Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2008

ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΓΑΤΟς................

......ή μαλλον οταν κοιμαται ο γατος........
τα ποντικια αλωνιζουν.!

παιδια και σκυλι κανουν οτι τους αρεσει περισσοτερο.....!!!!!!!!!
Ο γιος σερφαρει οσο του επιτρεπεται,
η κορη.....την γυμναστικη της"προπονηται για ΚΟΜΑΝΕΤΣΙ" και η Μιλου κοιμαται μαζι μου οταν δεν την παρω ειδηση.!



η καζακα της μαμας προχωραει...........

εφτιαξα επισης και μια καρφιτσα με πλεκτη καρδουλα και πετρες............



ακομα, επλεξα ενα κασκολ-γιακα ............


και ενα γιακα φρου-φρου σε ομπρε νημα με αποχρωσεις του ροζ και φουξια.!!!!

Αυτα τα νεα μου.!!!!!!!!!!!!!
Πρεπει να πω πως ειναι πιο καλυτερα τα πραγματα σε ολες μας τωρα απο οτι βλεπω,
η Αχτιδα ειχε καλα νεα για τον αντρα της,
η faraona ετοιμασε το νεο blog της που ειναι υπεροχο,
και γενικα πνεει ανεμος αισιοδοξιας ξανα στην blogγειτονια μας.

Πολυ χαρουμενη ατμοσφαιρα.....μπραβο μας!!!!


18 σχόλια:

παπαρουνα είπε...

πολυ ωραια χρωματα στα πλεκτα σου!!σεν ξερω απο πλεξιμο αλλα πρεπεινα ναι πολυ δυσκολο!!aυτο το τελευταιο ροζακι γιακας πολυ ωραιο!!

οσο για τις φωτο.....
τι ομορφες οικογενειακες στιγμες!!!

καλα η μιλου ειναι κουκλα!!!!μου ρχεται να τη φαω!!δωσ της ενα ματς μουτς απο μενα!!!!!!!!!!!

eirini είπε...

Όλα καλά, δόξα το θεό! Χαρούμενη μπλοκοατμόσφαιρα...ναι!!!!!
Αυτό το τελευταίο το ροζ (γιακά -φρου φρου) πολύ μου άρεσε!
Μπράβο πουαντερί μου! Πάντα με ωραίες δημιουργίες!!!!!

Τα φαγητά... πού πήγαν τελευταία;;;
Μήπως το ρίξαμε πολύ στο πλέξιμο;;;
χαχαχαχα!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

@παπαρουνα:
καλε δεν ειναι πολυ δυσκολο...δεν ξερω βεβαια που μενεις αλλά αν εισαι κοντα μας ελα στο μαγαζι της Σοφης και θα τα μαθεις ολα!
Η μιλου......δεν πιστευα πριν την παρω οτι θα μπορουσα να κοιμηθω στο ιδιο μαξιλαρι μαζι με ενα σκυλακι! αλλά αυτη μου εχει κλεχει την καρδια η ατιμη.

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη μου ναι πολυ χαρηκα για τον μπαμπα σου!!!!!!
η αληθεια ειναι οτι τωρα πλεκω πιο πολυ αλλά και το μαγειρεμα δεν λειπει! απλα δεν βαζω τιποτα γιατι ειναι απλα καθημερινα πιατα...μακαρονια με κιμα εκανα σημερα για ολους και γιουβαρλακια αυγολεμονο για την κορη επειδη κουνιεται πολυ το δοντακι και δεν μπορει να μασησει καλα, οσο για εχθες;! τους εκανα να παραμιλανε, ειχα φακες και ρεγγα.

Δημιουργία είπε...

Τα παιδία παίζει και η μαμά τον ύπνο του δικαάου! Ο γιακας φρου-φρου τελειος!

LIA είπε...

Καλησπέρα πουαντερί μου,

Όλες οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες.Χρυσοχέρα μου εσύ.
Η Μιλού, κούκλα, σαν ένα μπιμπελό φαίνεται.
Εύχομαι να είσαι πάντα καλά.

Φιλάκια

πουαντερι είπε...

@Δημιουργια:
καλε με ναρκωσε η Μιλου χα!χα!
τα παιδακια μου αμα τους πω πως θελω να κοιμηθω για λιγο ευτυχως δεν κανουν φασαρια!

creationsbyeve είπε...

βρε θηρίο, πότε τα έφτιαξες όλα αυτά??????????? μ'έστειλες τώρα!!Καταπληκτικά όλα!

πουαντερι είπε...

@Ευα μου φιλεναδιτσα μου καλη!

πουαντερι είπε...

@ΕΥΑ:
πολυ ωραια θα ειναι αμα ερθει και η Ντινα!!!! πω-πω σουπερ!!! μακαρι να τα καταφερει να συναντηθουμε.

πουαντερι είπε...

@LIA:
Λια μου αν λες εμενα χρυσοχερα τοτε τι να πω εγω για τα αριστουργηματα που κανεις εσυ????

twinkle είπε...

Καλέ τι κόσμος μαζεύεται εδώ πέρα!

Εγώ τα μπράβο για το σπιράλ κασκόλ τα έχω δώσει από πέρσι. Όσο για το ρούχο της Μιλού, τέλειο. Με γεια της!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

τέλειο το ποστ σου Πουαντερί μου!
κι εμένα μου άρεσαν βέβαια όλα και ο ροζ γιακάς, αλλά πιο πολύ μου άρεσε η καζάκα. είσαι πολύ τυχερή που έχεις τέτοια παιδιά καλόβολα. αλήθεια όμως, αφού εσύ κοιμόσουν, πού ήξερες τι έκαναν εκείνα στο σπίτι; κάμερα τους έχεις βάλει;;;
χα χα χα

eleni είπε...

Πουαντερί,όλο δημιουργίες-πολύ όμορφα-μ΄αρέσει το κασκόλ-γιακάς,όμορφα χρώματα!
Τα παιδιά θέλουν τη δική τους ώρα,να κάνουν ό,τι τους αρέσει.

πουαντερι είπε...

@Νεραιδουλα μου:
σε ευχαριστω.
το φετινο κασκολ το επλεξα με το βελονακι και οχι με τις βελονες.
Καλε για ποιο ρουχο της Μιλου λες;

πουαντερι είπε...

@Κοκκινοσκουφιτσα:
Καλε οταν τα παιδια μου ειναι ελευθερα απο μαθηματα εκτος απο γυμναστικες επιδειξεις βγαζουν συνεχεια φωτογραφιες.
Εμενα με τραβηξε η Ειρηνη και οχι μονο, τραβαει οτι της κατεβει εκεινη την ωρα,το βαζο με τις καραμελες, την Μιλου να τρωει, τον Κων/νο να τρωει κ.λ.π.
Ξερουν ομως οτι αφου εχουν κανει τα μαθηματα τους και δεν κανουν φασαρια δεν θα τα μαλωσω.

πουαντερι είπε...

@Ελενη: ναι πραγματικα θελουν κι αυτα καπως να αποφορτιστουν απο το δικο τους πρεσσαρισμα.

Lily είπε...

Καλημέρα και καλή Κυριακή εύχομαι!!!

Έτσι είναι, χρειαζόμαστε στιγμές με τον εαυτό μας κάνοντας ότι αγαπάμε περισσότερο για να γεμίζουμε ενέργεια και να μπορούμε μετά να συνεχίσουμε με τα πιο απαιτητικά και δύσκολα κομμάτια της ζωής μας, και πιθανόν όχι ευχάριστα!!!