Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2008

ΝΟΙΩΘΩ............


Νομιζετε οτι μονο εγω σας συγκινησα?????
Εσεις καλε τι μου κανατε;!
το ευχαριστω μου ειναι λιγο μπροστα στα υπεροχα λογια σας! και σκεφτηκα να σας αφιερωσω μια αναρτηση για να σας ευχαριστησω ολες.Εισαστε πολυ καλες ολες,
τελικα ανακαλυπτω καθε μερα μεσα εδω οτι εχω πολλες φιλες που μπορω να μοιραστω μαζι τους πολλα δικα μου.

Απεκτησα την κοριτσοπαρεα που δεν ειχα ποτε! και πραγματικα ειμαι πολυ χαρουμενη για αυτο.
Ξερω πως σε διαφορες γωνιες της Ελλαδας (αλλά και εξω απο αυτην, Ματα, Ντινα δεν σας ξεχασα) εχω κι απο εναν δικο μου ανθρωπο.

Να εισαστε ολες καλα, να χαιρεστε τις οικογενειες σας και τους αγαπημενους σας ανθρωπους και ευχομαι μια μερα να βρεθουμε ολες μαζι απο κοντα και να περασουμε *****ΣΟΥΠΕΡ*****


28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ,ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ,ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!!ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΑΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΟ ΣΟΥ.ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.ΦΙΛΙΑ!ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ(Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΟΥ ΠΛΕΚΕΙ-Η΄ΚΑΛΥΤΕΡΑ,ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ..ΧΙ ΧΙ-)

πουαντερι είπε...

ΑΑΑΑΑΑ! χαιρω πολυ για την γνωριμια μας Στελλα και χαιρομαι περισσοτερο που ΠΛΕΚΕΙΣ. Αφου οπως λες προσπαθεις θα τα καταφερεις!!!!!
μην σταματας και οτι απορια εχεις εδω ειμαι εγω να σε βοηθησω αν το ξερω.
Να χαιρεσαι το σπιτι σου και την οικογενεια σου και σου ευχομαι καθε ευτυχια.

Aliki είπε...

πουαντερι μου απ το στομα σου και στου Θεου τ αυτι για την συναντηση που καιρο τωρα την συζηταμε στα Κοκκινα Ροδια.
δεν ξερω ποτε και που θα γινει, αλλα την περιμενω κι γω. ολες οι Ροδαλενιες μαζι να γινει το ελα να δεις. φωνες , τρελλα και αγκαλιες και φιλια αναμεσα σε e-φιλεναδες, που καμμια φορα ειναι καλυτερες απο τις αλλες.
φιλακια πολλα και σ ευχαριστουμε για τη ζεστασια σου.

twinkle είπε...

Πουαντερί,
ο κόσμος των μπλογκ είναι μαγικός, το είπαμε κι άλλη φορά....Κι εγώ βρήκα φίλες με δημιουργικά ενδιαφέροντα που δεν είχα ποτέ.

Φιλιά

Όσο για το "συνωστισμό" στο μπλογκ, ήταν αναμενόμενο. Εκπέμπεις πολλά καλή μου!!!

παπαρουνα είπε...

εισαι πολυ ζεστος ανθρωπος!! εγω ειχα κανι αναρτηση και ηθελα να τα παρατησω αν θυμασαι και με την ζεστασια που ειχα βρει απο πολλες εδω με σενα συμπεριλαμβανομενησ το ξανασκεφτηκα...φιλες εχω ελαχιστες στην πραγματικη ζωη εδω εχω γνωρισει αρκετο κοσμο με ηθος,ευγενεια,καλοσυνη κλπ..χαιρομαι που μιλαμε και ανταλλασουμε αποψεις..ευχησ εργων να βρισκομσταν ολες οι δυκτιακες φιλες..να σαι καλα πουαντερι μου!!!

πουαντερι είπε...

@Αλικη:
πραγματι θα ηταν μαγικη συναντηση με πολυ γελιο.
Θα μιλαμε ολες μαζι ασταματητα για να προλαβουμε να τα πουμε ολα..!!!

πουαντερι είπε...

@μαγισουλα μου πραγματικα ειναι μαγικος! και εγω εδω μεσα βρηκα πολλα ενδιαφεροντα ατομα.

πουαντερι είπε...

Αχ βρε παπαρουνα μου δεν θα σε αφηναμε εμεις ετσι ευκολα να τα παρατησεις!

Μάτα είπε...

Να είσαι πάντα καλά πουαντερί μου και όλες οι κοπελιές του διαδικτύου.
Μαζί σας νοιώθω κάθε μέρα την πατρίδα πιό κοντά μου!
Είμαι σιγουρη ότι ο πρώτος μου χειμώνας στην μπλογκόσφαιρα θα είναι ο πιό ζεστός από όλους τους προηγούμενους!

Φιλιά

"ζαχαρούλα.." είπε...

να τον χαίρεσαι.. και να είσαιπάντα τόσο γλυκιά και ειλικρινής!!!!!!!!!!!

XRYSOULA είπε...

Απλά ήθελα να σου πώ ότι στις 06/11 είχε γεννέθλια η μεγάλη μου κόρη και έκλεισε τα 17 και στις 18/11 έχει γεννέθλια η μκρή μου θα κλείσει τα 11 και επίσης την ίδια μέρα έχουμε και την επέτειο του γάμου μας.Ξέρεις με ποιές θα μοιραστώ την χαρά μου?
Με τις blogοφιλές μου.
Φιλάκι πουαντερί μου .Σου εύχομαι να είσαι πάντα τόσο γλυκειά.
Υ.Γ.Μακάρι να βρεθούμε μιά μέρα.

eleni είπε...

Πουαντερί,
πραγματικά εκπέμπεις καλοσύνη-είσαι μια γλυκιά,στοργική μανούλα!
Συμφωνώ με τα προηγούμενα-στο net βρήκα φίλες καλές με ευγενικά αισθήματα-κι εγώ έχω πολύ λίγες καλές φίλες- και κάθε μέρα ανατρέχω στα blogs,έστω κι αν σε κάποια δεν αφήνω μήνυμα-βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα θέματα και βλέπω το δέσιμο των διάφορων συντροφιών
Φιλιά!

Margo είπε...

Όταν είδα το σχόλιό μου τρεις φορές κοκκίνησα, ντροπήηηηη. Ή από την ασχετοσύνη μου έγινε, ή επειδή χθες ο υπολογιστής μου κόλαγε συνέχεια και με παίδεψε πολύ. Όπως και να έχει ευχαριστώ πολύ και όπως και η παπαρούνα έτσι και εγώ έτοιμη ήμουν να τα σβήσω όλα,ευτυχώς δεν το έκανα & ανυπομωνώ για τη συνέχεια!!!

XRYSOULA είπε...

Την καλησπέρα μου και πάλι.
Ομορφο και συγκινητικό το μηνυμα σου .
Να είσαι πάντα καλά!!

Δημιουργία είπε...

Ενα θα σου πω: οτι το πρωτο Blog που έπεσα επανω του τυχαια, ψαχνοντας κάτι άλλο, ηταν το δικο σου. Και η χαρα μου ηταν τοσο μεγαλη που ανακαλυψα και αλλα blogs, τα οποια ειδα οτι εχουν πραγματα που ενδιεφεραν και μενα, ωστε μπηκα στη διαδικασια να δημιουργήσω ενα δικο μου blog, για να ερθω σε επαφη μαζι τους.

πουαντερι είπε...

Ματα μου οσες φορες θες να νιωσεις σαν να εισαι στην πατριδα να ερχεσαι μαζι μας για κουβεντουλα και κουτσομπολιο!!!!!!!
Ολες μας θα εχουμε παντα ζεστο καφε και κουλουρακια για να σε γλυκαινουμε.
Πολλα πολλα φιλια αδερφουλα!!!

πουαντερι είπε...

Ζαχαρουλα μου σε ευχαριστω πολυ, να εισαι παντα καλα!
Α! μου αρεσε πολυ η χειμωνιατικη φωτογραφια σου.

πουαντερι είπε...

Χρυσουλα μου να τα χαιρεσαι τα παιδακια σου μεσα απο την καρδια μου.!
Ξερεις η κορη σου ειναι ιδια με τον γιο μου..... λες βρε καποτε να γινουμε συμπεθερες; χα!χα! πολυ πλακα θα εχει!!!!!
Τελος απο δω και περα συμπεθερα θα σε φωναζω.....!!!!!!

πουαντερι είπε...

Δημιουργια:
Εσυ και η παπαρουνα δεν παθατε τιποτα...θα σου πω μονο πως πριν απο το "πουαντερι" εφτιαξα αλλα 2 blog το "ΜΙΛΟΥ" και το "my alcohol knit" τα οποια δεν μπορεσα ποτε να ξαναανοιξω για να αναρτησω σχολιο....χα!χα!χα! για πολυ τουβλο μιλαμε, δεν μπορουσα να θυμηθω τον κωδικο και δεν ξερω ουτε να μπω να τα διαγραψω αχα!χα!
καταλαβες τωρα περι τινως προκειται;;;;;;

Δημιουργία είπε...

Εμ γι'αυτο κραταω χαρτακι και μολυβι μεχρι να εμπεδωσω κατι που ξεκιναω! Ασε που δε θυμαμαι και νουμερα!

faraona είπε...

Γιορτη γιορτουλα...ελα.

Maria Tzirita είπε...

Μια μεγάλη, χαρούμενη, ζεστή, ξεχωριστή παρέα! Δε θα μπορούσα να λείπω! Φιλιά καλή μου νέα φίλη, ελπίζω να κρατήσει χρόνια αυτή η κολώνια...

eirini είπε...

Καλέ!!! Τί όμορφο το έκανες το μπλοκόσπιτό σου!!! Μπράβο πουαντερί μου!!!
Ένα γλυκό φιλάκι από εμένα!!!

πουαντερι είπε...

@Faraona: ηρθα-ηρθα και θαυμασα......πολυ ωραιο!

πουαντερι είπε...

@Δημιουργια: εμ! εγω δεν σκεφτηκα οτι την επομενη θα εχω ξεχασει τοσους αριθμους...εδω ουτε το τηλ. μου δεν θυμαμαι τι περιμενα;!

πουαντερι είπε...

@Μαρια μου φιλια και σε σενα και χαρηκα πολυ που γνωριστηκαμε.

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη :
Ε! τι μονο εγω θα εκανα αλλαγες; επρεπε να αλλαξω και το μπλοκοσπιτο μου....
πολλα [πολλα φιλια και απο μενα και...
δεν σε ξεχνω! παντα βαζω πιατο δικο σου.

creationsbyeve είπε...

Nα'μαι και γω... ευτυχής που σε γνώρισα πρώτα δικτυακά και μετά προσωπικά και απέκτησα μια καινούργια φίλη!!!!!!και ελπίζω να αποκτήσουμε και περισσότερες!!!Α! ξέχασα να σου πω, πέρασε και η Ντίνα από το μπλογκ μου και είπε ότι μπορεί να κατέβει Αθήνα στις γιορτές και να κανονίσουεμ καμια συνάντηση ;)