Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2008

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ!!!!



Γεια σας, γεια σας!!!!!!!!!!!!
χαθηκα ε;
ειχα πολλα αυτες τις μερες να κανω και δεν προλαβαινα να ανοιξω τον ΥΠ.
Προετοιμασίες καθε λογής.........απο που να αρχισω βρε κοριτσια;!
Καταρχην ελαβα ενα mail απο την φιλη μου creationsbyeve για σεμινάρια φουρκετας στο καταστημα KANGAROO της Σοφης, η οποια καθε φορα μας τρελαίνει με τις ιδεες της και ολα αυτα τα καλούδια που φερνει.
Ηθελα πολυ να το παρακολουθήσω κι ετσι το Σάββατο ετρεξα στην Αθηνα.
Ηταν και μια πολυ καλη ευκαιρία να γνωρισω την Ευα απο κοντα και να τα πουμε λιγακι.
Ειναι ενας ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ενα κοριτσι που θελω να εχω για φιλη μου και χαιρομαι που καταφερα τελικα να συναντηθούμε.
Οι ιδεες της;! ΦΟΒΕΡΕΣ!!!! και το μαγαζάκι της στο etsy ειναι γεματο απο αυτες.
Το σεμινάριο δεν τελείωσε εκει εχει συνέχεια και το επομενο Σαββατο και θα εχουμε πολλα να μαθουμε ακομα.
Φωτογραφιες εγω δεν τραβηξα γιατι ξεχασα να παρω την μηχανη μου, αλλά εβγαλε η Ευα και θα τις δουμε......
την επομενη φορα ομως θα τραβηξω κι εγω για να σας δειξω τι ωραια που περασαμε!!!!
Ξεχασα να σας πω πως φορουσε ενα υπεροχο κολιε που ειχε φτιαξει με τα χερακια της απο felt.
Ηταν ενας φοβερος κρινος που ξεκινουσε απο λευκο και εφτανε μεχρι το αχνο κιτρινο δεμενος επανω σε μαυρο κορδονι.
ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!


Εγω ομως σαν γνησια βιαστική ΤΟΞΟΤΙΝΑ που ειμαι (οπως και η Ευα,μάλλον γιαυτο ταιριάξαμε αμεσως) δεν περιμενα............
έπλεξα δυο κασκολ για να κανω εξασκηση.




Αλλά δεν ειχα μονο αυτα να κανω, εφτιαξα και λιγα βαζα με σαλτσα ντοματας για τον χειμωνα...........(που δεν τον βλεπω να ερχεται συντομα)

ειχαμε να διαβασουμε και για δυο διαγωνίσματα.....(μαθηματικα και ιστορια) που εγραφε ο γιος μου........
και επιπλέον ειχε να γραψει και μια συνέντευξη απο εναν διευθυντή σχολείου που αντιμετώπιζε προβληματα ηχορύπανσης στο προαύλιο τους και να δωσει καποιες λυσεις στο προβλημα αυτο,(φυσικα το σχολειο και ο διευθυντής ηταν φανταστικα πρόσωπα).
Ολα αυτα για το μαθημα της γλωσσας.


Εντομεταξυ δεν λεει να με αφησει αυτο το συναχι και ο βηχας που με ταλαιπωρουν τοσες μερες τωρα......!


Ε! το φαγακι μας σημερα ειναι κατι απλο ................
Γιγαντες στο φουρνο, που θα συνοδεψουμε με ρεγγα ψητη και κοπανιστη.



εδω ειναι πριν μπει στο φουρνο...................


και εδω αφου ψηθηκε......!!!!!!!!!!!!!!!!!






7 σχόλια:

Χελώνα είπε...

Καά βρε θηριο ποτε προλαβες και εκανες τα σκολάκια?Μου αρεσει πολυ η τεχνικη αυτη

eleni είπε...

Πουαντερί,
πώς είναι δυνατόν να τα φτιάξεις τόσο γρήγορα;Είναι πολύ όμορφα!-αυτή την τεχνική δεν την ήξερα.
καλημέρα!

kiki είπε...

Ωραία τα σεμινάρια για όσους είναι στην Αθήνα, ωραία τα κασκόλ και μιαμ οι γίγαντες!

dromaki είπε...

Για πρώτη φορά θα πω σε κάποιαν ότι είναι τυχερή που μένει Αθήνα.Δυστυχώς στην επαρχία δεν έχουμε τέτοιες δυνατότητες.
Καταπληκτικά τα κασκόλ τέτοια τεχνική δεν την ήξερα.Γίνονται τόσο γρήγορα?
Την Ευα την γνωρίζω μέσα από την καταπληκτική δουλειά της.
Μου αρέσουν οι γυναίκες οι δημιουργικές και θα σου πω μπράβο που ασχολείσαι με την δημιουργία και την οικογένεια σου.
Φιλάκια Μαρία μου

πουαντερι είπε...

@χελωνα:
ναι τελικα αναλογα με το τι νημα θα ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ εχει και διαφορετικο αποτελεσμα.


@eleni:
ε! γιατι νομιζεις εκανα τοσες μερες να μπω στο ιντερνετ; το ξενυχτησα πλεκωντας!

@ΚΙΚΙ:
καλε γιατι; που εισαι;

@Δρομακι:
Εχουμε κι εμεις εδω στην Αθηνα τα ωραια μας(αν δεν παινεψω το σπιτι μου;) τι νομιζες; μονο νεφος και κινηση εχουμε;;;;
Η Ευα ....καταπληκτικες οι δημιουργίες της, καταπληκτικη και ιδια!!!
Παντα μου αρεσαν αυτες οι ασχολιες και ιδιαιτερα το μαγειρεμα και το πλεξιμο.
Οταν ημουν μικρη επαιζα με τις κουκλες μου και τις εντυνα με φορεματα που εφτιαχνα απο χαρτοπετσετες, οσο για το τι τις ταιζα; χυλο απο λασπη...χα!χα!
Φιλια και σεσενα δρομακι μου.

creationsbyeve είπε...

Μαράκι μου σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!Το ίδιο ακριβώς αισθάνθηκα και γω το Σάββατο, ότι βρήκα μια καινούργια φίλη!!! και είμαι πολύ χαρούμενη που σε γνώρισα και από κοντά και ανυπομονώ να έρθει το επόμενο Σάββατο να τα ξαναπούμε!!!!! Για τα κασκωλάκια σου τι να πω?Καταπληκτικά!!!!!!
φιλιά πολλά

Υ.Γ. Δεν πρόλαβα να γράψω ακόμη στο blog για το σεμινάριο και τη γνωριμία μου, παρασύρθηκα αυτές τις μέρες με το πλέξιμο και σήμερα είχα και οδοντίατρο, θα γράψω όμως αύριο και θα βάλω και τις φωτογραφίες!!!!!
φιλιά και πάλι :)

kiki είπε...

Στη Ζάκυνθο dear!!!