Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2008

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...............

Το Σαββατο ειχαμε αλλη μια συναντηση στο καταστημα της Σοφης "KANGAROO" για το δευτερο σεμιναριο πλεκτικης οπου περασαμε φανταστικα.
Πινοντας το καφεδάκι μας ανταλλάξαμε σχεδια και αποψεις γυρω απο το πλεξιμο και τις τεχνικες του.
Αρχιζουν να μου γινονται απαραίτητες αυτες οι συναντήσεις μας και σκέφτομαι να πηγαινω καθε εβδομαδα να χαλαρωνω και να περνω 2-3 ωρες υπεροχες κανοντας κατι που μου αρεσει πολυ.
Νομίζω εξαλου πως το δικαιούμαι ε; τι λετε;;;;


Μια δικη μου δημιουργία με την φουρκέτα..............

εδω ειναι ενα πολυ ωραιο κασκολ μιας αλλης "συμαθητριας".......................

αλλη μια ωραια διμιουργια σε εντονο ροζ χρωμα με νημα βαμβακερο
αυτο δε το μπολερό που φοράει το έπλεξε μονη της και ηταν φοβερό.............

εδω ειναι ενα μαξιλαρακι φτιαγμένο με την ιδια τεχνική......
τέλειος συνδυασμός χρωμάτων!!!!!!!!!!!


και εδω ακομα ενα κασκολ με φουρκετα με διαφορετικό πλέξιμο αυτη την φορα..........
τέλειο και αυτο.!



Φυσικά συναντήθηκα παλι με την φιλη μου (πλεον) Ευα που αυτη την φορα με κατέπληξε και με συγκίνησε με το δωρο της.
Μου εφερε μια νεραιδουλα υπεροχη φτιαγμενη με τα χερακια της για την κορη μου.

Ευα μου σε ευχαριστω πολυ και εγω και η Ειρηνη για το δωρο σου...............!






9 σχόλια:

kiki είπε...

Αυτά είναι καταπληκτικά! αυτές τις τεχνικές δεν τις ξέρω καθόλου! Τη φουρκέτα πρώτη φορά τη βλέπω! Πολύ όμορφα!

sobraluz είπε...

Ωραία τεχνική και αποτέλεσμα. Ψάξε στον ιστό να βρεις σχέδια. Περιμένουμε σχετικές αναρτήσεις.

πουαντερι είπε...

@Κικι
αυτη η τεχνικη της φουρκετας ειναι απο παλια και μαλιστα με αυτην κανανε κουρτινες και σεμεν.

πουαντερι είπε...

@sobraluz:
Εψαξα αλλά δεν βρηκα και πολλα, μονο πως γινεται κατι το οποιο με τα σεμιναρια το εμαθα.
Ειναι πολυ γνωστη τεχνικη μας ειπανε στην Αμερικη αλλά σε οσα blog μπηκα δεν ειδα τιποτα.
Ισως να μην βαζω την σωστη λεξη, ξερω μονο στα ιταλικα πως λεγεται.....

twinkle είπε...

Γεια στα χέρια σας!
Εγώ πρώτη φορά ακούω για τη φουρκέτα. Πάρα πολύ ωραία, μπράβο!

Περιμένω να δω κι άλλα έργα.

Φιλάκια

dromaki είπε...

Εμεινα ενθουσιασμένη.Υπέροχες δημιουργίες.Μπράβο κορίτσια,

Μάτα είπε...

Απίθανο!!! Τύφλα να έχουν ο Ντιόρ και όλοι οι υπόλοιποι!

eleni είπε...

Πουαντερί,μόλις τώρα ανακάλυψα αυτή την ανάρτηση,έμενα στη φωτογραφία.
Τι ωραίες δημιουργίες!Αυτή την τεχνική δεν την ξέρω-και η κουκλίτσα τέλεια!
Καλημέρα,καλόΣ/Κ!

creationsbyeve είπε...

Μαράκι μου και μένα μου έλειψαν ήδη οι συναντήσεις μας!Αν και αποδιοργανώθηκα λίγο και άκουσα πολύ γκρίνια από το γιο μου γιατί αμέλησα την περιποίηση του τα προηγούμενα Σάββατα, πέρασα όμως πολύ ωραία παρέα με σένα και τα άλλα δημιουργικά κορίτσια!!Χώρια που μάθαμε και τέτοια καταπληκτικά πράγματα!!! Και το λικεράκι σου καταπληκτικό!!!!!!!! φιλιά πολλά!!!!