Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2008

ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ foodamentaltherapy.




Σκοτάδι στον κόσμο
Στις 20 Oκτωβρίου του 2008 από 21:50 έως 22:00 ας σβήσουμε όλα τα φώτα, όλες τις ηλεκτρικές συσκευές, ας δώσουμε την ευκαιρία στον πλανήτη. Ας μπορέσει να «αναπνεύσει».

Εάν η συμμετοχή είναι μαζική, η εξοικονόμηση ενέργειας μπορεί να είναι τεράστια.
Μόνο 10 λεπτά, για να δούμε τι θα μπορούσε να συμβεί!
Ναι, θα είμαστε για λίγα λεπτά στο σκοτάδι μόνο με το φως ενός κεριού να μας φωτίζει μόνο με την αναπνοή μας και την ανάσα που δίνουμε στον πλανήτη μας.
Θυμηθείτε ότι η δύναμη είναι στην ενότητα.
Πείτε το στους φίλους σας σε όποια χώρα κι αν μένουν.
Προωθήστε αυτό το μήνυμα!

3 σχόλια:

eirini είπε...

Πολύ καλή κίνηση!!! Ναι, ναι να το κάνουμε! Τις προάλλες είχε οργανωθεί μια παρόμοια κίνηση και συμμετείχα! Έσβησα τα πάντα! Δεν θα πάθουμε τίποτα για 10 λεπτά!
Πουαντέρι μου έχασα την μακαρονάδα;!!! Είχα τρεξίματα αυτή την εβδομάδα γι'αυτό! Τα ξέρεις, με το μωρό μας! Μου φύλαξες καλέ το πιατάκι μου;!!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη μου ναι τα εμαθα και στεναχωρεθηκα αλλά ειναι καλα τωρα το παιδι.
Στο εχω πει βρε οτι παντα βαζω παραπανω πιατο για τον επισκεπτη......


Η ιδεα αυτη με την συσκότιση ειναι πολυ καλη και θα το κανω και εγω.
Αραγε θα γινει απο πολλους εστω για να εχει αποτελεσμα;
Βλεπεις τετοιες ιδεες δεν τις αναφερουν ποτε απο τα μεσα μαζικης ενημερωσης και ετσι δεν εχουν απήχηση.

αθηνα είπε...

Πουαντερίτσα μου σ ευχαριστώ για την ενημέρωση , θα το κάνω και θα το προωθήσω σε φίλους!! Την Σαμιώτικη καλημέρα μου!!