Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2008

Για την Δωρα!!!!


Σε προηγουμενη αναρτηση μου που ειχα την πιτσα δεν εβαλα συνταγη.......παραληψη μου!
Θα σας πω τωρα αμεσως πως την εφτιαξα, αν και πιστευω πως η πιτσα ειναι θεμα διαφορετικο για τον καθενα.

Λοιπον κοριτσια:
Για την ζυμη εβαλα ενα τεμαχιο μαγια φρεσκια(την πουλανε στα ψυγεια του σουπερ-μαρκετ) που ανακατεψα με λιγο χλιαρο νερο για να διαλυθει καλα.
Προσοχη στην θερμοκρασια να ειναι χλιαρο γιατι το πολυ ζεστο δεν αφηνει την μαγια να φουσκωσει!!
Εριξα λιγο αλευρι και λιγο αλατι τα ανακατεψα και περιμενα λιγο να αρχισει η ζυμωση(να κανει φουσκαλες ο χυλος).
Υστερα εχοντας διπλα μου 1κιλο αλευρι για ολες τις χρησεις και ενα ποτηρι χλιαρο νερο αρχισα να ζυμωνω.
Επειδη δεν μετρησα ακριβως τις ποσοτητες αλλά με το ματι σας λεω πως αφου ζυμωθει σε μια μαλακη και ελαστικη ζυμη μου εμεινε απο το αλευρι που ειχα σχεδον ενα φλυτζανι.
Τελειωνοντας αλειψα τα χερια μου με λαδακι και χαιδευοντας ολη την ζυμη (σαν να χαιδευετε ξερετε τι!) την ζυμωσα απαλα να τραβηξει το λαδι και την αφησα στην ησυχια της μεχρι να φουσκωσει.

Οση ωρα φουσκωνε η ζυμη ετριψα 1/2 κιλου ΕΝΤΑΜ, εκοψα τα μανιταρια(κονσερβας) ψιλα και εκοψα και οτι αλλαντικα ειχα στο ψυγειο, στην περιπτωση μου ειχα ενα σακουλακι λουκανικα κοκτειλ, 1/4 ζαμπον και 1 πακετακι μπεικον.

Μοιρασα την ζυμη σε δυο μερη (εκανα δυο πιτσες με την ζυμη αυτη) και την ανοιξα με τα δαχτυλα σε πολυ ψιλο φυλο γιατι μετα ξαναφουσκωνει οταν ψηνεται.
Εβαλα τα υλικα μου επανω και εψησα σε προθερμασμενο φουρνο περιπου 45 λεπτα στην αρχη στους 180 για να ψηθει καλα το ζυμαρι και το τελευταιο 10λεπτο στους 200.
Ξεχασα να σας πω πως το γυρω-γυρω της ζυμης πριν το τυλιξω εκρυψα μεσα του λιγο τυρι και μετα το εκλεισα, ετσι οταν ψηθηκε η πιτσα αυτο το σημειο που συνηθως ειναι σκετο ψωμι εγινε τελειο με το λιωμενο τυρακι μεσα.
Για να σας κολησει καλα στις ακρες μπορειτε πριν τις γυρισετε να τις βρεξετε με λιγο νερο ή γαλα.

Αυτα για την πιτσα..............
ελπιζω να την απολαυσετε!!!!

ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ! ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!


******************************


17 σχόλια:

Dina είπε...

Mou anikses tin oreksi prwi prwi!

Kalimeroudia :)

Maria Tzirita είπε...

Ωραιότατη η πίτσα σου, αλλά η αλήθεια είναι ότι όποτε τη λαχταράω μ'ένα τηλεφωνάκι είναι στην πόρτα μου! Σα δε ντρέπομαι η συγγραφέας! Φιλάκια χρυσοχέρα μου, καλημέρα σου!

eleni είπε...

Λαχταριστή,Πουαντερί!Η ζύμη είναι που μ΄αρέσει πιο πολύ και το tip με το κρυμμένο τυράκι τέλεια.
Καλημέρα!

παπαρουνα είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑ ΧΧΧ!!! ΠΙΤΣΑ !!!!
Αυτο εκει το γουρουνακι που εχεις με το μαχαιροπιρουνο ειμαι εγω να ξες!!!

θα προσπαθησω τη συνταγη γιατι πριν 3 μηνες που ειχα επειχειρησει να κανω πιτσα ηταν ενε κι ενα για εξαγωγη δοντιου!!!
τοσο μαλακια την εκανα, ε! και λιγο αρπαξε ενα κατιτις!!

αθηνα είπε...

καλησπερούδια !!
Πειράζει να την παραγγείλω απ την πιτσαρία του χωριού μας ??
Τις φτιάχνει πεντανόστιμες και δεν κουράζομαι καθόλου!!
Τον λίγο ελεύθερο χρόνο μου , κάνω βόλτες για φωτο ή βόλτες στο διαδίκτυο !! Βρε τι πάθαμε !!
Χαίρομαι που το ρόδι που σου έστειλα , έπιασε τόπο και τώρα , όλα καλά !!
Μην αρχίσεις πάλι και σκαλίζεις τον υπολογιστή , γιατί ένα φτωχό ρόδι είναι, δεν κάνει και θαύματα!!!
Χαχαχαχα !! Φιλάκια

πουαντερι είπε...

@Ντινα:
καλημερα κι απο μενα χρυσοχερα μου!

πουαντερι είπε...

@Μαρια:
εσυ Μαρακι μου μπορει να μην φτιαχνεις πιτσα αλλά κανεις πολυ πιο σπουδαια πραγματα.

πουαντερι είπε...

@Ελενη:
με αυτο το tip που λες γινεται σκοτωμος ποιος θα φαει τις ακρες ενω πρωτα τις πετουσαμε...!

πουαντερι είπε...

@παπαρουνα:
οχι καλε αυτο το γουρουνακι ειμαι εγω αλλά αμα θες εχω κατι αλλο να σου βαλω επισεις καλο.....

πουαντερι είπε...

@παπαρουνα:
δεν θελει καθολου λαδι στην ζυμη και το αλευρι να ειναι για ολες τις χρησεις. Επισεις να μην το πολυ ζυμωνεις, στα χερια σου να ειναι λιγο μαλακο δηλαδη λιγο πριν κολλησει στα δαχτυλα και να μην βαζεις πολυ αλευρι.

πουαντερι είπε...

@Αθηνα:
χα!χα!χα! βρε Αθηνα μου δεν εχεις και αδικο.....εξαλου με τις φωτογραφιες που μαζευεις μας μαγευεις.

Δημιουργία είπε...

Μα δεν ενδρέπεστε! Δεν έφτανε η πρώτη φορα, θέλετε να μας αποτελειώσετε?

neni είπε...

Πεινάωωωω!!!

sobraluz είπε...

Αν νομίζεις ότι θα με παρασύρεις στην οδό της απωλείας είσαι γελασμένη,κυρά μου. Υπογραφή: Μια παρασυρμένη.

πουαντερι είπε...

@ Βρε κοριτσια δεν φταιω εγω.....
η Δωρα μου ζητησε την συνταγη και εγω δεν χαλαω χατηρια!!!!!!!!!!
sobraluz δεν περιμενα να παρασυρθεις τοσο ευκολα.....
Οσο για σενα διμιουργια μου τι καθεσαι; ελα να την φαμε μαζι! κοντα ειμαστε ντε!!!

ΝΕΝΗ μου δεν κανει να τρως εσυ τετοια λιπαρα γιατι θα χαλασεις το ωραιο σωματακι σου αλλά αν δεν μπορεις να κρατηθεις ελα..θα σου φυλαξω κομματι.

eirini είπε...

Αυτό το γουρουνάκι που χτυπάει ανυπόμονα το μαχαιροπίρουνο... θα μπορούσε κάλλιστα να είμαι εγώ!!!!!
Γιατί μου το κάνεις αυτό;;;;;
Λατρεύω την πίτσα!!!!! Πόσες φορές ακόμα πρέπει να δω φωτογραφίες της περίφημης αυτής πίτσας;!!!!!
Μου άνοιξε η όρεξη πάλι!!!!!

Δώρα είπε...

Ωωωω τι τιμή!!!
Ευχαριστώ πολύ!!
Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ είναι οι αφράτες άκρες,τις οποίες καλά κάνετε και δεν πετάτε,φαίνονται μιαμ μιαμ!!