Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2008

ΙΕΡΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ!!!!!! μια πολυ καλη αρχη για καλη εβδομαδα........


Ξερω-ξερω άργησα πολυ....................
αλλά ειχα πολλες δουλειες αυτες τις μερες και για αυτο βρε κοριτσια.....!

Οπως λεει και η Κατερινα η φιλη μου η εβδομαδα φάνηκε οτι θα παει πολυ καλα.
Η συνάντηση για τα σκουφακια την Κυριακη πηγε πολυ καλα και ειχαμε ολες την χαρα πλέκοντας, γελώντας και γνωρίζοντας απο κοντα η μια την αλλη να προσφέρουμε και εμείς ενα μικρο λιθαράκι στα παιδια του κοσμου που το χρειάζονται.
Πραγματικα νοιώσαμε ολες πολυ ωραια φτιάχνοντας αυτα τα σκουφακια!!!!
Ενα μεγαλο μπράβο στην Σοφη και την Ευα που καταφεραν να μας ενώσουν για εναν τοσο ομορφο σκοπο.

Η Κατερινα.........
χαρηκα πολυ που την γνωρισα και απο κοντα την καλη μας "δημιουργία" και φυσικά ηταν ετσι οπως ακριβως την φαντάστηκα, γλυκιά, πρόσχαρη και έτοιμη να δωσει τα παντα αμα της το ζητήσεις.
Άλλη μια φιλη που γνώρισα μεσω του ιντερνετ και αξιζε πραγματικα.


το φιλαρακι μου η Ευα εδω κανοντας μαθηματα πλεκτικης στην Λιτσα....μια φανταστικη κοπελα που παρολο που δεν ειχε πιάσει ποτε βελονες και ηρθε και επλεξε το σκουφακι της...
φυσικα ειχε πολυ καλη δασκαλα.........!


αλλη μια κοπελα που το εφερε ετοιμο πλεγμενο απο το σπιτι της και μας εδωσε μεγαλη χαρα....



ειμασταν τελικα αρκετες!
καθε  ηλικίας που ομως μας ενωσε το πλεξιμο και τα μωρα που χρειαζονται τα σκουφακια για να ζησουν και οχι για να στολισουν απλα τα κεφαλακια τους......

εδω ειμαστε με τα εργα μας τελειωμενα ολες............

και εδω ειναι η ........"παραγωγη μας"

αργοτερα επλεξα και αλλα δυο σκουφακια στο σπιτι και θα τα παω αυριο στην Σοφη στο kangaroo να τα βαλει η Ευα μεσα στην κουτα,
ειπε πως θα την κρατησει ανοικτη μεχρι την Παρασκευη μηπως φερουν κανενα ακομα!




ετσι αρχισε η εβδομαδα μου με ελπιδα και αγαπη και μεχρι τωρα παει υπεροχα.........
εστρωσα και το σπιτι (χειμωνιασε πια στα σοβαρα)
αφου πρωτα το καθαρισα απο πανω μεχρι κατω και ειχα για δυο μερες την χλωρινη στην μυτη μου......που εισαι Ειρηνη να με θαυμασεις???!!!

εβαλα και δυο νεα καδρακια κοντα εκει που καθομαι πινοντας τον καφε μου και σας γραφω και ετσι θα ειναι σαν να τον πινουμε ολες μαζι..............

εντυσα και μια απλη κρεμαστρα πλεκοντας ενα κορδονι γυρω-γυρω και το αποτελεσμα μου αρεσε..............


πηρα και ενα καινουριο κρεβατι της Μιλου.................


μεχρι και η Μιλου χαρηκε που εστωσα και ακανε εγκαινια στο χαλι τρωγοντας μια καραμελα επανω του που μου βουτηξε η ατιμη χωρις να την καταλαβω......

τωρα μενει να σκεφτω τι θα κανω με τα νηματα αυτα................



25 σχόλια:

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Μπράβο για τη συμμετοχή στην προσπάθεια! Και παρόλο που συμφωνώ απόλυτα ότι αυτά τα σκουφάκια δεν ειναι για στολίδια, δεν μπορώ να μη σχολιάσω ότι είναι το ένα ωραιότερο από το άλλο!

neni είπε...

Τι υπέροχα σκουφάκια που κάνατε για τα μωράκια όλες μαζί?Πολύ όμορφη η κίνηση σας και σας αξίζουνε πολλά πολλά μπράβο όλες σας.Μας έλειψες πολύ.Έμπαινα ξανά
και ξανά και δεν έβρισκα νέα αλλα μας αποζημίωσες με το παραπάνω και σε δικαιολογώ!
Υπέροχα και τα νέα καδράκια με τον
καφέ και το στρωμμένο σπίτι!
Φιλάκια πολλάαααα...
Καλό ξημέρωμα.

Margo είπε...

Μπράβο Μπράβο και πάλι Μπράβο σε όλες σας. Να, κάτι τέτοια με κάνουν να νοιώθω ότι είμαι πολύ μακρυά!!!!

faraona είπε...

Πουαντερι μου!!!
Καλημερα!!!
Βρε βρε ποσο χάρηκα που σας ειδα ετσι ολες μαζεμενες και δημιουργικες!
Μπραβο βρε κοριτσια μπραβο!
Δηλαδη τι να πω ...τετοο χαρουμενο πρωινο καφε ειχα καιρο να πιω.
ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.
Η δε χαρα που εχετε ξεχειλιζει απ την φωτο μεχρι εδω...

Maria Tzirita είπε...

Τι υπέροχα Πουαντερί μου, πήρα ιδιαίτερη χαρά βλέποντας αυτές τις εικόνες! Μπράβο σας βρε κορίτσια, μακάρι να ήμουν εδώ και να ερχόμουν στην παρέα σας, σας ζήλεψα και σας χάρηκα! Όσο για το νήμα που σου περίσσεψε, προτείνω να πλέξεις παλτουδάκι στη Μηλού σου, να μην κρυώνει τώρα το χειμώνα!
Φιλάκια καλή μου, είσαι μια γλύκα, πραγματικά!

παπαρουνα είπε...

ειστε ολες κουκλες!!ζεστες!χαιρομαι που βλεπω και νεα κοριτσια στις φωτο να πλεκουν...συγχαρητηρια!!!!!

λοιπον αυτο το σκυλακι η μιλου μ εχει τρελανει!!!ειναι γλυκα..δως το ενα ρουφηχτο φιλι απο μενα!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

υπέροχο, υπέροχο, υπέροχο! ζηλεύω τρελά που δεν μπόρεσα να έρθω εκεί, ειδικά όταν είδα ότι και άλλες έμαθαν πλέξιμο μαζί σας. οι φωτογραφίες που κρατάτε όλες τις δημιουργίες σας, με έκαναν να κλάψω από συγκίνηση. να είστε όλες καλά Πουαντερί μου! τα νήματα πρέπει να τα κάνεις σκούφο το ροζάκι και γάντια το θαλασσί, που είναι και το αγαπημένο μου χρώμα

Δημιουργία είπε...

Να είσαι καλα, να μας προτρέπεις για τέτοιες προσπάθειες.Πολύ ομορφα και τα αλλα δυο σκουφάκια που έπλεξες! Απ'ο,τι ειδα εβαλες και τα χειμωνιατικα στο σπιτι. Καλολέρωτα και καλό χειμώνα να έχετε!

Anastasia's dolls είπε...

Πρωτη μου επισκεψη εδω (ερχομαι απο την Δημιουργια )και εχω μεινει αφωνη !!!! Τοσες ομορφες δημιουργιες και τοσες νοστημιες !
Να πω ενα μπραβο σε ολα τα κοριτσια που έπλεξαν για τα παιδακια .Τωρα μπηκα κι εγω στον πειρασμο να μαθω να πλεκω (ξερω μονο λιγο βελονακι )
Την καληνυχτα μου ...

πουαντερι είπε...

@Ντοροθι: περασα για τα καλοριζικα και σε ειδα....
να ερχεσαι να τα λεμε και που ξερεις; μπορει να σε μαθουμε πλεξιμο..!

πουαντερι είπε...

@ΝΕΝΗ: τωρα με τα σχολεια ειναι αληθεια οτι δεν εχω τον χρονο να ειμαι συνεχεια εδω αλλά παντα κανω την βολτα μου και σας βλεπω.

πουαντερι είπε...

@ΜΑΡΓΚΟ:
κριμα που εισαι μακρια, θα ηταν πολυ ωραια να σε συναντησουμε!!!

πουαντερι είπε...

@FARAONA:
αχ φαραονα μου πραγματικα περασαμε ωραια, ισως γιατι ο λογος που μας ενωσε ηταν καλος!
συγκινητικα αυτα που γραφεις....να εισαι καλα!

πουαντερι είπε...

@ΜΑΡΙΑ:
οταν θα ερθεις Αθηνα θα κανονισουμε να συναντηθουμε για καφε οσες μπορεσουμε για να τα πουμε.

πουαντερι είπε...

@ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ:
ναι και εγω χαρηκα που ειδα τοσα νεα κοριτσια να πλεκουν!

Η Μιλου μας εχει κλεψει την καρδια, δεν πιστευα ποτε οτι θα μπορουσα να εχω τοση αδυναμια σε ενα ζωντανο, περα απο τα παιδια μου.

πουαντερι είπε...

@κοκκινοσκουφιτσα μου και εγω λυπηθηκα που δεν ηρθες,αλλά δεν πειραζει θα συναντηθουμε καποια στιγμη που θα παει;!

πουαντερι είπε...

@ΚΑΤΕΡΙΝΑ μου και σε σενα που ηρθες αξειζουν μπραβο και σε ολες μας που βρεθηκαμε εκει μα ιδιαιτερα στην ΕΥΑ(φαινεται η αδυναμια μου;) που το σκεφτηκε.

creationsbyeve είπε...

να ευχηθώ λοιπόν καλό χειμώνα φιλενάδα μου?
πράγματι περάσαμε πολύ όμορφα, πρέπει να βρούμε κι άλλες τέτοιες ευκαιρίες για να μαζευόμαστε!!
Τι γλυκά τα σκουφάκια που έφτιαξες!! ανυπομονώ να τα προσθέσω στην κούτα!! φιλιά πολλά!!

maria είπε...

KANE MOY ENA ΚΑΣΚΟΛ ΜΕ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ!! ΖΟΥΛΕΥΩ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ! Κ εγώ θέλω σκουφάκι να μη κρυώνουν τα αυτάκια μου αν κ έχω άπειρα... μπράβο σας για την ευαισθησία που δείξατε κ για τα πανέμορφα σκουφάκια που στείλατε. πραγματικά είναι πανέμορφα...
κι εγώ θέλω να πλέξωωωωω :(

πουαντερι είπε...

@Αναστασια καλοσορισες και απο εδω! κι εγω σε εχω δει στην Ματα και στην Κατερινα.
Χαιρομαι ιδιαιτερα που θα μαθεις να πλεκεις και για οτι χρειαστεις εδω ειμαστε εμεις, χτυπα την πορτα οτι ωρα θες!!!!!

πουαντερι είπε...

@Ευακι μου καλο χειμωνα σε ολες μας!
ειδες τι ωραια που μας μαζεψες βρε;!
σιγουρα θα ξαναμαζευτουμε την επομενη φορα στο σπιτι μου.
Μεγαλο μπορει να μην ειναι αλλά εχουμε χαλι και θα στρωθουμε ολες κατω με τις βελονες μας και τα νηματα μας και θα γελασουμε με την ψυχη μας.
Τα σκουφακια μας ειναι με αγαπη πλεγμενα γιαυτο ειναι τοσο γλυκα και ωραια.

eirini είπε...

Έτσι που είδα την... ντυμένη κρεμάστρα πάνω στο laptop, δεν κατάλαβα...και λέω... τί έκανε το τρελλοκομείο... έπλεξε και του υπολογιστή ρουχαλάκι;;;!!!!
Είστε απίθανες! Καταρχάς τα σκουφάκια είναι άπαιχτα! Αφού δείχνουν τόσο όμορφα πάνω στην κούκλα, φαντάσου στα κεφαλάκια των μωρών!!!

Λαμπίκο το 'κανες το σπίτι!!! Η χλωρίνη κάνει θαύματα καλέ!!! Εγώ πάντως την λατρεύω την μυρωδιά της!!!
Σε φιλώ και σένα και όλη την ομάδα πλεξίματος!!!!!

twinkle είπε...

Μπράβο και πάλι μπράβο!
Το τερπνό μετά του ωφελίμου. Φαίνεται περάσατε πολύ ωραία.
Μου αρέσει πολύ η ιδέα της κρεμάστρας! Σούπερ!!!

Φιλιά

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη:
χα!χα! με εκανες και γελασα.....εντυσα το λαπτοπ χειμωνιατικο.......

πουαντερι είπε...

@νεραιδα μου:
σου εστειλα μηνυμα!