Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2008

ΧΑΜΟΣ ΕΓΙΝΕ..............................

Που εισαι παπαρουνα να γελασεις;!
Αφου δεν τα ξερω και πολυ καλα αυτα τα ηλεκτρονικα, τι τις θελω εγω τις αναβαθμισεις; Ειπα να κανω πιο ωραια την αρχικη σελιδα του GOOGLE και τα εκανα ριμαδιο. Δεν σας λεω τιποτα, εχασα την σελιδα μου, δεν μπορουσα να ανοιξω το blog μου και δεν φτανει αυτο, δεν ηξερα πως να τα απεγκαταστησω ολα αυτα που εβαλα και δεν ηξερα να τα χειριστω (τρομαραμου).
Εκανα και εγω το πιο απλο και τελειωσε...... τα εσβησα ολα, διεγραψα τελειως το Mozilla Firefox και το εβαλα απο την αρχη παλι.
Περιττο φυσικα ειναι να σας πω οτι εβγαλα ιδρωτα μην πω που μεχρι να το ξανα βαλω και να δω οτι ολα ειναι οπως πρωτα.
Τωρα εχω παλι την αρχικη σελιδα που ηξερα και χειριζομουν και θα προσπαθησω φιλες μου να σας απαντησω, σε ολες οσες μου στελνατε σχολια και εγω δεν μπορουσα να τα δω.
Ελπιζω να μην μου ξεφυγει κανενα σχολιο, αλλά αν γινει αυτο σας ζητω συγνωμη γιατι εχω μπερδευτει λιγακι.....



.

33 σχόλια:

Μάτα είπε...

Υπομονή,που θα πάει,θα ξεστραβωθούμε κι εμείς οι άσχετες κάποτε!
Την κατανόησή μου και ένα μεγάαααλο "Καλώς ήρθες πάλι"!

Maria Tzirita είπε...

Join the club! Κι εγώ ήμουν εκτός μπλογκόσφαιρας για 2 μέρες και τελικά άλλαξε προσωρινά η διεύθυνση του μπλογκ μου, μέχρι ν'αποκατασταθεί ο σέρβερ μου είπαν! Αν προσπαθείς λοιπόν κι εσύ να μπεις και δε μπορείς, μπες από τη διεύθυνση που υπάρχει τώρα στο προφίλ μου. Φιλάκια!

pandora είπε...

Λοιπόν εγώ θα γράψω όλα τα σχόλια εδώ για να μην σε κουράζω και αγωνιάς αν τα διάβασες όλα.
1. Σου έκανε ένα μαλλίιιιιιιιι!
(πέρα απ΄την πλάκα σου πάει το σοκολατί).
2. Σε ζηλεύω που έχεις χρόνο να φτιάχνεις χειροτεχνήματα. Λένε πως το κέντημα, το πλέξιμο και όλες οι δουλειές που γίνονται με τα χέρια έχουν χαλαρωτική επίδραση στον άνθρωπο.
3. Έχω καιρό να φάω πίτσα και τρέχουν τα σάλια μου.
4. Καταλαβαίνω τον πανικό σου αλλά αυτά τα παλιομηχανήματα όσο ωραία είναι τόσους μπελάδες δημιουργούν.

Αλήθεια, τι θα φάμε απόψε;

Πολλά φιλιά

πουαντερι είπε...

@Αχ βρε ΜΑΤΑ μου αμα δεν το κατεχεις το θεμα ειναι.....αστα να πανε.

πουαντερι είπε...

@Μαρια:
μπηκα στο blog σου κανονικα και επεσα και επανω σε θεμα φωτια για μενα.
Ολα τωρα δουλευουν ρολοϊ σε μενα ευτυχως.....

πουαντερι είπε...

@pandora:
1. τελικα πετυχε η αλλαγη πραγματικα......
2.χρονος; σχετικο ειναι τον κλεβω απο κατι αλλο ή το κανω οταν δεν μπορω να κανω αλλη δουλεια οπως οταν διαβαζω τα παιδια ή οταν περιμενω στο λεοφορειο να φτασω στον προορισμο μου κ.λ.π.
και πραγματικα ειναι χαλαρωτικο και σου δινει την ευχαριστηση οτι κατι εκανες με τα χερια σου.
3. αυτη ηταν και η στερνη μας για λιγο καιρο γιατι αρχισαμε ολοι διατροφη κλαψ!
4. αντε να χαθουν πια τα παλιομηχανηματα, με κανουν και τα τρεμω καλε;!

5.αυτο δεν ηταν απαντηση που εγραψα εγω αλλά ολοκληρο γραμμα.......χα!ΧΑ!ΧΑ!

παπαρουνα είπε...

ααααααααααα οχι για να δεις τι θα πει παιδεμα !!!!βρε πουαντερι μου τι επαθες??
ετσι καπως την ειχα πατησει κι εγω!!αν σου πω οτι και σημερα παλι πατατα θα καμνα ηθελα να αλλαξω το προτυπο και παρολιγο να την κανω την ζημια!!και μετα αντε κι απ την αρχη...
παντως ειναι πολυυυυ μανικι να το ξαναφτιαξεις.σε καταλαβαινω απολυτα

τελος καλο ολα καλα βλεπω ομως!!!μια χαρα ειναι το μπλογκ σου ..φιλακια

αχτίδα είπε...

Εσύ τουλάχιστον ξέρεις πως να βγάλεις και να ξαναβάλεις..εγώ ..καλά νάναι ο Στέλιος, τώρα καήκανε ή τα ηχεία μου ή η κάρτα ήχου.Μου είπε να δοκιμάσω με τα ακουστικά για να το καταλάβω και δεν ξέρω που να βάλω το φις..κοιτώ απο εδώ ..κοιτώ απο εκεί..θα φωνάξω πάλι το καλό αυτό παιδί για να με σώσει.

creationsbyeve είπε...

AAA γι'αυτό έλειπς φιλενάδα!!! Ευτυχώς που τα κατάφερες και τα ξαναέφτιαξες!!!! φιλιά!

Δημιουργία είπε...

Εγώ για κάτι τέτοια μόλις δω τα σκούρα, φωνάζω το "βοηθό" μου. Δεν είμαστε για πολλά πολλά, αλλά που θα πάει; Θα μάθουμε!

sobraluz είπε...

Κουράγιο! Το αποτέλεσμα μετράει!

Dina είπε...

To nikises to atimo :) Eyge!

Meta apo arketo kairo ksekinisa pali na trigirizw stin blogosfaira ki egw kai elpizw na exw xrono apo edw kai pera!

Diavasa ta post sou kai pragmatika mou ftiaxnei i diathesi kathe fora. Ligo ta fagita, ligo ta aggeloudia sou, ligo ta plekta sou!!!

Elpizw na eisai kala :)

anemos5 είπε...

βρέ παιδιά δεν με ρωτάγατε καλησπέρα

twinkle είπε...

Πουαντερί μου,
όσο ζούμε μαθαίνουμε!!!

Ελπίζω να είστε όλοι καλά...

Φιλιά

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Καλή μου Πουαντερί, νομίζω ότι εγώ το μάτιασα το μηχάνημα. μου έκανες εκείνη την ωραία επίσκεψη για να μου δώσεις θάρρος που είμαι άσχετη με την τεχνολογία και εγώ μετέφερα κακή ενέργεια στο πισάκι σου. αν είναι έτσι, δεν το ήθελα καθόλου! καλώς ξανάρθες και επιφυλάσσομαι να σου κάνω ένα αφιερωματάκι που πολύ το θέλω. φιλιά

eirini είπε...

Χαχαχαχα!!!!!!!!!!!! Βρε πουαντερι μου σε φαντάζομαι!!! Τί πανικός!!!
Καλέ γιατί τα πειράζεις; Άστα βρε χριστιανή μου, μην εξαφανιστούν όλα και σε ψάχνουμε ύστερα!!!!!

παπαρουνα είπε...

επειχειρω παλι να σου γραψω γιατι σου στελνω σχολια και δεν βγαινουν .μηπως δε διορθωθηκε το μηχανημα σου?? οχι για να δεις τι ζορι ειναι να το ξαναφταξεις χαχαχα!!ελπιζω αυτο το σχολιο να το παρεις

eleni είπε...

Πυαντερί,εσύ καλά τα πας,πού να δεις εμένα!Ούτε τους όρους δε γνωρίζω καλά καλά.
Καλό βράδυ!

LIA είπε...

Καλησπέρα, πουαντερί!

Εύχομαι, από τώρα και πέρα, όλα να πάνε καλά και να μην έχεις άλλα προβλήματα με τον υπολογιστή σου.Κι εγώ, όλο ρωτώ το γιο μου και όλο νευριάζει, γιατί λέει τα ξεχνώ.Ε! τι να κάνουμε και είναι και πολλά, πάρα πολλά, που να τα θυμάμαι όλα.

Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και σου στέλνω πολλά φιλιά.

πουαντερι είπε...

@παπαρουνα:
μονο ζορι;! εβγαλα ιδρωτα απο παντου μεχρι να δω οτι δεν τα ειχα χασει.

πουαντερι είπε...

@Αχτιδα:
εβαλα τα σκορδα σου!!!!!!!!!!!!!
σε ευχαριστω για το δωρο!!!

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ:
δεν πηγε ομως χαμενος ο χρονος, πρωχωρησα την ζακετα μου.!!!!
χα!χα!

πουαντερι είπε...

@Διμιουργια:
αχ τυχερη εισαι! εγω δεν εχω βοηθο.

πουαντερι είπε...

@sobraluz:
για να μου φυγει το αγχος επλεκα.... σε καλο μου βγηκε τελικα!

πουαντερι είπε...

@Ντινα:
σε εχασα πραγματικα και νομιζα πως το παρατησες το blog;!
χαιρομαι πολυ που ξαναηρθες!!!!

πουαντερι είπε...

@Ανεμος:
καλημερα ανεμε! δεν ερχοσουν κι απο δω να μας δωσεις τα φωτα σου βρε παιδι μου;
με τις κατσαρολες τις κουταλες και τις βελονες μου τα παω μια χαρα, αλλά με τουτο το δαιμονα δεν τα βγαζω περα και ολο λαθη κανω.

πουαντερι είπε...

@Νεραιδα:
πεστα πεστα! που νομιζα οτι το εμαθα το εργαλειο τουτο;
μπαααααα!

πουαντερι είπε...

@κοκκινοσκουφιτσα:
τι να ματιασεις παιδι μου; αφου μονη μου κι εγω βγαζω τα ματια μου!
τις καλημερες μου!!!!!!

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη:
Α! Ειρηνη μου δεν το εβαλα κατω;!
πηρα ενα μπωλ γκοφρετακια και ενα διπλο εσπρεσο τα εβαλα διπλα μου και αρχισα να παλευω με το "θηριο"
τωρα με νικησε; το νικησα; δεν ξερω τελικα!

πουαντερι είπε...

@ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ:
Δεν βλεπεις αμεσως τα σχολια σου γιατι εχω αναθεωρηση σχολιων που σημαινει πως μεχρι να ανοιξω το PC να τα δω δεν γινονται ορατα απο τους αλλους.

πουαντερι είπε...

@Ελενη:
και πιος σου ειπε οτι ξερω εγω τους ορους; οτι ειναι στα αγγλικα εχω ενα λεξικο και προσπαθω να καταλαβω τι λεει; γιαυτο και τα παθαινω αυτα γιατι ενω δεν ξερω τι ενοει εγω παταω κουμπια.......

Χελώνα είπε...

Βρε πουαντερί μου τι τα θες αυτα? Αφου με τα κασκολακια σου, τις φουντιτσες σου και τα καλτσακια σου τα πας μια χαρα αστα οπως ειναι.Θα σε χασουμε και θα σε ψαχνουμε.

πουαντερι είπε...

@Χελωνα:
Αμ! πεστα! τι ζηταει η αλεπου στο παζαρι???????
Ο κ...ς μου με ετρωγε!