Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2008

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΓΡΙΠΗ............!!!!!!!!!!!!!!!


Για να μην λετε οτι το εριξα στην τεμπελια και δεν εκανα εγω τιποτα οριστε!!!!!!!!!!!
οσο ημουν στο κρεβατι με την γριπη(μονο μια μερα μπορεσα να κατσω), επλεξα ενα κασκολ της Ειρηνης μου, ευκολο γιατι ειχα πονοκεφαλο και δεν μπορουσα να μετραω και......


και αφου το τελειωσα, αρχισα και ενα δικο μου, με την πλεξη "παγωνι" αλλά οπως βλεπετε δεν φαινεται πολυ καλα και ετσι σκεφτηκα να το συνεχισω σκετο και την πλεξη να την βαλω μονο στις 2 ακρες για να δειχνουν ωραια οι "γλώσσες" που κανει.

Ειδατε εγω;;!!!!
για να μην μου λετε πως δεν πλεκω...........................

ΥΣ. τις καλτσες του αντρα μου δεν τις επιασα καθολου γιατι οπως ειπα δεν μπορουσα να μετραω και πολυ και επειδη βρισκομαι στις φτερνες που θελουν μετρημα ειπα να τις αφησω για λιγο μεχρι να μου περασει η γριπη.
Ασε που ειναι για Νο45 παπουτσι και ειναι σαν να πλεκω δυο ζευγαρια, τεραστιες....
Αυτο δεν ειναι ποδι ειναι κουπι.....!

17 σχόλια:

eirini είπε...

Περαστικά!!!! Καλέ...πού να καθήσεις εσύ στο κρεββάτι, θα αρρωστήσεις περισσότερο! Πολύ πολύ όμορφα τα πλεκτά σου! Μπράβο πουαντέρι μου!!!
Στο έχω ξαναπεί, ο άνδρας σου είναι πολύ τυχερός!
Φιλάκια!!!!

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη μου
οχι που θα γλυτωνα εγω!!!!
η μυτη μου τρεχει σαν βρυση.....

Οτι ειναι τυχερος...ειναι! αυτο να λεγεται(μη δεν παινεψω την αφεντια μου)
αλλά κι εγω μωρε τυχερη ειμαι, μαζι του δεν μπορω να πω κατι αλλο γιατι θα ηταν αδικο.
Το λεω εδω γιατι δεν ξερει να διαβασει τα σχολια...χα!χα!

eleni είπε...

Πουαντερί περαστικά σου,βλέπω πως
ήρθε και η δική σου σειρά.
Μα ούτε άρρωστη,σταματάς;
Τα κασκόλ όμορφα,ιδιαίτερα το τελείωμα:κάποια στιγμή να μας δείξεις πώς γίνεται,μπας και πιάσουμε και μεις καμιά βελόνα.Θα αρχίσουμε μαλακά,από τα εύκολα.

αχτίδα είπε...

Περαστικά σου κορίτσι μου, λέω να πλέξω ένα πουλοβεράκι τη Κλώντη γιατί τα έτοιμα είναι πανάκριβα τελικά, να το κάνω λες με βελονάκι ;

kiki είπε...

Περαστικά! Ούτε εγώ μπορώ να κάτσω ακίνητη, άρα κρεβάτι. Θα πρέπει να είμαι πολύ χάλια.
Περαστικά και πάλι.

sobraluz είπε...

Ξινή σου βγήκε. Δεν πειράζει. Ευχαριστήθηκες πλέξιμο!Περαστικά.

πουαντερι είπε...

@Ελενη
σε ευχαριστω πολυ, ναι παμε τακτικα εκει γιατι ειναι κοντα, αρεσει και στα παιδια οσο ο καιρος ειναι ετσι γιατι μολις χειμωνιάζει μας χανετε, παμε πιο βορεια.
Θα βαλω τις οδηγιες για το κασκολ να το αρχισεις.

πουαντερι είπε...

@Αχτιδα μου σε ευχαριστω να εισαι καλα!!
Να το κανεις λεω με τις βελονες γιατι γινονται πιο ομαλα τα κοψίματα για τα ποδαρακια τους, ενω με το βελονακι νομιζω πως θα ειναι στεναχωρο, ασε που με τις βελονες θα της βαλεις και καμιά κοτσιδα και θα ειναι πιο στολισμενο.

πουαντερι είπε...

@Κικι ασε πως να κατσω στο κρεβατι αμα με τρεχουν οι δουλειες και τα παιδια; δεν γινεται αυτο.
Αλλά και να γινοτανε με τα νευρα που εχω εγω δεν με χωραει το κρεβάτι πολλες ωρες.

πουαντερι είπε...

@sobraluz:
Ναι ναι η αληθεια ειναι οτι το μονο που εκανα ηταν πλεξιμο, το φχαριστηθηκα δεν λες τιποτα....

Μάτα είπε...

Το νέο φάρμακο κατά της γρίπης λέγεται πλέξιμο!
Περαστικά σου χρυσοχέρα μου!

πουαντερι είπε...

@Ματα μου
αφου σαν φαρμακο κατα του καπνισματος δεν επιασε, ε! στην γριπη το πετυχα βρε......

Κατερίνα είπε...

Παρ'οτι αρρωστουλα, η παραγωγη καλη, τα κασκολ τελεια.Το κοκκινο πολυ τσαχπινικο.Φαντασου να μην ειχες και ιωση. Εγω εχω φτιαξει 3 προς το παρον αλλα με το βελονακι.

πουαντερι είπε...

@Κατερινα:
Γεια σου Κατερινα ε! ειπα να περασω καλα τις ωρες που καθομαι στο κρεβατι και το φχαριστηθηκα εν μέρη.
Αληθεια εγω δεν ξερω και πολλα απο Η.Υ. αλλά δεν μπορω να σε δω πουθενα δεν εχεις mail???
πεσμου που θα σε βρισκω να τα λεμε;

elie είπε...

Αααα! Με το δεύτερο νήμα έχω πλέξει κι εγώ πουλοβεράκι αμάνικο για την κόρη. Απλό ζέρσεϊ γιατί, συμφωνώ, άλλη πλέξη δεν φαίνεται με τέτοιου είδους νήματα (άλλωστε είναι στολισμένα από μόνα τους...)

πουαντερι είπε...

@elie:συμφωνω μαζι σου, μωρε δεν φαινεται καθολου....

twinkle είπε...

Πάρα πολύ ωραίο! Θυμάμαι το νήμα μου το έδειξες όταν συναντηθήκαμε...εκτός αν ήταν κάποιο άλλο και δεν θυμάμαι καλά!
Μπράβο σου!

Όσο για τις κάλτσες Νο 45, χαλάλι του!