Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2008

Φουντάκι το φουντάκι..........................

Μπορει το κοριτσακι μου να μην ειπε ποιημα για την γιορτη, μπορει να μην παρελασε, αλλά δεν περασε απαρατήρητη η γιορτη............... σημερα το απογευμα οση ωρα εβαζα εγω τα πον-πον στο κασκολ της αυτη μεσα στο γραφειο της μου έφτιαχνε το δικο της δωρο..........
ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ
(λόγω των ημερών).

Σε ευχαριστώ πολυ Ειρηνη μου! ειναι υπέροχο!

Με αυτο το καραβακι θα ταξιδευω σε μέρη μαγικα!!!!!!!!!!!!!!




Εγω παλι αφου ολο το πρωι εκανα........
και εκανα πον-πον (ολα στρογγυλά τα εβλεπα μετα)
τέλειωσα το κασκολ.................


και..................ΒΟΥΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





αλλά και οι μοντελες;!

ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ!!!!!!!!!!!!!!

*

3 σχόλια:

maria είπε...

αααα εσύ είσαι όμορφη... όχι σαν εμένα τον τσαλαπετεινό να πούμε. έλουσα το ασυμμάζευτο κ ήμουν φασιανός σε πανικό (όπως ακριβώς είναι τα μαλλιά του φασιανού σε πανικό, έτσι ήταν κ το τριχωτό της κεφαλής μου!)
πολύ όμορφο το καραβάκι, πολύ γλύκα η κόρη σου..
κι εγώ έφτιαχνα κάποτε καραβάκια τέτοια κ έβαζα ότι χωρούσε μέσα κ ταξίδευα.
καλα, τα πον πον πως τα κατάφερες βρε θηρίο? κ οι μοντέλες κ το κασκόλ, άπαιχτα!!

sobraluz είπε...

Λοιπόν, το καραβάκι χωράει πολλά. Κάτι ξέρει η κορούλα. Να τα ακούμε τα παιδιά μας.

eleni είπε...

Μαμά και κόρη άπιαστες μοντέλες!Το κασκόλ πολύ όμορφο,αλλά δε λέει να χειμωνιάσει.Το καραβάκι-δώρο της μικρής σου μία γλύκα.
Φιλιά!