Γ2 (2 και εμείς) αλλά Γυμνασίου. Στο 11ο στο Πασαλιμάνι πάμε, εσείς σε ποιό είστε?

Σε φιλώ πολύ και χαίρομαι ποθ σε γνώρισα.

Χελώνα είπε...

Καλή χρονιά στα παιδάκια μας.

maria είπε...

γειά κι από εμένα!
πολύ όμορφο το μπλογκόσπιτό σου! αποφάσισα να μιλάω σε όλους στον ενικό, ελπίζω να μη χαλιέσαι..
το κουτάβι σου είναι απίστευτο αν κ πλέον έχει μεγαλώσει..ένα τέτοιο θέλω.. ζευγάρωσέ την και χάρισέ μου ένα κουτάβι σε παρακαλώώ!!
θέλω κι εγώ ένα σκύλο :( :( :(

καλό κουράγιο και δύναμη για τα σχολεία, τη ρουτίνα και τη καθημερινότητα που περιμένει σε όλους τους γονείς του κόσμου! να δειτε πότε θα έρθουν τα Χριστούγεννα, χαμπάρι δε θα πάρουμε!

creationsbyeve είπε...

Πολύ ωραία κίνηση αυτή από το σχολείο, μπράβο τους!Καλή χρονιά εύχομαι!!

eirini είπε...

Πουαντέρι μου καλή αρχή!!!! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!! Μόλις διάβασα τα σχόλια πανικοβλήθηκα! Λέω... εγώ δεν έκανα τίποτα!!! Δεν είμαι χάκερ(χαχαχα)! Μετά διάβασα την απάντησή σου και ηρέμησα! Όχι τίποτα αλλά ακόμα δεν ξέρω καλά καλά να φτιάχνω ένα ιστολόγιο... να υποκλέψω κι άλλο; Δεν λέει!
χαχαχα! Καλό βράδυ Πουαντέρι μου!

πουαντερι είπε...

@Νεραιδα μου
οχι καλε δεν ειχα εγω γενέθλια αχα!χα! η Μιλου ειχε!
Παντως σε ευχαριστω για τις ευχες σου.... σιγουρα θα πιουμε καφε τωρα που ανοιξαν τα σχολεια και για τον αγιασμο που λες ολοι ενθουσιαστηκαν και ιδιαιτερα τα πρωτακια μου αρεσε και εμενα πολυ!!!!!!

πουαντερι είπε...

@ΛΙΛΙ:
καλε εσεις εισαστε μεγαλα παιδια πια!
φυσικο ειναι, εμεις ακομα τωρα ξεκιναμε και οπως καταλαβαινεις εχουμε δρομο μπροστα μας.
Εσεις βεβαια εχετε αλλα τωρα ζορια και σας ευχομαι να παει καλα η χρονια και να εχετε δυναμη ολοι...μαθητες και μαμα!


@χελωνα:
ΕΠΙΣΗΣ! ΕΠΙΣΗΣ!

@Μαρια:
συνονόματη καλωσόρισες!!!!
καλα κανεις και μιλας στον ενικο βρε, αλωστε οταν πινεις καφεδακι και τα λες με καποιον στον ενικο δεν του μιλας;!
Δεν θα την ζευγαρωσω μωρε δυστυχώς την Μιλου τι να σου κανω;
Ευχαριστω για τις ευχες σου, θα ερθω μια βολτα να σε δω και εγω!!!!

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ:
ναι! ναι! πραγματι μου αρεσε πολυ αυτη η κινηση που κανανε.
Ειδες την twinkle; καθεται τωρα τα πρωινα και λεει για καφε...θα σε παρω τηλ. να το κανονισουμε μολις σταθεροποιηθούν οι ωρες στο σχολειο.
Καλη χρονια και σε σας;!


@Ειρηνη:
Οχι βρε δεν ειπα για εσας τιποτα, απλα ετυχε να με ρωτησει η Φαραονα τι ειναι αυτο το πραγματακι κατω-κατω που εχω στο πλαι και της ειπα οτι δειχνει ποιος με επισκεφτεται και σε ποιον μπαινω εγω και εκεινη την ωρα ειχα μπει σε εσας, γιαυτο και φανηκε το ονομα σας!!!
Κοριτσακι μου συγνωμη αν σου εδωσα τετοια εντυπωση...!
φιλακια πολλα.

cook είπε...

α..τι ωραια ιδεα αυτη με τις κορδελες και το χαλί...και δωρακια...μπηκαν στις καρδούλες τους...καλή αρχή πουαντερι μου...και τις καλυτερες αναμνησεις για το γιοκα σου που τελειωνει την εκτη φετος...

πουαντερι είπε...

@cook:
να εισαι καλα, ναι πραγματι ητανε πολυ ωραιο καλωσόρισμα αλλά και συγκίνηση για την εκτη που θα φυγει!!!