Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2008

Λιγουριτσες νυχτερινες...............

Χθες το βραδυ ξάπλωσα να δω ενα εργο στην τηλεοραση που μου αρεσε, αλλά δεν σε αφηνουν να αγιασεις.........
οι πιο πολλες σκηνες του εργου ηταν σε εστιατοριο που τρωνε, που πινουν το ποτο τους και τα λενε, που πινουν τον καφε τους με το γλυκο τους και συζητανε την υποθεση κ.λ.π.
Αυτο δεν ηταν αστυνομικο εργο αλλά το αθηνοραμα στην χωρα τους.

Ε! ανθρωπος ειμαι κι εγω, δες απο δω, δες απο κει, εκοψα σαλιο η γυναικα.

Αφου δεν ειχα αλλο γλυκο εβαλα και εγω λιγο ανθοτυρο(που πηρα για να κανω τα τυροπιτακια) με γλυκο σταφυλι και βυσινο.

και........................το τσακισα. Ετσι μπορεσα να υσυχασω και να κοιμηθω.!





25 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

λιγουρίτσα ε?????

για αυτό εγώ στο ψυγείο μου έχω πάντα γλυκό!!!!!!!!!!!!

φιλάκια!

akrat είπε...

εμ άδικο είχες??
καλημέρα από ένα μπλογκοβολταριστή

pandora είπε...

Από τα πιο αθώα επιδόρπια! Ανθότυρο και γλυκό του κουταλιού. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και στις πιστές του θερμιδομετρητή.

kiki είπε...

Απαπαπα....κοίτα που δίνει ιδέες!!!

eleni είπε...

Πουαντερί,
λιγουρίτσες βραδυνές όλους μας πιάνουν.Έχω τσακίσει κάτι μεταμεσονύχτια γλυκά!
Το ανθότυρο με γλυκό,μαρμελάδα στην ανάγκη ή μέλι νοστιμότατο!
Καλό Σ/Κ!

πουαντερι είπε...

@Ζαχαρουλα μου
που μεινει σε εμας γλυκο στο ψυγγειο; μονο του κουταλιου μενουν κι αυτα γιατι ειναι μεγαλα τα βαζα.



@akrat:
εμ! βλεπεις τι μας κανουν;;;;


@pandora:
Ναι η αληθεια ειναι πως απο λιπαρα αυτο το επιδορπιο ειναι φτωχο, οσο για θερμιδες; ε! ποσσες να εχει; παντως εγω το εφαγα και δεν με βαρυνε καθολου για βραδυ.



@Κικι: αμα σε κοβει η λιγουρα τι θα κανεις; ιδεες θα κατεβασεις.....


@Ελενη:
Τελειο ειναι, εχω κανει εγω τετοια βραδυνα;;; μια φορα που πραγματικα δεν ειχα τιποτα στο σπιτι εφαγα ψωμι με λαδι και ζαχαρη απο πανω....

sobraluz είπε...

Σε νιώθω, καλή μου. Πώς σε νιώθω...

faraona είπε...

Mια χαρα ειναι το ανθοτυρο με το γλυκο απο πανω.Αν εβαζες κι ενα μπισκοτακι απο κατω θα γινοταν σχεδον τσιζ κεικ.
πολλα φιλια

eirini είπε...

Είπες να φας κάτι ελαφρύ; χαχαχαχα!!
Πουαντερί μου, μου έλειψες! Πού τρέχεις πάλι;!!!
Το μεσημέρι τί φάγατε;...Μου έβαλες πιατάκι;!!!
Φιλάκια πολλά πολλά σου στέλνω!!!

cook είπε...

το ανθότυρο σπανίως να υπαρχει σπιτι μας...είναι απο τα ελάχιστα τυρια που αντιπαθώ!(είδες...αυτο που έχει χαμηλά λιπαρά!...)

Χελώνα είπε...

KALA EKANES βαρεθηκα τα μη!

πουαντερι είπε...

@sobraluz:
Αχ ασε ειναι μεγαλη τιμωρια..........

πουαντερι είπε...

@Φαραονα μου μονο αυτο δεν σκεφτηκα ρε γμτ! και ειχα πτι-μπερ που του πηγαινανε.
φιλακια!!!!

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη μου
καλε! παρακολουθω σεμιναρια πλεξιματος! δεν ειδες τα κασκολ μου;!
Το μεσημερι φαγαμε απο χθες μοσχαρι με πιλαφι γιατι ελειπα......

πουαντερι είπε...

@Cook:
Αμ!!!! κι εγω το πηρα υποτίθεται για τα τυροπιτακια της "μικρης κουζινας" αλλά το φαγαμε ετσι τελικα.......

πουαντερι είπε...

@χελωνα:
Τι μη ρε παιδι μου;;;
αμα σε πιασει 1 η ωρα το βραδυ λιγουρα ποσο μη! να αντεξεις;;;;
Του εδωσα και καταλαβε!

creationsbyeve είπε...

μου' φερες λιγούρα με την φωτο σου!!! Θα γλυκαθώ όμως με ένα ποτηράκι λικέρ σήμερα :)))
σ'ευχαριστώ φιλενάδα ;)φιλιά πολλά!!

αθηνα είπε...

Καλά και εμάς που βλέπουμε την ανάρτηση , το ανθότυρο και τα σιρόπια , δεν μας λυπάσαι?? Που να βρω βραδιάτικα ανθότυρο και γλυκό του κουταλιού ? Με τυρί φέτα και γλυκό κουμκουάτ γίνεται τίποτα??? Εεεε??? Πλάκα κάνω , αλλά ένα κουμκουάτ σκέτο θα το χτυπήσω αμέσως !! Καληνύχτα

ΜΗΚΩΝ είπε...

tza!!!
ναμαι κι απο δω..καλα εσυ το τσακισες το γλυκο .εγω τι φταιω που κανω διαιτα η καψερη??

αυτο το μηνυμα για τις 20 Οκτωβριου θα το διαδωσω προφορικα σε αδελφια γονεις ξαδελφια οπου μπορω...ακομη και στο φροντηστηριο του γιου μου..σωστη κινηση

eirini είπε...

Σεμινάρια πλεξίματος; Α!!! γιαυτό είδα επάνω καινούργιες δημιουργίες!! Εύγε!!!

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ μου
στην υγεια σου καλη μου φιλη!!!

πουαντερι είπε...

@Αθηνα:
δεν εβαζες το κουμ-κουατ σε ψωμακι κι εσυ βρε παιδι μου να το φας;

πουαντερι είπε...

@Παπαρουνα μου:
καλως μου την!!!!!!!
να περνας να σε βλεπω βρε, ειδες που στο ειπα;!
το γλυκο αυτο με διαβεβαίωσαν ολες σχεδον πως δεν παχαίνει γιατι δεν εχει καθολου λιπαρα γιαυτο μπορεις να το φας κι εσυ αφοβα στην διαιτα σου.

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη:
ειδες; ειδες;
ποιος με πιανει τωρα με τα σεμιναρια ολο νεες ιδεες ειμαι..........
χα!χα!

twinkle είπε...

Μόνο που το βλέπω!!!!!!