Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2008

ΠΛΕΚΩΝΤΑΣ......................................

Ολες αυτες τις μερες που απουσιαζα επλεκα...............

Επλεξα ενα φορεμα της "εγγονας μου",




ειδα στο ιντερνετ αυτα τα ωραια παντοφλακια που πλεκονται πολυ ευκολα και δοκιμασα να τα πλεξω κι εγω.....



ωραια εγιναν!!!!!



Τελειωσα και ενα κασκολ που ειχα αρχισει πριν καιρο,
ειναι με κοτσιδουλες μικρες, σε σοκολατι χρωμα.........



Τωρα τελειωνω ενα αλλο κασκολ της κορης με το βελονακι και με νημα πολυχρωμο,

θελει ακομα να βαλω τα πον-πον και θα ειναι ετοιμο!!!!!!!!!!!



Α! επλεξα και μια καρφιτσουλα με μοχερ...................


Εχθες το πρωι πηγα και μια βολτα στο KANGAROO στην Σοφη και βεβαια δεν αντεξα.......
υπεκοιψα στον πειρασμο και αγορασα αυτα τα νηματα.

ειναι στα ιδια χρωματα αλλά το ενα ειναι μοχερ και το αλλο μαλλι.!


εδω η Μιλου καραδοκει να τα αρπαξει και να τα πλεξει αυτη.....................




εδω και καιρο μου ειχε ζητησει η μαμα μου να της πλεξω ενα γιλεκο για να μην κρυωνει η πλατη της.
Τωρα λοιπον που ερχονται οι γιορτες σκεφτηκα να το πλεξω και να της το κανω δωρο για τα Χριστουγεννα.
Το αρχισα απο τωρα για να προλαβω να το πλεξω μεχρι τοτε, γιατι εγω εχω το κακο οτι βαριεμαι ευκολα το ιδιο πλεκτο γιαυτο κι αρχιζω πολλα μαζι.
Ποτε πλεκω το ενα και ποτε το αλλο, γιαυτο και βλεπετε πολλα μαζι να τελειωνω.

Αυτο το γιλεκο το πλεκω με μαλλι "ΚΡΟΚΟΣ" που πηρα απο το kangaroo.

25 σχόλια:

παπαρουνα είπε...

πωπω χρυσοχεεεεραα!! εγω η αχρηστη ουτε βελονα δεν πιανω...μπραβο!

κατω εισαι κουκλα πολυ καλη επιλογη το καρε σου παει..

creationsbyeve είπε...

βρε θηρίο!!!Γι'αυτό χάθηκες τόσες μέρες!!!!τι να πρωτοσχολιάσω??Υπέροχα όλα!Και τα κασκώλ και τα παντοφλάκια, αλλά και το φόρεμα της Barbie άπαιχτο!!!! φιλιά!

sobraluz είπε...

Εξαιρετική εφαρμογή το φουστανάκι. Πιστεύω η μικρή σου να κατευχαριστήθηκε!

eleni είπε...

Πουαντερί,
όλα τέλεια!Μα πώς φαίνεται ότι σ΄αρέσει το πλέξιμο-δε σταματάς ούτε στιγμή!
Το πολύχρωμο νήμα πολύ όμορφο και τι αποχρώσεις!
Και το φόρεμα της κούκλας,τι να πω!
Μπράβο!Καλό βράδυ!

maria είπε...

ΠΑΝΈΜΟΡΦΑ!!
ΚΑΙ ΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΛΕΞΩ!
αλλά ποουυυ χρόνος...
μακάρι να ήξερα κι εγώ να πλέκω φορέματα για barbie, θα γλύτωνε τη καζούρα η μαμά μου "φτιάξε μου ένα φόρεμααα, φτιάξε μου ένα φόρεμααα.."
θέλω να φτιάξω μπλούζες με αραιή πλέξη, κασκόλ για το αμόρε, για όλους γενικότερα..
κάποτε είχε πλεκτομηχανή η αδερφή μου.. τι να απόγινε..

twinkle είπε...

Γεια στα χέρια σου!!!
Τι ωραία πράγματα είναι όλα αυτά!!!
Μπράβο!

Εγώ έχω να πιάσω βελόνα εδώ και πάααρα πολύ καιρό...

Καλή συνέχεια. Όλα πάρα πολύ ωραία.

witch of daffodils είπε...

πολύ ωραία είναι όλα αλλά το γκρι κασκόλ, όλα τα λεφτα!

Μάτα είπε...

Ειδικά το κασκόλ και το φόρεμα της κούκλας είναι τέλεια!
Ανυπομονώ να δω τι θα κάνεις με το νήμα που αγόρασες!

πουαντερι είπε...

@παπαρουνα μου:
ειπα να κανω κι εγω μια αλλαγη, θα δουμε ομως ποσο θα το αντεξω γιατι εγω δεν ξερω να τα φτιαχνω πολυ καλα μονη μου.
Σιγουρα εσυ θα ξερεις να κανεις κατι αλλο πολυ καλα εκαστος στο ειδος του που λεει και ο παπαγαλος.

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ:
ειδες που σου ελεγα πως αμα δεν χαζευω πολυ στο ιντερνετ κανω δουλεια;!
Το κασκολ βρε δεν το αρχισα τωρα, απλα τωρα το τελειωσα,οσο για τα παντοφλακια ειναι πολυ γρηγορα.
Να μην πω για το φορεμα της BARBIE, εγινε με πολυ λιγο νημα.....σε ενα απογευμα......σιγα το νουμερο το τεραστιο.
Εσυ γεμιζεις το μαγαζι σε δυο μερες!!! τι να πω κι εγω;!

πουαντερι είπε...

@sobraluz:
Μονο ευχαριστηθηκε; νομιζε οτι ειναι ακομα στο νηπιο και το πηρε μαζι της στο σχολειο(μαζι με την κουκλα) για να το δειξει στην δασκαλα της.

πουαντερι είπε...

@Ελενη:
Μονο μου αρεσει βρε το πλεξιμο;!
εχω συνεχεια στα ματια μου μπροστα βελονες και νηματα, οχι απλα μου αρεσει......το λατρευω!!!!!!!
αυτο το πολυχρωμο αν το δεις απο κοντα ειναι αλλο πραμα σου λεω, γιαυτο το πηρα! τρελαθηκα μολις το ειδα, αλλά δεν ξερω ακομα τι θα το κανω.....

πουαντερι είπε...

@Μαρακι μου αφου θελεις τοσο πολυ γιατι δεν ρωτας καποια που ξερει να πλεκει να σου δειξει; ειναι ευκολο και στην αρχη πλεξε κατι απλο...
μακαρι να σε ειχα κοντα μου, θα σου εδειχνα τα παντα! και για τον καλο σου, και για σενα, αχ μωρε προσπαθησε να βρεις τροπο να μαθειος;! ειναι πολυ ωραιο το πλεξιμο και απο χρονο; υπαρχει παντα.
Εγω πλεκω σε ωρες που δεν μπορω να κανω κατι αλλο, οπως οταν διαΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΣΤΗΝ αΘΗΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ, ή οταν περιμενω κατι, για παραδειγμα" οταν εκανε εγχειρηση ο μπαμπας μου οση ωρα περιμενα απο εξω εγω επλεκα για να μην τρελαθω απο την αγωνια.

πουαντερι είπε...

@ witch of daffodils:
Σε ευχαριστωωωωω!!!!!!
το κασκολ που λες δεν ειναι γκρι αλλά σοκολατι, μαλλον δεν δειχνει καλα στην φωτο που εβγαλα.

πουαντερι είπε...

@Νεραιδουλα μου δεν πειραζει, θα περασουν ολα και θα ξανα πλεξεις παλι! εσυ να εισαι καλα μονο και ολα τα αλλα θα ερθουν βρε, αντε να σε δω γιατι σε πεθυμησα ξαναλεω!!!!

πουαντερι είπε...

@Ρε Ματα ριξε κι εσυ καμμια ιδεα;!
δεν ξερω ακομα τι θα το κανω αλλά μου αρεσε πολυ και γιαυτο το πηρα.

αθηνα είπε...

Καλησπέρα κι από μένα!! Όλα είναι όμορφα γιατί είναι χειροποίητα, τα κασκολάκια σου και τα 2 πολύ όμορφα , της κόρης σου ιδιαίτερα μ αρέσει !! εγώ είμαι λίγο άσχετη με το πλέξιμο!!
φιλιά

πουαντερι είπε...

@ΑΘΗΝΑ:
καλησπερα και σε σενα καλη μου....
περναω και σε βλεπω αλλά αγενεια μου δεν αφηνω σχολιο, γιατι δεν ξερω πραγματικα τι να σχολιασω σε αυτα που γραφεις(και γραφεις υπεροχα).

Κατερίνα είπε...

Eιπα και εγω γιατι χαθηκες.Απ'ο,τι βλεπω το πλεξιμο καλα κρατει.Ολα πολυ ομορφα,αλλα το φορεμα της εγγονης ολα τα λεφτα. Αντε, και στο κοστουμι του Τζον-Τζον! Το μοχερ νημα που πηρες, το ιδιο, το εχω φτιαξει κασκολ με τη φουρκετα και βγηκε πολυ αερινο, τελειο,και πλεκω δευτερο για δωρο.Και τελος το νεο λουκ καταπληκτικο, τελειο,αλλο προσωπο!

πουαντερι είπε...

@Κατερινα:
Καλε πλεκεις;;;;;;;
αντε βρε βαλε κανενα σχεδιο να δουμε;
Το κουστουμι θα γινει μετα τον αραβωνα χα!χα!
επισημα πραγματα.......!!!!χα!χα!χα!

Κατερίνα είπε...

Πλεκω, κενταω και πολλα αλλα κανω... Συντομα θα σας τα δειξω. Λιαν συντομως Θα βγω στον "αερα" !

faraona είπε...

Τέλεια!!!
Μπραβο βρε χρυσοχέρικο αερικο!!!
Πλεκεις η πετας? να ξερουμε...
φιλια πολλα

πουαντερι είπε...

@Κατερινα:
Αντε βρε περιμενω..............
να αυξηθουν οι πλεκτριες στο ιντερνετ....
ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

@Faraona:
Βρε δεν τα αρχιζω τωρα ολα, αλλά πλεκω μια το ενα και μια το αλλο γιαυτο τα βλεπεις τωρα εσυ πολλα.
Τωρα τα τελειωσα!

Μουτς!!!!!!!!!

kiki είπε...

Καλέ πόσα έκανες;;;;!!!