Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2008

ΟΔΗΓΙΕς ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ!!!!!!!!



Βαζω λοιπον τις οδηγιες για το κασκολ που επλεξα για να μην εχει αλλη δικαιολογια η Ελενη να πιασει τις βελονες.....

Ελενη;;;;; ακουσες;;;;;; λοιπον πιασε μαλλι και βελονες και παμε.....



Εχουμε και λεμε: για το κοκκινο κασκολ εβαλα ενα νημα μπουκλε απο 70%ακρυλικο και 30% μαλλί, βελονες Νο7 και
εβαλα 25 ποντους στις βελονες μου.
αρχισα να πλεκω μια σειρα καλη και μια σειρα αναποδη μεχρι να εχει το μακρος που ηθελα.
Τοτε στην *επομενη καλη σειρα σε καθε ποντο θα πλεξω δυο φορες(μια φορα καλη και μια φορα αναποδη) μεχρι να τελειωσει η σειρα.
Εχω τους διπλασιους ποντους τωρα.
Επομενη σειρα πλεκω καλη μεχρι το τελος*.
Επαναλαμβανω απο * εως* αλλη 1 φορα και μετα κλεινω ολους τους ποντους.(δηλαδη 100 ποντους)
Παω στην αλλη πλευρα, δηλαδη στην αρχη και πιανω παλι τους αρχικους 25 ποντους κανω και σε αυτην την πλευρα το ιδιο και κλεινω τους ποντους.

Ετσι γινεται το βολαν στις δυο ακρες του κασκολ.....ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ δεν ειναι;!




21 σχόλια:

eleni είπε...

Πουαντερί,ευχαριστώ,αλλά θέλω να ρωτήσω:κατάλαβα το 2πλασιασμό των πόντων,την επόμενη σειρά(καλή)-μετά την καλή επαναλαμβάνεις αμέσως την αύξηση πόντων και πάλι άλλη μια φορά;Δηλαδή θα έχουμε πάλι 2πλασιασμό;Και τρίτη φορά;Στο τέλος πόσους πόντους έχεις στο κλείσιμο(αυτό θα με βοηθήσει καλύτερα).

Για να αρχίσω,πρέπει να αγοράσω νήμα και δυστυχώς εδώ δεν υπάρχει,βελόνες έχω αρκετές.

Μάτα είπε...

Ουουουουουου!Παιχνιδάκι καλέ! Ειδικά για μένα που δεν έχω πιάσει ποτέ βελόνα πλεξίματος...χαχχαχαχαχα!
Πάντως είναι όμορφο και δείχνει και ζεστό! Γειά στα χέρια σου καλή μου!!!

πουαντερι είπε...

@Ελενη
σου εστειλα mail με τις οδηγιες πιο αναλυτικα αν δεν το ελαβες πες μου να τις ξαναστειλω...
φιλακια και καλη επιτυχια!


@Ματα
χα!χα! βρε Ματα εισαι μεσα στην πηγη και δεν εχεις αρχισει το πλεξιμο;;

eleni είπε...

Και πάλι ευχαριστώ..!
Με τις οδηγίες στο mail κατάλαβα,γι΄αυτό ήθελα να ξέρω τον τελικό αριθμό θηλιών.

Καλο βράδυ!

elie είπε...

Ωραίο τελείωμα, με τσαχπινιά ;)

kiki είπε...

Αυτό με το διπλασιασμό, το κάνουμε για να βγει κατσαρό στις άκρες;

XRYSOULA είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου .
Εχω χρόνια να πιάσω βελόνες αλλά ζήλεψα λιγάκι με αυτά που είδα και νομίζω πως κάτι θα ξεκινήσω..

Μπράβο σου.

πουαντερι είπε...

@elie:
ωραιο πρεπει να ειναι και αυτο που επλεξες;! θελω να το δω!!!!!
βαλε καμμια φωτο ρε παιδι μου.


@ΚΙΚΙ:
ναι ,αυτο ειναι που κανει το βολαν!!!!


@Χρυσουλα:
αντε κουνησου ντε!
τι καθεσαι παρε βελονες και μαλλι και κανε και ενα blog να ανταλασουμε σχεδια και παμε....!!!!!!!!!!

twinkle είπε...

Πουαντερί μου!

Πω πω κόσμο που μάζεψες!

Σε λίγο δε θα χωράμε!

Αν εθίσεις κι άλλους στο πλέξιμο, μπράβο σου!

Το κασκολάκι θα το επιχειρήσω κι εγώ (να δω βέβαια τι θα πρωτοκάνω πάλι φέτος...).

Φιλάκια

XRYSOULA είπε...

Το σκέφτομαι γλυκειά μου.
Α και περιμένω επίσκεψη..
Γειά.

creationsbyeve είπε...

Mαράκι περαστικά κορίτσι μου, είχα δυο τρεις μέρες να ανοίξω η/υ και τώρα το είδα!Σου κανε καλό όμως, έπιασες βελόνες χαχα!
φανταστικά τα κασκωλάκια!! Και είδες που ξεσύκωσες κόσμο να πιάσει βλόνες στα χέρια?Μπράβο!Μπράβο!
Το Σάββατο το πρωί 9:30-13:30 έχει σεμινάριο "φουρκέτα" στο Kangaroo!Εγώ θα πάω, αν σε ενδιαφέρει έλα και συ :)
φιλιά πολλά

πουαντερι είπε...

@Χρυσουλα:
μην το σκέφτεσαι βρε παρε ενα φτηνο νημα στην αρχη και κανε κατι απλο, θα δεις πως θα σου αρεσει και μετα δεν θα σταματας.
Τι εννοείς με την επισκεψη;!

πουαντερι είπε...

@Χρυσουλα:
καλα ειμαι ξεφτερι......καλε μετα ειδα οτι εχεις blog! απο πλεξιμο καλα τα παω αλλά απο ιντερνετ;δραμα!!
Σου κανω επισκεψη τωρα...αυτη την στιγμη.

πουαντερι είπε...

@Twinkle:
Ναι ναι!!ειδες κοσμο που εχει το πλεξιμο;!
Ωραια θα ειναι αμα τις καταφερω ολες, θα κανουμε και συναντησεις για καφε και πλεξιμο...πολυ μου αρεσει αυτο!!!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ μου θα προσπαθησω να ερθω γιατι με ενδιαφερει πολυ......

Χελώνα είπε...

Πουαντερί μου είναι κατι χρόνια που έχω να πιασω βελονες στο χερι.Εγω ήμουν φαν του βελονακίου.Εχω φτιάξει αριστουργηματα, μη με περνας για άχρηστη.Αν αξιοθω και πάρω ψηφιακη θα σας τα εκθεσω

XRYSOULA είπε...

Επίσκεψη στο blogospito μου εννοούσα βρε!!
Πάντως και στο νησί δεν θα με χάλαγε.

daydreamer είπε...

Λιγο ειχα ασχοληθει και το παρατησα αλλα τωρα που μπαινει χειμωνας πρεπει να οργανωθω κυριως γιατι ποολες φορες δεν βρισκω στην αγορα αυτο που ζηταω!!Οποτε να σου χτυπησω το κουδουνι αμα εχω αποριες!!!

faraona είπε...

Ακουγεται πολυ ομορφο Πουαντερι μου αλλα δεν βλεπω την φωτογραφια γιατι?

Καλο βραδυ χρυσοχερα

creationsbyeve είπε...

Aς παίξουμε!Σ'έχω κάνει "tag" :)

πουαντερι είπε...

@χελωνα:
αντε τωρα ειναι καιρος να πιασεις και βελονες και να πλεξεις κανενα κασκολακι για τα χελονοπαιδα.



@χρυσουλα:
καλα ενταξει το καταλαβα χα!χα! ασχετη τελειως ημουν χα!χα!

@daydreamer:
οποτε θες εδω ειμαι! κι αν δεν ακουσω το κουδουνι βαρα δυνατα την πορτα....


@FARAONA: η φωτο ειναι στην προηγουμενη αναρτηση, το κοκκινο κασκολ εκει το βλεπεις;

@ΕΥΑ ερχομαι να παιξω!!!!!!!!