Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2008

ΩΡΑΙΑ Η ΓΙΟΡΤΗ .....! ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ...!!!!!





Η γιορτή ηταν παρα πολυ ωραία.........
Τα παιδιά μας ταξίδεψαν με τον δικο τους τροπο στα χρόνια εκεινα του πολεμου και περιέγραψαν με απλα λογια ολες τις δυσκολίες και τις κακουχίες που περασαν οι στρατιωτες μας επανω στα βουνα.

Ο διευθυντής του σχολειου ευχαρίστησε τα παιδια της ΈΚΤΗΣ για την ωραια γιορτη που ετοίμασαν με τους δασκάλους τους και παραδίδοντας την ΣΗΜΑΊΑ για την παρελαση μάς συγκίνησε όλους λέγοντας ότι για αλλη μια φορα ειναι υπερήφανος για ολα τα παιδια που εδω και 6 χρονια, πότε με τις τιμωρίες και πότε με τους επαίνους καταφεραν να γινουν καλοι μαθητες και καλα παιδια και ειναι τιμη του που εβαλε και αυτος το λιθαράκι του.

Αυτά τα παιδια που τελειώνοντας η σχολική χρονιά θα χωριστούν τραβώντας καθε ενα τον δρόμο του.
Άλλα για το γυμνάσιο της γειτονίας μας και άλλα για καποιο αλλο πιο μακρινό, ομως εχοντας τις πιο γλυκές αναμνήσεις απο αυτα τα 6 χρονια του δημοτικού.

4 σχόλια:

eleni είπε...

Είδες πώς καμαρώνουμε τα βλαστάρια μας τις μέρες των σχολικών εορτών;
Καταλαβαίνω ότι ο γιος σου τελειώνει το δημοτικό και ετοιμάζεται για τη συνέχεια-τι τραβάνε κι αυτά!Πολύ στρίγμωμα στα πιο τρυφερά τους χρόνια.
Πουαντερί σε νοιώθω,έχω περάσει απ΄αυτή τη θέση-πάνε κάποια χρόνια-έτσι κι εγώ..όλο καμάρι!
Καληνύχτα!

Μάτα είπε...

Εθνικές γιορτές στο σχολείο! Αξέχαστα χρόνια! Κουκλάκια τα παιδιά σου και ειδικά ο γιός σου με το κοστούμι!

πουαντερι είπε...

@eleni:
αχ Ελενη μου!
ειδες πως μας πιανει το κουκουβαγισμα;! αλλά βρε παιδι μου δεν ειναι ολα τα παιδια πολυ ωραια σε τετοιες στιγμες; εγω νομιζω πως ειναι η Ελληνικη υπερηφανια που τα κανει τοσο ομορφα κι ας μην το εχουν καταλαβει ακομη λογω ηλικιας οτι ειναι περηφανοι που ειναι Ελληνες.

πουαντερι είπε...

@Ματα μου εγω δεν εχω και πολυ καλες αναμνησεις απο τις εθνικες εορτες οταν ημουν παιδι, γιατι προλαβα για πολυ λιγο και αυτες τις αφισες με το πουλι να βγαινει απο τις φλογες που γεμιζαν το σχολειο τετοιες μερες ηταν δεν ηταν η επετειος και επισης την πιεση που ασκουσαν μερικοι δασκαλοι, οπως η δικια μου που ηταν μανιατησα και μας ζαλιζε το μυαλο συνεχεια......
εεεεε! στο τελος πια κι εγω τα συχαθηκα!